Data: 2012-11-09 08:10:37 | |
Autor: AZ | |
Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...) | |
On 2012-11-09, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Tzn. czujesz na klamce rosnacy opor sciskajac bardziej czy po prostu duza czesc ruchu jest jalowa? Jakby swiece byly juz nedzne to tez odbijaloby sie to na kulturze pracy. Mam u siebie Denso irydowe, najechane maja 90 kkm i dzialaja, spalanie wzgledem nowych jakos dramatycznie nie wzroslo a i tak niekoniecznie to musi byc wina swiec. Ja bym szukal gdzie indziej. Odpowietrz porzadnie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-11-09 10:20:52 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...) | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Tzn. czujesz na klamce rosnacy opor sciskajac bardziej czy po prostu duza Du¿a czê¶æ ruchu jest ja³owa. Jak ju¿ z³apie, to raczej dozowalno¶æ jest normalna. Jakby swiece byly juz nedzne to tez odbijaloby sie to na kulturze pracy. Na wolnych obrotach trochê faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a i synchronizacji wtryskiwaczy (jak siê to robi - nie mam pojêcia, to mój pierwszy kontakt z maszyn± na wtrysku). Drugie pytanie to sprzêg³o. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak ³apie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da siê go ¶cisn±æ tak, ¿eby ca³kowicie wysprzêgliæ. Da siê co¶ z tym zrobiæ, czy trzeba z tym ¿yæ i ¶ciskaæ rêk± do koñca? W GSXF mia³em sprzêg³o na lince i umia³em to poustawiaæ, tutaj nie widzê ¿adnej regulacji oprócz kó³ka obrotowego, takiego jak przy hamulcu.Odpowietrz porzadnie. Ok, zerknê do Haynesa i zobaczê jak to siê robi. W sobotê chcê trochê pogrzebaæ przy moto. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-11-09 10:24:32 | |
Autor: AZ | |
Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...) | |
On 2012-11-09, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:To popatrz przy okazji na klocki co w tym momencie robia. Moze jest jakis problem z uszczelkami w zacisku i klocki cofaja sie za daleko. A tego to nie wiem, ale raczej bylo by przerywanie, odpalanie na 3 garach itp. Tak jak hamulec. Ale tak jak kiedys Kuczu pisal, lepiej jest to zrobic duza strzykawa zaciagac plyn a nie pompowac bo w hamulcu mamy staly opor w postaci tarczy, w przypadku sprzegla sprezyny. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-11-10 22:23:43 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...) | |
AZ pisze:
Tak jak hamulec. Ale tak jak kiedys Kuczu pisal, lepiej jest to zrobic Dokładnie, majlepiej podłączyć do odpowietrzenia wężyk zakończony dużą strzykawką (tzw. żanetą). Następnie dobrze jest zdjąć cały zacisk i podnieść jak najwyżej, tak by zaworek odpowietrzacza był najwyższym punktem zacisku. Delikatnie nacisnąć klamkę (jeśli pokrywa zbiorniczka jest zdjęta) a następnie powoli odkręcić odpowietrzacz. Zasysać strzykawką aż przestanie się pojawiać piana. Zdjąć strzykawkę, wypuścić powietrze i powtórzyć operację. Warto trochę obstukać zasisk aby pozbyć się reszty bąbelków. U mnie trzeba było powtórzyć 3-4 razy aż pozbyłem się piany z zacisku. Od tego czasu hamulec brzytwa. Mam wrażenie że wymiana klocków a dokładniej cofnięcie tłoczków sprzyja zapowietrzeniu zacisku. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-11-10 21:39:06 | |
Autor: AZ | |
Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...) | |
On 2012-11-10, Piotr Rezmer <p.r@bezbzdur.pl> wrote:
AZ pisze:Tylko jedna rzecz ktorej mozna nie zauwazyc i piana bedzie do usranej smierci leciala - wezyk dobrze spasowany z odpowietrznikiem i strzykawka, jak jest slabo i duze podcisnienie to zasysa powietrze miedzy wezykiem a odpowietrznikiem. Ale niby jak? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-11-10 11:26:46 | |
Autor: marvin | |
Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...) | |
Uzytkownik "Adam Wysocki" napisal...
Na wolnych obrotach trochê faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a Na pewno chodzi o synchronizacje wtryskiwaczy? Moze ktos przyblizy temat, bo o synchro przepustnic to slyszalem ale wtryskow to nie bardzo. Pozdrawiam marvin tdm900 |
|
Data: 2012-11-10 11:32:19 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...) | |
marvin <marcin.888@wp.pl> wrote:
Na wolnych obrotach trochê faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a Mo¿liwe ¿e chodzi o synchronizacjê przepustnic, chocia¿ s³ysza³em o synchronizacji wtryskiwaczy (mo¿liwe ¿e to to samo). W ga¼nikach wiem jak to wygl±da, na wtrysku nie mam pojêcia, wiêc chêtnie siê dowiem :) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-11-10 13:55:24 | |
Autor: Kuczu | |
Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...) | |
W dniu 2012-11-10 12:32, Adam Wysocki pisze:
Możliwe że chodzi o synchronizację przepustnic, chociaż słyszałem tak samo. I tu i tu synchronizuje sie przepustnice. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|