Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy

Data: 2017-05-20 14:53:43
Autor: 007
Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy
Pszemol w <news:ofp8q1$kjl$4dont-email.me>:

Czy jak pedal hamulca jedzie sobie prawie do samej
podlogi, to znaczy ze uklad zapowietrzony?

Też.

Pedal jest miekki, samochod hamuje ale slabo,
i mozna docisnac pedal do samej podlogi...
Co jeszcze moze powodowac takie objawy?

Padnięta pompa.

--
'Tom N'

Data: 2017-05-20 08:58:30
Autor: Pszemol
"007" <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote in message news:170520.145343.pms.3862.99int.dyndns.org.invalid.170520.invalid...
Pszemol w

Czy jak pedal hamulca jedzie sobie prawie do samej
podlogi, to znaczy ze uklad zapowietrzony?

Też.

:-)

Pedal jest miekki, samochod hamuje ale slabo,
i mozna docisnac pedal do samej podlogi...
Co jeszcze moze powodowac takie objawy?

Padnięta pompa.

Hm... nie rozumiem co masz na myśli "padnięta pompa".
Czy możesz rozwinąć temat? Myślałem że bez wspomagania
pedał hamulca byłby właśnie twardy jak w maluchu a nie miękki.

Data: 2017-05-20 09:24:41
Autor: Zenek Kapelinder
Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy
Serwo i pompa to rozne uklady.

Data: 2017-05-21 08:43:19
Autor: Pszemol
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:56fa8596-21ba-488a-807f-766453e37918googlegroups.com...
Serwo i pompa to rozne uklady.

No tak, myślałem o serwo - dzięki.

Data: 2017-05-20 15:33:09
Autor: Adam Wysocki
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:

Hm... nie rozumiem co masz na myśli "padnięta pompa".

Pompa, ktora nie do konca jest szczelna i przepuszcza plyn. Moze zuzyta, moze wystarczy wyczyscic, a moze wystarczy zestaw naprawczy...

--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

Data: 2017-05-21 08:43:03
Autor: Pszemol
"Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> wrote in message news:ofpnjl$svu$3$gofnews.chmurka.net...
[...]

OK. Rozumiem. Dzięki - popatrzę.

Data: 2017-05-22 10:55:41
Autor: Adam Wysocki
[...]

Miałem tak z pompą sprzęgła. Sprzęgło nie wysprzęglało do końca (dawało się to zauważyć właściwie tylko wrzucając wsteczny - wchodził ze zgrzytem), trzeba było parę razy podpompować, żeby przez jakiś czas wysprzęglało. Z hamulcem będzie się to objawiało tak, że będzie trzeba parę razy podpompować, żeby zaczął łapać wyżej niż w podłodze.

Data: 2017-05-22 07:11:23
Autor: Pszemol
"Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> wrote in message news:ofug3d$n3k$2$gofnews.chmurka.net...
[...]

Przy jeździe po ulicy hamulce działają słabo i pedał jest bardzo miękki.
Ale na parkingu, gdy się zaprę na pedale hamulca to jestem w stanie
dojechać z nim do podłogi.

Dodam, że auto stało niejeżdzone, pod chmurką, przez prawie 3 lata,
więc tarcze hamulcowe były wczoraj przyrośnięte do klocków rdzą :-)
Z wielkim trudem, kołysząc odpalone cudem auto przód/tył, udało
się że klocki od tarcz "odskoczyły" ale nie znaczy to że hamulce dobrze
zaczęły działać jakoś magicznie :-)

To jest VW Passat 2004. Zastanawiam się czy w tych autach pompy
hamulcowe miały taką złą reputację aby po niecałych 150tysiącach
mil (240 tyś km) trzeba było je robić?? Moja stara Toyota Camry
1995 co miała na liczniku 278 tyś mil (prawie 450 tyś km) nie miała
takich problemów z hamulcami...
No ale nie stała 3 lata niejeżdzona pod chmurką.
Nie wiem czy to ma związek.

Hamulce miekkie: pedal jedzie do dechy