Hamulce - tarcze bija.

Data: 2011-08-25 08:40:25
Autor: news-gazeta
Hamulce - tarcze bija.
Ma ktos jakies pomysly co sie dzieje? Jak na moje skoro nie bije od razu po
montazu a zaczyna po czasie piasty raczej powinne byc w porzadku. Zaczyna bic
roznie - czasem po paru tys km, czasem po parunastu. Rece juz mi opadaja i
koncza sie pomysly co z tym zrobic i jak zdiagnozowac.
kapec

Jezdzisz agresywnie? Po mocnym hamowaniu odpuszczasz hamulec, aby nie przegrzewac tarczy?
Kwestia wjechania w kalużę z czerwonymi tarczami. Może też kwestia układania tarcz i klockow (okres docierania).
Tylko domysły.

Pozdrawiam - Darek.

Hamulce - tarcze bija.