Hamulce - tarcze bija.

Data: 2011-08-25 22:25:00
Autor: Tomasz
Hamulce - tarcze bija.
W dniu 25.08.2011 08:25, kapec@op.pl pisze:
Szlag mnie trafia.
(..)

miałęm podobne kłoppoty z Xsarą. naszczęście moimi partaczami byli
panowie z norauto, wiec miałem zeero problemów z gwarancją tak wiec
wymienili 2 razy tarcze i klocki, amortyzatory, regenerowali zaciski,
robili zbierzność i zawieszenie. poddali sie na koncu, powiedzieli
przepraszam. ja zbadałem pożyczonym czujnikiem zegarowym piasty. Miały
"Bicie" nie pamiętam czy ( jak kolega pisał) 3 setki czy też 15 setek.
ale wziąłem kątówkę i zeszlifowałem piastę. Może to głupio brzmi, ale
tak sobie pomyślałem ze jak mam krzywe piasty to normalnie wyżyje się na
nich, dopiero potem kupię nowe. "Zdjąłem" naprawdę minimalną ilość
materiału, ale... pomogło! nowych piast nie kupiłem. Sprawdzałem teraz w
historii grup dyskusyjnych, ostatni wpis na ten temat mam z kwietnia
2010, wiec to już jest 1.5roku. w tym były wyjazdy nad bałtyk i na
narty, wiec raczej się już nie pokrzywia... Wcześniej to zajmowało 3
miesiące.
Tak wiec do znajomka po czujnik zegarowy, i mierz samodzielnie.

ToMasz

Data: 2011-08-25 23:28:04
Autor: PM
Hamulce - tarcze bija.
[...]

tak z ciekawości
 rozumiem, że zdjąłeś tarcze i obracając piastę mierzyłeś zmianę wymiaru
w osi równoległej od osi obrotu piasty (płaszczyzna styku piasty z tarczą)?

Data: 2011-08-26 12:10:08
Autor: Grzegorz
Hamulce - tarcze bija.
Hello PM !:
[...]

Ja tak kiedyś mierzyłem - ale jak masz śruby w tarczy to niełatwe ....

Taniej wymienić piastę - na dobrą używkę !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-08-26 19:35:04
Autor: PM
Hamulce - tarcze bija.
[...]

no tak
tyle że wypadałoby najpierw zdiagnozować
i dlatego pytam.

Data: 2011-08-30 03:25:29
Autor: Mariusz_Maniek
Hamulce - tarcze bija.
On 26 Sie, 19:35, "PM" <xpm_zo...@wp.pl> wrote:
?>> tak z ciekawości>> rozumiem, że zdjąłeś tarcze i obracając piastę mierzyłeś zmianę wymiaru

> Ja tak kiedyś mierzyłem - ale jak masz śruby w tarczy to niełatwe ....

> Taniej wymienić piastę - na dobrą używkę !

A ja proponuję jeszcze porządne ! sprawdzenia całego zawieszenia
wszelkich luzów na tulejach metalowo gumowych, wahaczach itp.

Pozdrawiam,
Mariusz /Maniek

Data: 2011-08-30 19:49:04
Autor: kapec
Hamulce - tarcze bija.

A ja proponuję jeszcze porządne ! sprawdzenia całego zawieszenia

wszelkich luzów na tulejach metalowo gumowych, wahaczach itp.

Caly zawias w sensie tulei metalowo gumowych i amory z przodu wymienione rok temu, w maju na przegladzie zero luzow.
kapec

--

Hamulce - tarcze bija.