Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca

Data: 2010-02-12 13:38:11
Autor: AZ
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
On 12 Lut, 22:20, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Co daje takie rozwi±zanie?

A no daje to, ¿e tarcza mo¿e u³o¿yæ siê jak najbardziej równolegle do
klocków hamulcowych, zwiêkszaj±c powierzchniê tarcia a co za tym idzie
takie rozwi±zanie daje lepsz± skuteczno¶æ hamowania. Stosuje siê te¿
wszystko p³ywaj±ce, tzn. p³ywaj±cy zacisk i p³ywaj±ca tarcza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-13 05:27:17
Autor: Sybi
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "AZ" napisa³:
[...]

Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...
ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-12 22:58:42
Autor: robertbig
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
On 13 Lut, 05:27, "Sybi" <s...@go2.pl> wrote:
U¿ytkownik "AZ" napisa³:

> [...]
>wszystko p³ywaj±ce, tzn. p³ywaj±cy zacisk i p³ywaj±ca tarcza..

Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...

99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu. A¿
¿al dupe ¶ciska , jak sie czyta takich ch³opskich filozów.
I jeszcze to ! i to ;)

Data: 2010-02-13 10:26:33
Autor: Sybi
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "robertbig" napisa³:
99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu. A¿
¿al dupe ¶ciska , jak sie czyta takich ch³opskich filozów.
I jeszcze to ! i to ;)

A moze wroc na onet i tam uzewnetrzniaj bol istnienia?:)

--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 23:43:54
Autor: KJ Si³a S³ów
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
robertbig pisze:

99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu.

Pierdole.
Ty er-big jak juz musisz cos napisac na precle to zawsze jestes taki spiety. Az po sama dupe. *

Wyruchal Cie kiedys gej w oczojebnej kamizelce czy jak ?

Rozluznij sie i wez mi powiedz po co sa rozwiazania z plywajaca tarcza i plywajacym zaciskiem ?

Albo w czym sa bo ja sie nie spotkalem, ale tez nie zebym kazde moco macal po kole.

KJ

*
Oprocz jednego razu kiedy opisywales jedna trase, no po prostu az sobie gdzies schowalem ten post, tylko stara poczte wcielo.

Data: 2010-02-13 16:06:23
Autor: robertbig
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
On 13 Lut, 23:43, KJ Si³a S³ów <K...@noway.com> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

spiety. Az po sama dupe. *

Wyruchal Cie kiedys gej w oczojebnej kamizelce czy jak

Ni chujeczka ,¿aden gej mnie nie "zachaczy³"
Nawet w kamizelce :)

Rozluznij sie i wez mi powiedz po co sa rozwiazania z plywajaca tarcza i
plywajacym zaciskiem ?

Albo w czym sa bo ja sie nie spotkalem, ale tez nie zebym kazde moco
macal po kole.

Sama p³ywajaca tarcza niewiele znaczy. To taki ma³y wspomagacz . ¯eby
klocki szybciej chwyta³y za te tarcze i lepiej t³oczki odbija³y.

Natomiast zacisk , je¶li ma t³oczki "jednostronne",  to nie ma
mozliwo¶ci by nie p³ywa³.
Musi kompensowaæ nierównomierno¶c zu¿ywania sie klocków po ka¿dej ze
stron.
A czy taki zacisk zaciska :) tarcze p³ywaj±ca , czy nie ,to mu
praktycznie wisi...
Choæ przewa¿nie zaciska p³ywaj±c±.
A co !?

Co inego je¿eli zacisk ma t³oczki po obu stronach. Wtedy nie musi
p³ywaæ. Ale mo¿e...chyba ,bo mi sie nie chce myslec ...

*
Oprocz jednego razu kiedy opisywales jedna trase, no po prostu az sobie
gdzies schowalem ten post, tylko stara poczte wcielo.

Napi±³em sie w swoim ¿ywocie ciut wiêcej niz raz :)

Tylko ten napis mnie mierzi od zawsze ...
Rozumiesz ???

Data: 2010-02-14 21:38:59
Autor: KJ Si³a S³ów
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
robertbig pisze:

Tylko ten napis mnie mierzi od zawsze ...
Rozumiesz ???

Acha. W suemi nie rozumiem, ale nie musze.

A z napisow to widzialem ostatnio na takiej kamizelce:
  "Kierownik ewakuacji".

Taka moglbym miec.

KJ

Data: 2010-02-13 07:59:00
Autor: zbigi
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Sybi pisze:
U¿ytkownik "AZ" napisa³:
[...]

W systemie "Panth(a)rei", na przyklad, wszystko plynie ;)
Ale poza tym masz calkowita IMO racje.

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-13 09:17:38
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisa³

ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)

Hm...Ale to czeste rozwiazanie. Gupole ci Japonczycy sa chyba :)
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-13 10:31:30
Autor: Sybi
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Hinek" napisa³:
ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)

Hm...Ale to czeste rozwiazanie. Gupole ci Japonczycy sa chyba :)
Pozdr

Podaj prosze chocby jeden przyklad zastosowania zacisku
i tarczy plywajacej w motocyklu. No?;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 11:22:54
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisa³

Podaj prosze chocby jeden przyklad zastosowania zacisku
i tarczy plywajacej w motocyklu. No?;)

Prosze bardzo:
BANDIT
Trudno o bardziej popularny motocykl :)
http://moto.allegro.pl/item893509955_suzuki_gsf_600_bandit_zacisk_hamulcowy_prawy_1997.html
Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-13 02:26:44
Autor: robertbig
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
On 13 Lut, 11:22, "Hinek" <hi...@autograf.pl.invalid> wrote:
U¿ytkownik "Sybi" <s...@go2.pl> napisa³

> [...]

Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]

To skarajny idiota. Szkoda na niego pr±du...

Data: 2010-02-13 13:09:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca

To skarajny idiota. Szkoda na niego pr±du...

P³aszczycy nikt nie przebije.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 13:18:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca

[...]

http://moto.allegro.pl/item900893913_tarcza_humlcowa_11_5_plywajaca_harley.html
http://moto.allegro.pl/item905395251_tarcza_hamulcowa_galfer_plywajaca_yamaha_r1.html

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 13:27:06
Autor: Micha³ V-R
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
W dniu 2010-02-13 13:18, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

http://moto.allegro.pl/item900893913_tarcza_humlcowa_11_5_plywajaca_harley.html

http://moto.allegro.pl/item905395251_tarcza_hamulcowa_galfer_plywajaca_yamaha_r1.html

Juz wiem, one przyplynely zza oceanu ;-)

Micha³ V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
¿yje siê raz, potem siê tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-13 14:07:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Data: 2010-02-13 22:08:30
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Siemka
*** "Zygmunt M. Zarzecki"
[...]

Znaczy co zestaw zacisk bandit i tarcza harley czy tez R1 maja stworzyc team???

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2010-02-13 14:18:42
Autor: Sybi
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Hinek" napisa³:
Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]
Pozdr

To jeszcze raz.
Zgadza sie to jest zacisk "p³ywaj±cy". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:
http://moto.allegro.pl/item908192331_suzuki_bandit_600_01_felga_opona_zebatka_tarcza.html

Ja odnios³em siê do wypowiedzi AZ:
[...]

Ma racje ale w/g mnie nie mo¿e byæ "wszystko p³ywaj±ce"; tylko jeden element zacisk lub
tarcza. Spotka³e¶ siê z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany "p³ywaj±cy" zacisk i "plywajaca" tarczê?
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 14:26:24
Autor: Micha³ V-R
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
W dniu 2010-02-13 14:18, Sybi pisze:

[...]

Ty dales link do tylnego kola, z przodu masz tarcze plywajace i zaciski tez sa plywajace, zacisk na allegro jest do przedniego kola
Micha³ V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-13 14:28:58
Autor: Kuczu
Hamulcowa tarcza pływająca
W dniu 2010-02-13 14:18, Sybi pisze:
..
Zgadza sie to jest zacisk "pływający". I wlasnie przy zacisku plywajacym w
bandycie stosuje sie tarcze zamocowane na stale:
http://moto.allegro.pl/item908192331_suzuki_bandit_600_01_felga_opona_zebatka_tarcza.html

Szkoda ze pokazujesz tylna felge podczas gdy wszyscy pisza o przednich hamulcach. A teraz poszukaj jeszcze raz przedniej tarczy i zacisku

Ma racje ale w/g mnie nie może być "wszystko pływające"; tylko jeden element
zacisk lub tarcza.

Nie

Spotkałeś się z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany
"pływający" zacisk i "plywajaca" tarczę?

Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-13 16:25:50
Autor: Sybi
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Kuczu" napisa³:
Spotka³e¶ siê z motocyklem który ma rownoczesnie zastosowany
"p³ywaj±cy" zacisk i "plywajaca" tarczê?

Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

Faktycznie. To znaczy zle mi sie wydawalo.
I tyle.
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-13 22:31:44
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza pływająca
Siemka

***Użytkownik "Kuczu"
Tak - B6, GSXF lub nawet glupia GS500E.

Ale wiesz ze to nie jest dobre rozwiazanie co???
to nie krzyk techniki to nadmiary magazynowe i technologiczne niedopasowanie,
n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside z tarcza od jakiegos GSXR ktore zostaly wyprodukowane na zapas i rdzewialy na polkach magazynow - a noz widelec braki beda...coz taka marka
Bylem w stanie to zrozumiec u francuzow - ot majster za duzo wina zapodal poprzedniego dnia i palety z gratami sie mu pomylily (ale szczesie oni nie produkuja w tej samej fabryce koparek), ale u japsow nie ma przypadkow.
Niech sie dzieciaki jaraja ze im sie wszysko rusza...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-13 15:47:08
Autor: robertbig
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
On 13 Lut, 22:31, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside

Nie by³a. To raz
Po drugie to by³ naprawdê zajebisty i dynamiczny motocykl...Wybitny.

Data: 2010-02-14 00:08:45
Autor: Eskimos
Hamulcowa tarcza p³ ywaj±ca
On Sat, 13 Feb 2010 22:31:44 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

n.p. w "wybitnej" konstrukcji pod tytulem VX800, byla zawiecha upside

He? A sk±d...

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-02-14 00:12:53
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Siemka
 "Eskimos"
He? A sk±d...

Skadinad???

T.

Data: 2010-02-14 00:19:26
Autor: Eskimos
Hamulcowa tarcza p³ ywaj±ca
On Sun, 14 Feb 2010 00:12:53 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka
"Eskimos"
He? A sk±d...

Skadinad???

Nieno, bez jaj. VX nie mia³ USD. Przynajmniej nie seryjnie.
Pokiæka³e¶ z VZ800 ;)

Data: 2010-02-14 15:59:10
Autor: Jasio
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kicen5lmj34rbd0130k9fopniijdg0qrkr4ax.com...
[...]

Zdarzy³o mi siê widzieæ przerobione na USD, ale to naprawdê rzadka sprawa.
A Tytus, jak to Tytus - pi³eczkê odbiæ to owszem, ale przyznaæ siê do b³êdu - ju¿ gorzej.

Tarcza od ¿adnego GSXra nie pasuje do VXa.
Tak, znam ograniczenia tego motocykla i ¿adna ze mnie pliszka. Serio.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-14 18:06:39
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Siemka
***"Jasio"
Zdarzy³o mi siê widzieæ przerobione na USD, ale to naprawdê rzadka sprawa.

Rajt - powalilo mi sie z inna rututnia suzuki. Okazuje sie ze ja rowniez widzialem tylko USD.

*** A Tytus, jak to Tytus - pi³eczkê odbiæ to owszem, ale przyznaæ siê do b³êdu - ju¿ gorzej.

Alfo i omego nie siedze non stop usenecie - mam ciekawsze zajecia. A wypowiedz miala inny cel.
Ale on umyka wojownikom sieci czajcym sie zza swych klawiatur zeby dowalic innym.
Masz moze cos na poparcie tezy o mojej awersji do samokrytyki???

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2010-02-13 16:08:42
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Zostales trafiony i zatopiony...
:)
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-13 19:27:57
Autor: metalbeast
Hamulcowa tarcza p�ywaj�ca
W dniu 2010-02-13 10:31, Sybi pisze:
U�ytkownik "Hinek" napisa�:
[...]

GS500 :))

Data: 2010-02-13 08:15:54
Autor: Tytus
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Siemka

*** "AZ"
Stosuje siê te¿
wszystko p³ywaj±ce, tzn. p³ywaj±cy zacisk i p³ywaj±ca tarcza.

Te rozwiazania stosowane sa w dwoch przypadkach:
1.kiedy motocykl plynie na kajaku/lodzi/rowerze wodnym
2.na okolicznosc powodzi
w obu tych przypadach jest tez znacznie wiecej plywajacych elementow motocykla.
--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

P.S. A co Zyga bedziesz do skiboba montowal hample???

Data: 2010-02-13 13:07:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Jak siê nauczysz cytowaæ i nie niszczyæ sygnatury, to ci napiszê, dlaczego mnie to zainteresowa³o.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 17:43:09
Autor: Glub
Hamulcowa tarcza pływająca
"Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Jak się nauczysz cytować i nie niszczyć sygnatury, to ci napiszę,
dlaczego mnie to zainteresowało.

Każdy dobry newsreader wycinać przy filmów upie sygnaturki...

Vide netykieta.

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-13 17:44:46
Autor: Glub
Glub <glubone@gmail.com> wrote:
> [...]
> dlaczego mnie to zainteresowało.

Każdy dobry newsreader wycinać przy filmów upie sygnaturki...

Hahahaha:))) niech żyje t9!!!!  siÄ™ usmialem:))) --
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-13 18:15:12
Autor: Grzybol
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hl632h$e9a$4news.interia.pl...
Jak siê nauczysz cytowaæ i nie niszczyæ sygnatury, to ci napiszê, dlaczego mnie to zainteresowa³o.
zyga

Jak na razie to Ty nie umiesz pos³ugiwaæ siê sygnaturk±.

--
Grzybol

Data: 2010-02-13 09:31:37
Autor: AZ
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
On 13 Lut, 18:15, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:

Jak na razie to Ty nie umiesz pos³ugiwaæ siê sygnaturk±.

A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-13 18:33:42
Autor: Grzybol
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
On 13 Lut, 18:15, "Grzybol" <grzybek...@wp.pl> wrote:
Jak na razie to Ty nie umiesz pos³ugiwaæ siê sygnaturk±.
A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

No tak.

--
Grzybol

Data: 2010-02-13 18:39:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca

Jak na razie to Ty nie umiesz pos³ugiwaæ siê sygnaturk±.

A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

Nie mam potrzeby siê lansowaæ. Nie mam zamiaru odbieraæ ci przyjemno¶ci.
W tym w±tku pad³o proste pytanie, zdecydowana wiêkszo¶æ odpowiadaj±cych to têpaki, nie potrafi±cy czytaæ ze zrozumieniem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 19:42:58
Autor: Kuczu
Hamulcowa tarcza pływająca
W dniu 2010-02-13 18:39, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana większość odpowiadających
to tępaki, nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.

W tym momencie powinienes sie grzecznie pozegnac i nie zadawac wiecej pytan. Zadnych.

Data: 2010-02-13 19:47:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bo?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-13 19:59:20
Autor: Kuczu
Hamulcowa tarcza pływająca
W dniu 2010-02-13 19:47, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Bo?

To ma byc pytanie ?

Data: 2010-02-14 19:02:14
Autor: Marcin Gardeła
Kuczu wrote:
W dniu 2010-02-13 19:47, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Bo?
To ma byc pytanie ?

Nosi znamiona, IMHO to pytanie.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-14 16:07:14
Autor: Jasio
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
U¿ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hl6mh7$8lo$1news.interia.pl...

[...]

S³uchaj, kole¿ko.

Nie wiem czy widzisz powy¿szy cytacik poprawnie, ale AZ pisa³ do Grzybola, a Ty mu odpisa³e¶.
Po czym pojecha³e¶ po u¿ytkownikach tej grupy, jak widaæ w ostatniej linijce Twojego tekstu. A tymczasem odpowied¼ zosta³a podana czytelna i zrozumia³a nawet dla têpaka - o ile tylko nie ma trudno¶ci z czytaniem ze zrozumieniem.
Ma³o tego, Ty, wielki miszcz juznetu, jako opierdalaj±cy kogo¶, ¿e nie umie cytowaæ ani pos³ugiwaæ siê sygnaturk±, powiniene¶ dawaæ przyk³ad i sam poprawnie zacytowaæ.Czyli zostawiaj±c nag³ówek posta, pozwalaj±cy na identyfikacjê osoby cytowanej.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-14 21:12:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca

[...]

Tak sobie wo³aj do kole¿ki.

[...]

Jedna odpowied¼ to ma³o.

Ma³o tego, Ty, wielki miszcz juznetu, jako opierdalaj±cy kogo¶, ¿e nie

Kto tak twierdzi?

umie cytowaæ ani pos³ugiwaæ siê sygnaturk±, powiniene¶ dawaæ przyk³ad i
sam poprawnie zacytowaæ.Czyli zostawiaj±c nag³ówek posta, pozwalaj±cy na
identyfikacjê osoby cytowanej.

/ziew/

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-14 19:01:44
Autor: Marcin Garde³a
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Nie mam potrzeby siê lansowaæ. Nie mam zamiaru odbieraæ ci
przyjemno¶ci. W tym w±tku pad³o proste pytanie, zdecydowana
wiêkszo¶æ odpowiadaj±cych to têpaki, nie potrafi±cy czytaæ ze
zrozumieniem.

Zaraz tam têpaki, dziel± w³os na czworo, wymy¶laj± nowe standardy uk³adów hamulcowych albo nawet chamulcowych, obra¿aj± siê, wytykaj± posty sprzeda lat, zwyczajna kole¿eñska gadka, ale, ¿eby zaraz têpaki? Niegrzecznie z twojej strony.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-14 20:31:12
Autor: Arni
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca
W dniu 2010-02-14 19:01, Marcin Garde³a pisze:

Niegrzecznie z twojej strony.

zaraz tam niegrzecznie... pomys³y na lans sie skonczy³y, jakos wyróznic sie trzeba.
Polecam Akademie Lansu kolegi Ka-Jota. (google wie gdzie to), zeby nie powtarzac juz znanych schematów

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-02-14 21:15:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca

[...]

Ale ja nie muszê znaæ jakich¶ historyjek, ja po prostu zada³em pytanie.
Kajam siê.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-19 18:26:08
Autor: zbigi
Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Jak na razie to Ty nie umiesz pos?ugiwac' sie; sygnaturka;.

A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

Nie mam potrzeby sie; lansowac'. Nie mam zamiaru odbierac' ci przyjemnos'ci.
W tym wa;tku pad?o proste pytanie, zdecydowana wie;kszos'c' odpowiadaja;cych to te;paki, nie potrafia;cy czytac' ze zrozumieniem.

zyga

Cos ty Zyga taki bojowy? Na grupie inzynierii jakos tak nie warczysz na ludzi i nie wyzywasz od tepakow :\

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-20 11:53:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca

[...]

Z małej zet!

ludzi i nie wyzywasz od tepakow :\

Zadałem pytanie.
Oczekiwałem odpowiedzi (liczba mnoga).
A tu proszę, zalew bezwartościowego śmiecia.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-17 09:31:45
Autor: zbigi
Hamulcowa tarcza p?ywaja;ca
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Zadałem pytanie.
Oczekiwałem odpowiedzi (liczba mnoga).
A tu proszę, zalew bezwartościowego śmiecia.

No ale jako stary uzytkownik jusenetu, powinienes wiedziec, ze kazda grupa ma swoja specyfike? A co za tym idzie - sa pewne zachowania, ktorych mozna sie spodziewac, a ktore niekoniecznie powinny byc powodem wdawania sie w pozamerytoryczne dyskusje.

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-13 18:22:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p�ywaj�ca

Jak si� nauczysz cytowa� i nie niszczy� sygnatury, to ci napisz�, dlaczego
mnie to zainteresowa�o.

Jak na razie to Ty nie umiesz pos�ugiwa� si� sygnaturk�.

Wskażesz w którym miejscu?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-15 09:44:00
Autor: Kefir
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Elou!
"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message news:hl6lg6$7b1$1news.interia.pl...

Jak si? nauczysz cytowa? i nie niszczy? sygnatury, to ci napisz?, dlaczego
mnie to zainteresowa?o.

Jak na razie to Ty nie umiesz pos?ugiwa? si? sygnaturk?.

Wska¿esz w którym miejscu?

Z pewnoscia nie cytujesz poprawnie a i charset stosujesz dziwny. Pomoc znajdziesz w stopce z opisem 'NETYKIETA'.

Data: 2010-02-15 11:46:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p ywaj ca

[...]

Gdzie?!

znajdziesz w stopce z opisem 'NETYKIETA'.

Jest jaki¶ nakaz?
Jak napisz±, ¿eby kolorowaæ tekst, te¿ bêdziesz to robi³?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-15 12:28:40
Autor: Hinek
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
U¿ytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisa³

Jest jaki¶ nakaz?

Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-02-15 12:39:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulcowa tarcza p ywaj ca

Jest jaki¶ nakaz?

Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.

Ale skupmy siê mo¿e na tre¶ci, a nie na formie!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-15 15:47:09
Autor: Marcin Garde³a
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Nie ma nakazu stosowania netykiety. Ale jesli nie
bedziesz jej stosowal - bedziesz dyskutowac glownie z
tymi, ktorzy tez jej nie przestrzegaja. Twoj wybor.

Ale skupmy siê mo¿e na tre¶ci, a nie na formie!

Tre¶æ nie ma ju¿ od dawna ¿adnego znaczenia.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-16 08:38:08
Autor: fv
Hamulcowa tarcza p ywaj ca
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Z pewnoscia nie cytujesz poprawnie a i charset stosujesz dziwny. Pomoc
Gdzie?!

Deklarujesz charset UTF8 w nag³ówkach oraz tre¶ci, podczas gdy nie wysy³asz wcale UTF-8, tylko ISO.
Dodatkowo cytuj±c Grzybola zepsu³e¶ jego poprawne (chocia¿ niezadeklarowane co do kodowania)
pliterki ISO.

Wygl±da to tak jak gdyby¶ wymusi³ w czytniku odpowiadanie w swoim kodowaniu UTF-8.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Hamulcowa tarcza p³ywaj±ca