Hamulce dwuobwodowe - po co?

Data: 2009-12-02 10:08:18
Autor: J.F.
Hamulce dwuobwodowe - po co?
Użytkownik "papa" <papa@du.com> napisał w wiadomości news:hf58op$46m$1inews.gazeta.pl...
Strzelił przewód hamulcowy przy prawym przednim kole. Jak się nadusi pedał (silnik uruchomiony), to sika przy kole płyn. W zbiorniczku -

Uwazaj - lakiery ten plyn rozpuszcza wrecz rewelacyjnie.
Ciekawe czy masz odporniejszy lakier czy juz gola blacha.

co ciekawe - jest prawidłowy poziom (między min a max, bliżej max).

Bo tam nie ma duzych dawek plynu,  no i pewnie jeszcze po drodze pompa ABS.

J.

Data: 2009-12-02 10:16:04
Autor: MarcinJM
Hamulce dwuobwodowe - po co?
J.F. pisze:
[...]

Bzdura majaca poczatek w latach 80tych (wtedy to nie bylo bzdura).
Obecnych lakierow samochodowych plyn hamulcowy nie rozpuszcza.

MarcinJM

Data: 2009-12-02 10:23:08
Autor: bratPit[pr]
Hamulce dwuobwodowe - po co?
Uwazaj - lakiery ten plyn rozpuszcza wrecz rewelacyjnie.

Bzdura majaca poczatek w latach 80tych (wtedy to nie bylo bzdura).
Obecnych lakierow samochodowych plyn hamulcowy nie rozpuszcza.

rozpuszczać to może nie rozpuszcza ale zmiękcza idealnie, kolega testował na Clio II Ph2, po polaniu płynem DOT4 lakier schodził szpachelką idealnie,
brat

Data: 2009-12-02 10:24:15
Autor: papa
Hamulce dwuobwodowe - po co?
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hf5b8k$92s$1news.onet.pl...
J.F. pisze:
[...]

Tak czy tak sika na asfalt :) .

--
uszanowanie

Data: 2009-12-02 10:47:06
Autor: Jan Strybyszewski
Hamulce dwuobwodowe - po co?
papa pisze:

Tak czy tak sika na asfalt :) .

Ciekawe czy jak zejdzie lakier z asfaltu bedzie widac trawke ?

Data: 2009-12-02 10:53:11
Autor: Rafał
Hamulce dwuobwodowe - po co?

[...]

Nie wiem jak lakiery, ale gdy robiłem coś przy aucie, co wymagało rozłączenia przewodów hamulcowych i po babraniem się płynem, się okazało że zegarek, którego nie zdjąłem z ręki, na następny dzień się rozleciał!
Ułamały się uszka do których wchodzą teleskopy od paska - dziwny zbieg okoliczności?
I wcale nie moczyłem zegarka w tym płynie, ot po prostu coś po ręce pociekło.
Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-12-02 11:44:07
Autor: Mirek Ptak
Hamulce dwuobwodowe - po co?
Dnia 2009-12-02 10:16,  *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Rozpuszczać to nie rozpuszcza, ale dość sprawnie uszkadza.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Hamulce dwuobwodowe - po co?