Hamulce hydrauliczna - zapowietrzanie

Data: 2017-06-11 20:14:47
Autor: Piotr aka dracorp
Hamulce hydrauliczna - zapowietrzanie
Cześć

Tak mnie zastanawia dlaczego gdy rower jest do góry nogami to może to się przyczyniać do zapowietrzania hamulców hydraulicznych?
Za każdym razem jak wezmę górala do góry nogami to później zawsze muszę ponaciskać klamkę kilka razy zanim poczuje jej normalną pracę.
Ostatnio jednak rower leżał w odwrotnej pozycji przez kilka dni. Gdy już wymieniłem klocki to niestety cały czas był odczuwalny luz w klamce. Dopiero dzisiaj hamulce wróciły do normy, można powiedzieć że po ponad tygodniu.

To jest normalne czy kwestia "niższej" klasy? BR-M355.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Hamulce hydrauliczna - zapowietrzanie