Hamulec nie puszcza

Data: 2011-10-10 21:43:37
Autor: z
Hamulec nie puszcza
W dniu 10.10.2011 20:26, Tomasz Pyra pisze:
Samochód trafił do mnie z objawami że się grzeje koło.
No grzało się, bo hamulec ocierał podczas jazdy, do tego stopnia że z
niewielkich pochyłości się nie staczał.
Hamulec tylny, tarczowy, ręczny wypychający tłoczek z samoregulatorem
ręcznego na gwincie wewnątrz tłoczka.

W mordę. Dokładnie tak jak w Almerze N16.
Już nowe klocki zeżarło, kilka razy było czyszczone i ciągle to samo. Człowiek z serwisu nissana też mi sugerował wymianę zacisku.
Kurde blade. Myślałem że hamulce tarczowe z tyłu = święty spokój :-(

Hamulec nie puszcza