Hamulce v-brake - czarna maz na obreczy

Data: 2015-01-26 15:09:34
Autor: ivo.andric
Hamulce v-brake - czarna maz na obreczy
Obrecze Samson High Power. Klocki: na tyle - prawdopodobnie jakis
Baradine, na przodzie najzwyklejsze czarne.

Po kilkudziesieciu km mokrej jazdy na rafce tworzy sie czarna maz
(prawie jak smar grafitowy), ktora skutecznie zmniejsza hamowanie. Zmywa
sie to bardzo ciezko ale bez mycia nie ma hamowania. Dorazne przetarcie
rafki sniegiem nie daje jakiejs szczegolnej poprawy. Trzeba myc felge i
klocki.

Tak wygladala felga po ok 40 km w wiekszosci po asfalcie (mokro i
sniegowo) i kilku km zwirowki: http://pokazywarka.pl/g95mzi/

Jak sobie z tym poradzic? Inne klocki? Jakie konkretne?

ivo

Data: 2015-01-26 11:37:28
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 15:09:38 UTC+1 użytkownik ivo.andric napisał:

Jak sobie z tym poradzic? Inne klocki? Jakie konkretne?
T± maĽ czyszczę po przyjeĽdzie-ręcznik jednorazowy plus W5 z Lidla:
http://www.bangla.pl/opinie/p8001/lidl-w5-foam-bathroom-cleaner
Bardzo dobrze nadaje się też do czyszczenia/mycia brudnych r±k,oraz
całego roweru,jak się nie ma dostępu do wody.

Data: 2015-01-26 15:36:40
Autor: JDX
On 2015-01-26 15:09, ivo.andric wrote:
[...]
Tak wygladala felga po ok 40 km w wiekszosci po asfalcie (mokro i
sniegowo) i kilku km zwirowki: http://pokazywarka.pl/g95mzi/
Dla mnie wyglÄ…da to na standardowÄ… mieszaninÄ™ wody oraz produktĂłw
ścierania się gumy i alu.

Jak sobie z tym poradzic? Inne klocki? Jakie konkretne?
Ja jeżdżę na klockach 3w1 marki Accent po jakieś 17zł za komplet i nie
narzekam na jakość hamowania gdy jest mokro.

Hamulce v-brake - czarna maz na obreczy