Hamulec SLX i skracanie przewodu

Data: 2009-07-18 01:43:37
Autor: raviz
Hamulec SLX i skracanie przewodu
Mam za dlygi przewod w hamulcu SLX, chcialbym go skrocic.
Ktora strona jest latwiejsza - przy klamce czy zacisku?
Czy moglibyscie co nieco opisac jak do tego sie zabrac?
Pozdrawiam.....Rafal

Data: 2009-07-18 01:54:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Hamulec SLX i skracanie przewodu

Mam za dlygi przewod w hamulcu SLX, chcialbym go skrocic.
Ktora strona jest latwiejsza - przy klamce czy zacisku?
Czy moglibyscie co nieco opisac jak do tego sie zabrac?

Looknij do Magazynu Rowerowego.

zyga

Data: 2009-07-18 08:00:06
Autor: kml
Hamulec SLX i skracanie przewodu

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h3r2b7$h5l$1news.onet.pl...
Mam za dlygi przewod w hamulcu SLX, chcialbym go skrocic.
Ktora strona jest latwiejsza - przy klamce czy zacisku?
Czy moglibyscie co nieco opisac jak do tego sie zabrac?
Pozdrawiam.....Rafal

Stary, wez w koncu ZAPOZNAJ SIE ZE STRONA PRODUCENTA bo pytaszsie o kazda jedna rzecz. Malo tego, to wszystko BYLO! Rzuc okiem do archiwum na grupie. Moim zdaniem strona nie ma znaczenia bo i tak musisz odpowietrzyc caly uklad.

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Hamulec SLX i skracanie przewodu