Hamulcowa tarcza pływająca

Data: 2010-02-12 22:20:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza pływająca
Co daje takie rozwiązanie?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-12 13:38:11
Autor: AZ
Hamulcowa tarcza pływająca
On 12 Lut, 22:20, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Co daje takie rozwiązanie?

A no daje to, że tarcza może ułożyć się jak najbardziej równolegle do
klocków hamulcowych, zwiększając powierzchnię tarcia a co za tym idzie
takie rozwiązanie daje lepszą skuteczność hamowania. Stosuje się też
wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-13 05:27:17
Autor: Sybi
Użytkownik "AZ" napisał:
[...]

Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...
ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-12 22:58:42
Autor: robertbig
On 13 Lut, 05:27, "Sybi" <s...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "AZ" napisał:

> [...]
>wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza..

Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...

99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu. Aż
żal dupe ściska , jak sie czyta takich chłopskich filozów.
I jeszcze to ! i to ;)

Data: 2010-02-13 10:26:33
Autor: Sybi
Użytkownik "robertbig" napisał:
99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu. Aż
żal dupe ściska , jak sie czyta takich chłopskich filozów.
I jeszcze to ! i to ;)

A moze wroc na onet i tam uzewnetrzniaj bol istnienia?:)

--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 23:43:54
Autor: KJ Siła Słów
robertbig pisze:

99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu.

Pierdole.
Ty er-big jak juz musisz cos napisac na precle to zawsze jestes taki spiety. Az po sama dupe. *

Wyruchal Cie kiedys gej w oczojebnej kamizelce czy jak ?

Rozluznij sie i wez mi powiedz po co sa rozwiazania z plywajaca tarcza i plywajacym zaciskiem ?

Albo w czym sa bo ja sie nie spotkalem, ale tez nie zebym kazde moco macal po kole.

KJ

*
Oprocz jednego razu kiedy opisywales jedna trase, no po prostu az sobie gdzies schowalem ten post, tylko stara poczte wcielo.

Data: 2010-02-13 16:06:23
Autor: robertbig
On 13 Lut, 23:43, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

spiety. Az po sama dupe. *

Wyruchal Cie kiedys gej w oczojebnej kamizelce czy jak

Ni chujeczka ,żaden gej mnie nie "zachaczył"
Nawet w kamizelce :)

Rozluznij sie i wez mi powiedz po co sa rozwiazania z plywajaca tarcza i
plywajacym zaciskiem ?

Albo w czym sa bo ja sie nie spotkalem, ale tez nie zebym kazde moco
macal po kole.

Sama pływajaca tarcza niewiele znaczy. To taki mały wspomagacz . Żeby
klocki szybciej chwytały za te tarcze i lepiej tłoczki odbijały.

Natomiast zacisk , jeśli ma tłoczki "jednostronne",  to nie ma
mozliwości by nie pływał.
Musi kompensować nierównomiernośc zużywania sie klocków po każdej ze
stron.
A czy taki zacisk zaciska :) tarcze pływająca , czy nie ,to mu
praktycznie wisi...
Choć przeważnie zaciska pływającą.
A co !?

Co inego jeżeli zacisk ma tłoczki po obu stronach. Wtedy nie musi
pływać. Ale może...chyba ,bo mi sie nie chce myslec ...

*
Oprocz jednego razu kiedy opisywales jedna trase, no po prostu az sobie
gdzies schowalem ten post, tylko stara poczte wcielo.

Napiąłem sie w swoim żywocie ciut więcej niz raz :)

Tylko ten napis mnie mierzi od zawsze ...
Rozumiesz ???

Data: 2010-02-14 21:38:59
Autor: KJ Siła Słów
robertbig pisze:

Tylko ten napis mnie mierzi od zawsze ...
Rozumiesz ???

Acha. W suemi nie rozumiem, ale nie musze.

A z napisow to widzialem ostatnio na takiej kamizelce:
  "Kierownik ewakuacji".

Taka moglbym miec.

KJ

Data: 2010-02-13 07:59:00
Autor: zbigi
Sybi pisze:
Użytkownik "AZ" napisał:
[...]

W systemie "Panth(a)rei", na przyklad, wszystko plynie ;)
Ale poza tym masz calkowita IMO racje.

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-13 09:17:38
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza pływająca
Użytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisał

ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)

Hm...Ale to czeste rozwiazanie. Gupole ci Japonczycy sa chyba :)
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-13 10:31:30
Autor: Sybi
Użytkownik "Hinek" napisał:
ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)

Hm...Ale to czeste rozwiazanie. Gupole ci Japonczycy sa chyba :)
Pozdr

Podaj prosze chocby jeden przyklad zastosowania zacisku
i tarczy plywajacej w motocyklu. No?;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 11:22:54
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza pływająca
Użytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisał

Podaj prosze chocby jeden przyklad zastosowania zacisku
i tarczy plywajacej w motocyklu. No?;)

Prosze bardzo:
BANDIT
Trudno o bardziej popularny motocykl :)
http://moto.allegro.pl/item893509955_suzuki_gsf_600_bandit_zacisk_hamulcowy_prawy_1997.html
Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-13 02:26:44
Autor: robertbig
On 13 Lut, 11:22, "Hinek" <hi...@autograf.pl.invalid> wrote:
Użytkownik "Sybi" <s...@go2.pl> napisał

> [...]

Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]

To skarajny idiota. Szkoda na niego prądu...

Data: 2010-02-13 13:09:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza pływająca

To skarajny idiota. Szkoda na niego prądu...

Płaszczycy nikt nie przebije.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 13:18:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

http://moto.allegro.pl/item900893913_tarcza_humlcowa_11_5_plywajaca_harley.html
http://moto.allegro.pl/item905395251_tarcza_hamulcowa_galfer_plywajaca_yamaha_r1.html

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 13:27:06
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-13 13:18, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

http://moto.allegro.pl/item900893913_tarcza_humlcowa_11_5_plywajaca_harley.html

http://moto.allegro.pl/item905395251_tarcza_hamulcowa_galfer_plywajaca_yamaha_r1.html

Juz wiem, one przyplynely zza oceanu ;-)

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-13 14:07:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza pływająca
Data: 2010-02-13 22:08:30
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza pływająca
Siemka
*** "Zygmunt M. Zarzecki"
[...]

Znaczy co zestaw zacisk bandit i tarcza harley czy tez R1 maja stworzyc team???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-13 14:18:42
Autor: Sybi
Użytkownik "Hinek" napisał:
Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]
Pozdr

To jeszcze raz.
Zgadza sie to jest zacisk "pływający". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:
http://moto.allegro.pl/item908192331_suzuki_bandit_600_01_felga_opona_zebatka_tarcza.html

Ja odniosłem się do wypowiedzi AZ:
[...]

Ma racje ale w/g mnie nie może być "wszystko pływające"; tylko jeden element zacisk lub
tarcza. Spotkałeś się z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany "pływający" zacisk i "plywajaca" tarczę?
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 14:26:24
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-13 14:18, Sybi pisze:

[...]

Ty dales link do tylnego kola, z przodu masz tarcze plywajace i zaciski tez sa plywajace, zacisk na allegro jest do przedniego kola
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-13 14:28:58
Autor: Kuczu
Hamulcowa tarcza pływająca
W dniu 2010-02-13 14:18, Sybi pisze:
..
Zgadza sie to jest zacisk "pływający". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:
http://moto.allegro.pl/item908192331_suzuki_bandit_600_01_felga_opona_zebatka_tarcza.html

Szkoda ze pokazujesz tylna felge podczas gdy wszyscy pisza o przednich hamulcach. A teraz poszukaj jeszcze raz przedniej tarczy i zacisku

Ma racje ale w/g mnie nie może być "wszystko pływające"; tylko jeden element
zacisk lub tarcza.

Nie

Spotkałeś się z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany
"pływający" zacisk i "plywajaca" tarczę?

Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-13 16:25:50
Autor: Sybi
Użytkownik "Kuczu" napisał:
Spotkałeś się z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany
"pływający" zacisk i "plywajaca" tarczę?

Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

Faktycznie. To znaczy zle mi sie wydawalo.
I tyle.
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 22:31:44
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza pływająca
Siemka

***UĹźytkownik "Kuczu"
Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

Ale wiesz ze to nie jest dobre rozwiazanie co???
to nie krzyk techniki to nadmiary magazynowe i technologiczne niedopasowanie,
n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside z tarcza od jakiegos GSXR ktore zostaly wyprodukowane na zapas i rdzewialy na polkach magazynow - a noz widelec braki beda...coz taka marka
Bylem w stanie to zrozumiec u francuzow - ot majster za duzo wina zapodal poprzedniego dnia i palety z gratami sie mu pomylily (ale szczesie oni nie produkuja w tej samej fabryce koparek), ale u japsow nie ma przypadkow.
Niech sie dzieciaki jaraja ze im sie wszysko rusza...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-13 15:47:08
Autor: robertbig
On 13 Lut, 22:31, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside

Nie była. To raz
Po drugie to był naprawdę zajebisty i dynamiczny motocykl...Wybitny.

Data: 2010-02-14 00:08:45
Autor: Eskimos
On Sat, 13 Feb 2010 22:31:44 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside

He? A skąd...

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-02-14 00:12:53
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza pływająca
Siemka
 "Eskimos"
He? A skąd...

Skadinad???

T.

Data: 2010-02-14 00:19:26
Autor: Eskimos
Hamulcowa tarcza pł ywająca
On Sun, 14 Feb 2010 00:12:53 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka
"Eskimos"
He? A skąd...

Skadinad???

Nieno, bez jaj. VX nie miał USD. Przynajmniej nie seryjnie.
Pokićkałeś z VZ800 ;)

Data: 2010-02-14 15:59:10
Autor: Jasio
Użytkownik "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisał w wiadomości news:kicen5lmj34rbd0130k9fopniijdg0qrkr4ax.com...
[...]

Zdarzyło mi się widzieć przerobione na USD, ale to naprawdę rzadka sprawa.
A Tytus, jak to Tytus - piłeczkę odbić to owszem, ale przyznać się do błędu - już gorzej.

Tarcza od żadnego GSXra nie pasuje do VXa.
Tak, znam ograniczenia tego motocykla i żadna ze mnie pliszka. Serio.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-14 18:06:39
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza pływająca
Siemka
***"Jasio"
Zdarzyło mi się widzieć przerobione na USD, ale to naprawdę rzadka sprawa.

Rajt - powalilo mi sie z inna rututnia suzuki. Okazuje sie ze ja rowniez widzialem tylko USD.

*** A Tytus, jak to Tytus - piłeczkę odbić to owszem, ale przyznać się do błędu - już gorzej.

Alfo i omego nie siedze non stop usenecie - mam ciekawsze zajecia. A wypowiedz miala inny cel.
Ale on umyka wojownikom sieci czajcym sie zza swych klawiatur zeby dowalic innym.
Masz moze cos na poparcie tezy o mojej awersji do samokrytyki???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-13 16:08:42
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza pływająca
Zostales trafiony i zatopiony...
:)
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-13 19:27:57
Autor: metalbeast
Hamulcowa tarcza p�ywaj�ca
W dniu 2010-02-13 10:31, Sybi pisze:
U�ytkownik "Hinek" napisa�:
[...]

GS500 :))

Data: 2010-02-13 08:15:54
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza pływająca
Siemka

*** "AZ"
Stosuje się też
wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza.

Te rozwiazania stosowane sa w dwoch przypadkach:
1.kiedy motocykl plynie na kajaku/lodzi/rowerze wodnym
2.na okolicznosc powodzi
w obu tych przypadach jest tez znacznie wiecej plywajacych elementow motocykla.
--
         Tytus
żółta motorynka

P.S. A co Zyga bedziesz do skiboba montowal hample???

Data: 2010-02-13 13:07:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza pływająca
Jak się nauczysz cytować i nie niszczyć sygnatury, to ci napiszę, dlaczego mnie to zainteresowało.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 17:43:09
Autor: Glub
Hamulcowa tarcza pływająca
"Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Jak się nauczysz cytować i nie niszczyć sygnatury, to ci napiszę,
dlaczego mnie to zainteresowało.

Każdy dobry newsreader wycinać przy filmów upie sygnaturki...

Vide netykieta.

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-13 17:44:46
Autor: Glub
Glub <glubone@gmail.com> wrote:
> [...]
> dlaczego mnie to zainteresowało.

Każdy dobry newsreader wycinać przy filmów upie sygnaturki...

Hahahaha:))) niech Ĺźyje t9!!!!  się usmialem:))) --
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-13 18:15:12
Autor: Grzybol
Hamulcowa tarcza pływająca
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomości news:hl632h$e9a$4news.interia.pl...
Jak się nauczysz cytować i nie niszczyć sygnatury, to ci napiszę, dlaczego mnie to zainteresowało.
zyga

Jak na razie to Ty nie umiesz posługiwać się sygnaturką.

--
Grzybol

Data: 2010-02-13 09:31:37
Autor: AZ
On 13 Lut, 18:15, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:

Jak na razie to Ty nie umiesz posługiwać się sygnaturką.

A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-13 18:39:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza pływająca

Jak na razie to Ty nie umiesz posługiwać się sygnaturką.

A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

Nie mam potrzeby się lansować. Nie mam zamiaru odbierać ci przyjemności.
W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana większość odpowiadających to tępaki, nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 19:42:58
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-13 18:39, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana większość odpowiadających
to tępaki, nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.

W tym momencie powinienes sie grzecznie pozegnac i nie zadawac wiecej pytan. Zadnych.

Data: 2010-02-13 19:47:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bo?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 19:59:20
Autor: Kuczu
Hamulcowa tarcza pływająca
W dniu 2010-02-13 19:47, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Bo?

To ma byc pytanie ?

Data: 2010-02-14 19:02:14
Autor: Marcin Gardeła
Kuczu wrote:
W dniu 2010-02-13 19:47, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Bo?
To ma byc pytanie ?

Nosi znamiona, IMHO to pytanie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-14 16:07:14
Autor: Jasio
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hl6mh7$8lo$1news.interia.pl...

[...]

Słuchaj, koleżko.

Nie wiem czy widzisz powyższy cytacik poprawnie, ale AZ pisał do Grzybola, a Ty mu odpisałeś.
Po czym pojechałeś po użytkownikach tej grupy, jak widać w ostatniej linijce Twojego tekstu. A tymczasem odpowiedź została podana czytelna i zrozumiała nawet dla tępaka - o ile tylko nie ma trudności z czytaniem ze zrozumieniem.
Mało tego, Ty, wielki miszcz juznetu, jako opierdalający kogoś, że nie umie cytować ani posługiwać się sygnaturką, powinieneś dawać przykład i sam poprawnie zacytować.Czyli zostawiając nagłówek posta, pozwalający na identyfikację osoby cytowanej.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-14 21:12:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Tak sobie wołaj do koleżki.

[...]

Jedna odpowiedź to mało.

Mało tego, Ty, wielki miszcz juznetu, jako opierdalający kogoś, że nie

Kto tak twierdzi?

umie cytować ani posługiwać się sygnaturką, powinieneś dawać przykład i
sam poprawnie zacytować.Czyli zostawiając nagłówek posta, pozwalający na
identyfikację osoby cytowanej.

/ziew/

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-14 19:01:44
Autor: Marcin Gardeła
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Nie mam potrzeby się lansować. Nie mam zamiaru odbierać ci
przyjemności. W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana
większość odpowiadających to tępaki, nie potrafiący czytać ze
zrozumieniem.

Zaraz tam tępaki, dzielą włos na czworo, wymyślają nowe standardy układów hamulcowych albo nawet chamulcowych, obrażają się, wytykają posty sprzeda lat, zwyczajna koleżeńska gadka, ale, żeby zaraz tępaki? Niegrzecznie z twojej strony.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-14 20:31:12
Autor: Arni
W dniu 2010-02-14 19:01, Marcin Gardeła pisze:

Niegrzecznie z twojej strony.

zaraz tam niegrzecznie... pomysły na lans sie skonczyły, jakos wyróznic sie trzeba.
Polecam Akademie Lansu kolegi Ka-Jota. (google wie gdzie to), zeby nie powtarzac juz znanych schematów

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-02-14 21:15:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ale ja nie muszę znać jakichś historyjek, ja po prostu zadałem pytanie.
Kajam się.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-19 18:26:08
Autor: zbigi
Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Jak na razie to Ty nie umiesz pos?ugiwac' sie; sygnaturka;.

A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

Nie mam potrzeby sie; lansowac'. Nie mam zamiaru odbierac' ci przyjemnos'ci.
W tym wa;tku pad?o proste pytanie, zdecydowana wie;kszos'c' odpowiadaja;cych to te;paki, nie potrafia;cy czytac' ze zrozumieniem.

zyga

Cos ty Zyga taki bojowy? Na grupie inzynierii jakos tak nie warczysz na ludzi i nie wyzywasz od tepakow :\

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-20 11:53:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca

Jak na razie to Ty nie umiesz pos?ugiwac' sie; sygnaturka;.

A Ty gĂłwno wiesz o lansie na usenecie. No.

[...]

Z małej zet!

ludzi i nie wyzywasz od tepakow :\

Zadałem pytanie.
Oczekiwałem odpowiedzi (liczba mnoga).
A tu proszę, zalew bezwartościowego śmiecia.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-17 09:31:45
Autor: zbigi
Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Zadałem pytanie.
Oczekiwałem odpowiedzi (liczba mnoga).
A tu proszę, zalew bezwartościowego śmiecia.

No ale jako stary uzytkownik jusenetu, powinienes wiedziec, ze kazda grupa ma swoja specyfike? A co za tym idzie - sa pewne zachowania, ktorych mozna sie spodziewac, a ktore niekoniecznie powinny byc powodem wdawania sie w pozamerytoryczne dyskusje.

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2010-02-13 18:22:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p�ywaj�ca

Jak siďż˝ nauczysz cytowaďż˝ i nie niszczyďż˝ sygnatury, to ci napiszďż˝, dlaczego
mnie to zainteresowa�o.

Jak na razie to Ty nie umiesz pos�ugiwa� si� sygnaturk�.

WskaĹźesz w ktĂłrym miejscu?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-15 09:44:00
Autor: Kefir
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Elou!
"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message news:hl6lg6$7b1$1news.interia.pl...

Jak si? nauczysz cytowa? i nie niszczy? sygnatury, to ci napisz?, dlaczego
mnie to zainteresowa?o.

Jak na razie to Ty nie umiesz pos?ugiwa? si? sygnaturk?.

Wskażesz w którym miejscu?

Z pewnoscia nie cytujesz poprawnie a i charset stosujesz dziwny. Pomoc znajdziesz w stopce z opisem 'NETYKIETA'.

Data: 2010-02-15 11:46:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p ywaj ca

[...]

Gdzie?!

znajdziesz w stopce z opisem 'NETYKIETA'.

Jest jakiś nakaz?
Jak napiszą, żeby kolorować tekst, też będziesz to robił?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-15 12:28:40
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał

Jest jakiś nakaz?

Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-15 12:39:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p ywaj ca

Jest jakiś nakaz?

Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.

Ale skupmy się może na treści, a nie na formie!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-15 15:47:09
Autor: Marcin Gardeła
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.

Ale skupmy się może na treści, a nie na formie!

Treść nie ma już od dawna żadnego znaczenia.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-16 08:38:08
Autor: fv
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Z pewnoscia nie cytujesz poprawnie a i charset stosujesz dziwny. Pomoc
Gdzie?!

Deklarujesz charset UTF8 w nagłówkach oraz treści, podczas gdy nie wysyłasz wcale UTF-8, tylko ISO.
Dodatkowo cytując Grzybola zepsułeś jego poprawne (chociaż niezadeklarowane co do kodowania)
pliterki ISO.

Wygląda to tak jak gdybyś wymusił w czytniku odpowiadanie w swoim kodowaniu UTF-8.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Hamulcowa tarcza pływająca