Data: 2009-12-02 10:05:28 | |
Autor: J.F. | |
Hamulce dwuobwodowe - po co? | |
Użytkownik "papa" <papa@du.com> napisał w
To na jaką cholerę są dwuobwodowe (i co to znaczy)* hamulce, skoro banalne pęknięcie przewodu przy kole powoduje CAŁKOWITĄ niesprawność hamulców? Zupelnie niezalezne to sa w Ursusie, po rozlaczeniu pedalow :-) Owszem, sam sie dziwie - niby powinien drugi obwod dzialac, a juz przy odpowietrzaniu hamulcow okazuje sie ze pedal wpada .. jakby do podlogi. Byc moze nalezalo puscic i szybko wcisnac po raz drugi. J. |
|
Data: 2009-12-02 11:07:20 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Hamulce dwuobwodowe - po co? | |
J.F. pisze:
Owszem, sam sie dziwie - niby powinien drugi obwod dzialac, a juz przy odpowietrzaniu hamulcow okazuje sie ze pedal wpada .. jakby do podlogi. Mam wrażenie że ta dwuobwodowość to trochę lipa. Owszem, w nówce sztuce pewnie działa, ale w kilkuletnim aucie wystarczy że się uszczelki oddzielające sekcje pompy trochę wyrobią, obwody stracą swoją pełną "niezależność" i już przy awarii, zamiast zatrzymać się nad podłogą, pedał wpada aż do niej. Ale tego wcześniej nie widać, więc się o tym nie wie zawczasu. IMHO powinny być dwie niezależne pompy, tak naprawdę. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2009-12-02 11:25:57 | |
Autor: J.F. | |
Hamulce dwuobwodowe - po co? | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hf5e8o$1v87$1news2.ipartners.pl...
J.F. pisze: IMHO powinny być dwie niezależne pompy, tak naprawdę. To by moglo nic nie zmienic - musialby byc jakis sprytny lacznik, a dzwignia bez podparcia tez nie dziala :-) J. |
|
Data: 2009-12-02 11:52:51 | |
Autor: MarcinJM | |
Hamulce dwuobwodowe - po co? | |
Jakub Witkowski pisze:
J.F. pisze: To sa identyczne uszczelnienia jak w cylinderku. Skoro cylinderek nie traci szczelnosci, to i pompa nie ma prawa jej stracic. Ta SA 2 niezalezne pompy umieszczone jedna za druga. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-12-02 13:54:38 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Hamulce dwuobwodowe - po co? | |
MarcinJM pisze:
To sa identyczne uszczelnienia jak w cylinderku. Skoro cylinderek nie traci szczelnosci, to i pompa nie ma prawa jej stracic. Hmm. Niby jak się popatrzy na pompę, to tak. Ale mnie owszem, padały uszczelnienia, i w pompie i cylinderku hamulca, kto wie czy wspomniane wyżej róznież? Tyle że te pierwsze dawało się odczuć... a te drugie, to nie jestem pewien jaki byłby efekt. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|