Hamulce - tarcze bija.

Data: 2011-08-25 18:59:36
Autor: Heinzkalter
Hamulce - tarcze bija.

<kapec@op.pl> wrote in message news:5a65.000002bd.4e55eac6newsgate.onet.pl...
Szlag mnie trafia.
Auto - VW T4, rok 2002, motor diesel 150KM.
Ze 3 lata temu jako ze trzepalo mi hamulcami wymienilem tarcze i klocki,
zalozone zostaly tarcze ATE i klocki TRW. Po jakims tysiacu kilometrow zaczelo
bic kierownica, najpierw lekko, pozniej coraz mocniej. Tarcze precz, wymiana
gwarancyjna. Pare tys km i sytuacja sie powtarza. Jade do majstra, co szlifuje
tarcze na piascie. Tarcze szlifniete, pare tys km i dalej to samo, wymieniam
klocki (nie pamietam na jakie ale nie takie z najnizszej polki). Majster
twierdzi, ze tarcze miekkie jak plastelina, wymieniam na Zimmermanny, do tego
klocki TRW. Jakis czas spokoj, pozniej zaczyna sie znow tango. Majster
twierdzi, ze moze powierzchnia piasty bylejaka i tarcza sie wichruje po czasie
jak sie nagrzeje (na piascie luzu brak). Szlifuje delikatnie piaste, zeby wsio
bylo proste. Znow jakis czas spokoj, oczywiscie po czasie znow zaczyna bic.
Wymieniam znow, tym razem na przod ida tarcze brembo i klocki Remse, tyl tarcze
bosh i klocki nie pamietam jakie (moze tez remse). Pare tys km i znow czuje, ze
zaczyna bic.
Ma ktos jakies pomysly co sie dzieje? Jak na moje skoro nie bije od razu po
montazu a zaczyna po czasie piasty raczej powinne byc w porzadku. Zaczyna bic
roznie - czasem po paru tys km, czasem po parunastu. Rece juz mi opadaja i
koncza sie pomysly co z tym zrobic i jak zdiagnozowac.
kapec

--

A ja myslę że czeka cię wymiana lub co najmniej regeneracja przekladni kierowniczej.

hk

Hamulce - tarcze bija.