Hamulec tarczowy za ok. 300zl

Data: 2009-05-26 23:31:15
Autor: amrac
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
A może SLX? Kosztują poniżej 300 zł a to w zasadzie (chyba) to samo co XT (bardzo chwalone za wszytko:) tylko cięższe o chyba 40 gramów.

Data: 2009-05-26 23:37:31
Autor: Wooyek
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
A może SLX? Kosztują poniżej 300 zł a to w zasadzie (chyba) to samo co XT (bardzo chwalone za wszytko:) tylko cięższe o chyba 40 gramów.

I bez regulacji skoku klamki (ktĂłra notabene niewiele w XT daje).

Data: 2009-05-26 23:50:43
Autor: Wojtek Paszkowski

"amrac" <szymekto@o2.pl> wrote in message news:gvhn39$fjl$1inews.gazeta.pl...

XT (bardzo chwalone za wszytko:)\

chwalone? Bujam się z tym ścierwem od 1,5 roku i właśnie boję się zabrać je w góry - hamulec cieknie we wszystkich możliwych miejscach i pewnie w każdej chwili może go szlag trafić ;)

pozdr

Data: 2009-05-27 03:04:40
Autor: amrac
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
Dajecie! Zbieram opinie bo jest uzasadnione prawdopodobieństwo, że będę "zmuszony" przejść na tarcze.

Data: 2009-05-27 05:28:04
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
On 26 May, 22:50, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:
"amrac" <szyme...@o2.pl> wrote in message

> [...]

w góry - hamulec cieknie we wszystkich możliwych miejscach i pewnie w każdej

Tez mam XT, od pol roku. Nic nie cieknie, poezja.

Data: 2009-05-27 15:23:16
Autor: Wojtek Paszkowski
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
<frank.castle0407@googlemail.com> wrote in message news:eba6421c-e7fd-437c-af59-2a7921a127ebg19g2000vbi.googlegroups.com...

Tez mam XT, od pol roku.

ile km zrobiły? I w jakim terenie?

Nic nie cieknie, poezja.

nie przejmuj się, niedługo zacznie!

pozdr

Data: 2009-05-27 17:40:40
Autor: Wooyek
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
Tez mam XT, od pol roku.

ile km zrobiły? I w jakim terenie?

Nic nie cieknie, poezja.

nie przejmuj się, niedługo zacznie!

U kumpla w rowerze DH przedni XT jeździł cały sezon i nic się nie działo.

Albo masz felerny egzemplarz, albo ktoś Ci go zalał DOT-em.

Data: 2009-05-27 19:20:37
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 27.05.2009 17:40 użytkownik Wooyek napisał :
[...]

Nie, po prostu każda tarczówka to problem prędzej czy później.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-27 21:20:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Masz jakieś wsparcie?

zyga

Data: 2009-05-27 22:35:15
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 27.05.2009 21:20 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Mam wsparcie wśród znajomych, w zasadzie nie przypominam sobie nikogo, kto nie miałby żadnego problemu.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-27 23:21:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

To zakoduj sobie mnie!
Mam w rowerach:
Tektro IO (oryginalne klocki jeszcze)
Shimano 495 (oryginalne klocki jeszcze)
I ostatni nabytek Avid BB7.

Z żadnymi nie miałem problemów!
Z żadnymi!

zyga

Data: 2009-05-28 10:48:01
Autor: Wooyek
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
> Mam wsparcie wśród znajomych, w zasadzie nie przypominam sobie
> nikogo, kto nie miałby żadnego problemu.

> [...]

Możesz też sobie zakodować moje doświadczenia:
- 2x Tektro IO
- 2x Hayes MX-2
- 1x Blackbox
- 1x Avid BB5 (krótko)
- 2x Shimano Deore 525
- 2x Shimano Saint 800 (obecnie z klamkami SLX)
- 2x Acid Juicy 5

Problemów nie stwierdzono.

Data: 2009-05-29 07:05:41
Autor: kml

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:gvlj46$g8k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

- 1x Avid BB5 (krótko)
- 2x Shimano Deore 525
- 2x Shimano Saint 800 (obecnie z klamkami SLX)

475/495/515 525/535 i nic. Żadnego wycieku.

kml
Last update 28/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-05-28 10:57:35
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 27.05.2009 23:21 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :
[...]

Jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. ;-P A tak serio, to DH to jedna z niewielu działek, gdzie tarczówki są naprawdę potrzebne i się sprawdzają.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-28 16:24:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Weź pod uwagę, że w deha są o wiele cięższe warunki pracy, a mimo to nic się nie psuje.

zyga

Data: 2009-05-28 17:53:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 28.05.2009 16:24 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Zależy jak na to patrzeć, nie zawsze są cięższe warunki. Dlatego właśnie napisałem, że akurat DH to jest ta działka, gdzie tarczówki się sprawdzają i mają zalety.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-28 14:19:35
Autor: player
On 28 Maj, 17:53, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

Zależy jak na to patrzeć, nie zawsze są cięższe warunki. Dlatego właśnie
napisałem, że akurat DH to jest ta działka, gdzie tarczówki się
sprawdzają i mają zalety.

Generalnie są wady, są zalety i każdy może sobie coś wybrać w
zależności
od potrzeb, stylu jazdy etc.Jednemu pasi to, 2. nie. Ja np. z zakupu
tarcz jestem zadowolony.

--
jay

Data: 2009-05-29 00:11:30
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 28.05.2009 23:19 użytkownik player napisał :
[...]

Widzisz, problem w tym, że nie każdy może sobie coś wybrać, bo producenci i ich marketoidzi skutecznie i coraz bardziej wybór utrudniają, lansując tarczówki jako jedyne słuszne rozwiązanie, co jest wierutnym kłamstwem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846
http://rowerowanie.pl/czasowka/zoo

Data: 2009-05-27 21:31:54
Autor: Wooyek
Hamulec tarczowy za ok. 300zl
> Albo masz felerny egzemplarz, albo ktoś Ci go zalał DOT-em.

Nie, po prostu każda tarczówka to problem prędzej czy później.

Be-ze-dura.

Data: 2009-05-28 00:14:22
Autor: Wojtek Paszkowski

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message

U kumpla w rowerze DH przedni XT jeździł cały sezon i nic się nie działo.

ja tam rowerami DH nie jeżdżę, ale tak sobie koncypuję, że pewnie na takich rowerach za dużo się nie hamuje!

Albo masz felerny egzemplarz, albo ktoś Ci go zalał DOT-em.

eeetam, kiedy rok temu się tym jeszcze przejmowałem i szperałem po necie, to
masa ludzi miała problemy i wrażenia zbliżone do moich. Może i wyszła na
początku trefna seria, bo DOT-a hamulec nie widział, o zgrozo - nawet LHM-a!. Ale
generalnie ma tenże spowalniacz trochę felerów - choćby monolityczna konstrukcja,
nijak nie idzie tego dobrze wyczyścić. Od dziś testuję zacisk SLX - niby
prawie to samo (poza idiotyczną zatyczką do klocków zamiast wkręcanego
bolca), ale zobaczymy.

pozdr

Data: 2009-05-30 07:33:52
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał w wiadomości news:gvpk6d$bjo$1news.wp.pl...

[...]

Ale w chwili kiedy już sie hamuje to znacznie bardziej gwałtownie więc punkt widzenia zależy od tego jak szybko chcesz sie zatrzymac ;D

[...]

Nie próbowałeś reklamować? Mam znajomego z XT i jest zachwycony, problemów brak.

BTW: zatyczka zamiast śruby przy klockach to jeden z najbardziej KRETYNSKICH patentów jakie w życiu widziałem.

Data: 2009-05-27 17:09:06
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
wrote:
[...]

Wszystko przed Tobą.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-27 20:31:29
Autor: Solar
amrac pisze:
A może SLX? Kosztują poniżej 300 zł a to w zasadzie (chyba) to samo co XT (bardzo chwalone za wszytko:) tylko cięższe o chyba 40 gramów.

W ostatni łikend 2 z 3 dehówek
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0509/imagepages/image36.html
miały właśnie nowe SLX i chłopaki nie narzekali.

"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           św. Tomasz z Akwinu

Hamulec tarczowy za ok. 300zl