Hamulce - tarcze bija.

Data: 2011-08-25 19:15:36
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Hamulce - tarcze bija.
Ma ktos jakies pomysly co sie dzieje? Jak na moje skoro nie bije od razu po
montazu a zaczyna po czasie piasty raczej powinne byc w porzadku. Zaczyna bic
roznie - czasem po paru tys km, czasem po parunastu. Rece juz mi opadaja i
koncza sie pomysly co z tym zrobic i jak zdiagnozowac.
kapec

To ja opowiem swoją rzewną historię ;-) bo miałem podobny problem z Corolką E11.
Niby nowe tarcze i nowe klocki, a po kilku kkm zaczynało walic przy hamowaniu.
Rozne cuda wyczyniałem, wyważanie kółek, szlifowanie tarcz, wymiana kółek na inne (w różnych kombinacjach), a wiesz co pomogło?
Wyważenie kół na bez zdejmowania z samochodu. Gość powiedział, że niby niewielkie poprawki, ale fakt był taki że jak ręką odjął - problem krzywego ścierania tarcz ustąpił.
Rozważ może taką opcję?
Może faktycznie piasta wcale nie jest na tyle równo zamocowana jak się wydaje i już?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Hamulce - tarcze bija.