Hamy z Cyfrowego Polstu

Data: 2012-06-08 19:36:17
Autor: OldStefan
Hamy z Cyfrowego Polstu
Płacę okolo 80 zł/m na 3 lata i za te pieniądze hamy robią mi obciach.Najpierw przy moim dziecku pokazal się komunikat o rozpoczęciu windykacji wobec mnie...Rodzina i dzieci w szoku,...straciłem honor...Wciąz nie odbieram opłacanych kanałów i bardzo duże ponosze koszty zgłaszani awarii...Teraz nie odbieram Euro...Oni mają mnie w dupie...Polecam wariatom abonament u nich...http://z.cba.pl/cp.htm

Data: 2012-06-08 20:00:45
Autor: Cavallino
Hamy z Cyfrowego Polstu

Użytkownik "OldStefan" <stanold@ny.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqtd59$7j1$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?
PLONK WARNING !!!!

Data: 2012-06-08 21:39:41
Autor: OldStefan
Hamy z Cyfrowego Polstu
Użytkownik Cavallino napisał:

[...]

A tak do rzeczy? Co ci się nie podoba? Proszę o konkrety.Jesteś pracownikiem Cyfrowego Polsatu? Razi Cie , ze pisze iż hamy nie reaguja na zgłoszenia awarii? Oni bodajże mnie blokują w necie na wszystkie możliwe sposoby.Ty dajesz "PLONK"? za co? I dlaczego krzyczysz na mnie [pisząc dużymi literami]- czym tak cię obraziłem?
Zarzucasz brak ortografii? Podaj dokldniej! Jesli chcesz abym zamiast "hamy" pisał "chamy" to przychyle się do twojej uprzejmej prośby. TYLKO NIE KRZYCZ WIECEJ NA MNIE BO PO KONTAKTACH Z CHAMAMI MAM DOŚC WSZYSTKIEGO !

OldStefan

Data: 2012-06-08 21:45:45
Autor: Cavallino
Hamy z Cyfrowego Polstu

Użytkownik "OldStefan" <stanold@ny.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?
PLONK WARNING !!!!

A tak do rzeczy? Co ci siÄ™ nie podoba?

Ilość powtórzeń na ten sam temat, który nikogo poza Tobą nie interesuje.

Data: 2012-06-09 11:52:50
Autor: Bartłomiej Zieliński
Hamy z Cyfrowego Polstu
Użytkownik Cavallino napisał:
Ilo¶ć powtórzeń [...]

Gwoli ¶cisło¶ci: LICZBA powtórzeń. Powtórzenia s± policzalne.

Data: 2012-06-09 12:07:44
Autor: Cavallino
Hamy z Cyfrowego Polstu

Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jqv6di$cbf$1@polsl.pl...
Użytkownik Cavallino napisał:
Ilo¶ć powtórzeń [...]

Gwoli ¶cisło¶ci: LICZBA powtórzeń. Powtórzenia s± policzalne.

W jego przypadku niekoniecznie. ;-)

Data: 2012-06-19 10:06:59
Autor: Remek
Hamy z Cyfrowego Polstu
Użytkownik "OldStefan" napisał:

> Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?

A tak do rzeczy?

A no ma. Np. "możesz mi zrobić laske"? Jak Ci to się podoba? Nieuki
tłumaczące się tym, że ortografia jest nieważna to Twój gatunek?

PLONK

Remek

Data: 2012-06-11 16:06:12
Autor: Yerine Ictimai
Hamy z Cyfrowego Polstu
Cavallino wrote:
Użytkownik "OldStefan" <stanold@ny.pl> napisał w wiadomo¶ci grup
> [...]
> dupie...Polecam wariatom abonament u nich...http://z.cba.pl/cp.htm

Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?

ja chce czytac, wlasnie rozwazam jaka oferte wybrac i ktorego
operatora...

Data: 2012-06-12 08:06:43
Autor: pawell32
Hamy z Cyfrowego Polstu
W dniu 2012-06-12 01:06, Yerine Ictimai pisze:

ja chce czytac, wlasnie rozwazam jaka oferte wybrac i ktorego
operatora...

to pytaj, bo na razie nie wiemy co chcesz ogl±dać

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-12 08:45:56
Autor: Cavallino
Hamy z Cyfrowego Polstu

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:e9405acb-5700-459d-88d4-7ef1f26f42a9@e20g2000vbm.googlegroups.com...
Cavallino wrote:
> [...]
> dupie...Polecam wariatom abonament u nich...http://z.cba.pl/cp.htm

Długo mamy jeszcze czytać to samo z tymi samymi błędami ortograficznymi?

I trzeba Ci to samo 5 razy napisać, żeby¶ mógł zrozumieć?

Data: 2012-06-12 04:44:31
Autor: Yerine Ictimai
Hamy z Cyfrowego Polstu
On Jun 12, 8:45 am, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

> ja chce czytac,

I trzeba Ci to samo 5 razy napisać, żeby¶ mógł zrozumieć?

wieksze prawdopodobienstwo, ze zauwaze - do tej pory pomijalem te
watki myslac ze to jakies bzdury - lecz za 6-tym razem wreszcie
przyjrzalem sie o co tyle halasu i musze wyrazic wdziecznosc
watkotworcy, ze ostrzega mnie przed tym opratorem bo akurat wlasnie
zamierzalem skorzystac z ich propozycji!

Owszem, jesliby przeczytac z portalu polsatu to ich oferta jawi sie
jako niezwykle korzystna i juz chcialem leciec i zamowic (mam ich
"sklep" pod blokiem) - lecz teraz mysle sobie:  "CO Z TEGO, ze maja za
pol darmo fajne kanaly i interesujace mnie programy JESLI ZSZARPIA MI
NERWY DOKUMENTNIE??!"

tak wiec: "DZIEKUJE, POSTOJE!"

Data: 2012-06-08 21:49:03
Autor: Big Jack
Hamy z Cyfrowego Polstu
W wiadomo¶ci
*OldStefan* napisał(-a):

Cztery tematy o tym założyłe¶. Czego jeszcze chesz, żeby¶my się w każdym nowym na ten sam temat brandzlowali jaki to jeste¶ skrzywdzony?
PW!

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-06-08 22:09:50
Autor: Dzjadzja Fjedzja
Hamy z Cyfrowego Polstu
Powinieneś dać na tacę, Pan Bóg Cię wysłucha i uśmierci skracając twe cierpienia

UĹĽytkownik "OldStefan"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jqtd59$7j1$1@news.dialog.net.pl...

Data: 2012-06-09 20:53:31
Autor: Bydlę
Hamy z Cyfrowego Polstu
On 2012-06-08 19:36:17 +0200, OldStefan <stanold@ny.pl> said:

PRe: Hamy z Cyfrowego Polstu

Podpisałe¶ umowę z szynkami?!

--
Bydlę

Data: 2012-06-09 21:51:38
Autor: AnonimGall
Hamy z Cyfrowego Polstu
W dniu 2012-06-08 19:36, OldStefan pisze:
[...]

Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity  i nic nie place !

Data: 2012-06-09 22:04:41
Autor: Bartłomiej Zieliński
Hamy z Cyfrowego Polstu
Użytkownik AnonimGall napisał:
Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity  i nic nie
place !

To jest legalne? :>

Data: 2012-06-09 21:13:01
Autor: Waldek Godel
Hamy z Cyfrowego Polstu
Dnia Sat, 09 Jun 2012 22:04:41 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

Użytkownik AnonimGall napisał:
Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity  i nic nie
place !

To jest legalne? :>

Bez problemu. Ty też możesz za darmo ogladać full pakiet telewizji Trwam.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-06-10 11:16:34
Autor: Bartłomiej Zieliński
Hamy z Cyfrowego Polstu
Użytkownik Waldek Godel napisał:
Bez problemu. Ty też możesz za darmo ogladać full pakiet telewizji Trwam.

Z kontekstu nie wynikało, że chodzi o FTA.

Data: 2012-06-10 12:04:52
Autor: pawell32
Hamy z Cyfrowego Polstu
On 10.06.2012 11:16, Bartłomiej Zieliński wrote:
Użytkownik Waldek Godel napisał:
Bez problemu. Ty też możesz za darmo ogladać full pakiet telewizji Trwam.

Z kontekstu nie wynikało, że chodzi o FTA.

widzisz, bo to jest tak jak w przytoczonym przez Ciebie dowcipie,
tylko dla tych co uwierzyli, nie dla tych co zrozumieli ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-11 16:10:33
Autor: Yerine Ictimai
Hamy z Cyfrowego Polstu

Bartłomiej Zieliński wrote:
Użytkownik AnonimGall napisał:
> Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity  i nic nie
> place !

To jest legalne? :>

to na co sobie pozwalaja wielcy operatorzy tez jest nielegalne - i co
sobie z tego robia?

Data: 2012-06-12 13:51:17
Autor: Chris
Hamy z Cyfrowego Polstu
AnonimGall nabazgrał(a):

[...]

PĹ‚acÄ… rodzice ..

sio do szkoły ...

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-06-12 05:01:25
Autor: Yerine Ictimai
Hamy z Cyfrowego Polstu
On Jun 12, 1:51 pm, "Chris" <s...@spam.net> wrote:
> Bo frajer jestes ja ogladam od 10 lat full pakiet z satelity  i nic nie
> place !

Płac± rodzice ..

sio do szkoły ...

tak przy okazji: czy rodzice odpowiadaja za PIRACTWO (jej) swoich
dzieci? ;)

Data: 2012-06-10 11:57:08
Autor: pawell32
Hamy z Cyfrowego Polstu
On 08.06.2012 19:36, OldStefan wrote:
[...]

to nie nowość, że mają kogoś w poważaniu.
zamiast narzekać wystaw antenę i oglądaj z naziemnej.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-12 09:23:43
Autor: mkowalczuk
Hamy z Cyfrowego Polstu
Jeśli nie dostajesz tego za co właściwie zapłaciłeś wyślij im wypowiedzenie z ich winy i podaruj sobie te nerwy, bo ci żyłka pęknie.
PrzecieĹĽ to tak proste jak .... sam wiesz co.

Pozdr.
mkowalczuk

Data: 2012-06-12 09:32:41
Autor: pawell32
Hamy z Cyfrowego Polstu
W dniu 2012-06-12 09:23, mkowalczuk pisze:
PrzecieĹĽ to tak proste jak .... sam wiesz co.

odpowiada siÄ™ pod...

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-12 17:19:59
Autor: mkowalczuk
Hamy z Cyfrowego Polstu
UĹĽytkownik "pawell32"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4fd6f09b$1@news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zastosuje się, byś nie miał problemu z czytaniem :-))))

No popatrz, a Microsoft Windows Live proponuje nad ... . Już do Nich w tej sprawie napisałeś?

Skoro juĹĽ tak dydaktycznie zaczÄ…Ĺ‚eĹ› to:
- zdanie zaczynamy od wielkiej litery,
- nie masz nic merytorycznego do napisania, ĹĽe szukasz zaczepki?

;-)
mkowalczuk

Data: 2012-06-12 23:49:46
Autor: K
Hamy z Cyfrowego Polstu
W dniu 12-06-2012 17:19, mkowalczuk pisze:
[...]

nie odpowiadamy w cytacie...

Data: 2012-06-12 23:50:27
Autor: K
Hamy z Cyfrowego Polstu
W dniu 12-06-2012 23:49, K pisze:
[...]

bożee, miało być w stopce...

Data: 2012-06-13 07:42:39
Autor: Sławek Maculewicz
Hamy z Cyfrowego Polstu
Dnia 12-06-2012 o 17:19:59 mkowalczuk <mkowalczuk@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Skoro już tak dydaktycznie zacz±łe¶ to:
- zdanie zaczynamy od wielkiej litery,
- nie masz nic merytorycznego do napisania, że szukasz zaczepki?

Kontynuuj±c podw±tek dydaktyczny:
- nie "od wielkiej litery" lecz "wielk± liter±";
- o stopce już było.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2012-06-13 09:30:11
Autor: mkowalczuk
Hamy z Cyfrowego Polstu
Kontynuuj±c podw±tek dydaktyczny:
- nie "od wielkiej litery" lecz "wielk± liter±";
- o stopce już było.
--
Brak sygnaturki.

**********
Mój przeuroczy Windows Live nie zaznacza tekstu pierwotnego/cytatu, więc je¶li odpowiadam "pod" zmuszony jestem do zaznaczania pocz±tku odpowiedzi.
"Wielk±, z wielkiej, od wielkiej" ... i tak jak widać wyżej nie poskutkowało.
Proponuję skupić się na zasadniczym temacie :-P

Pozdrawiam "nie anonimowo",
mkowalczuk

Data: 2012-06-13 09:07:32
Autor: Waldek Godel
Hamy z Cyfrowego Polstu
Dnia Wed, 13 Jun 2012 09:30:11 +0200, mkowalczuk napisał(a):

[...]

A ja proponuję użyć czego¶ zgodnego z normami, bo na twój post się nawet
odpowiedzieć normalnie nie da - każdy PRAWIDŁOWY czytnik wytnie wszystko po
delimiterze, więc zostanie cytat osoby przed tob±.
Zrób porz±dek i przestań ¶miecić

Data: 2012-06-13 11:28:43
Autor: mkowalczuk
Hamy z Cyfrowego Polstu
[...]

"Prawidłowy" czytnik powinien reagować wył±cznie na wła¶ciwy delimiter, więc je¶li "złamię" definicję nic złego przy czytaniu dziać się nie powinno.
Trenowałem kilka czytników i skapitulowałem szukaj±c czego¶, co spełnia moje i wszystkich wokół oczekiwania :-(
Microsoftowy czytnik nie pasuje? Mnie też nie, ale frustrację spowodowan± tym faktem jako¶ opanowuję.

Jak się podoba taka forma odpowiedzi? Jeszcze gorzej - prawda? A wystarczyło, że nie zastosowałem znacznika, który nie wiedzieć czemu uznałe¶ za delimiter. Zerknij do definicji, a zrozumiesz czemu Twój "PRAWIDŁOWY" czytnik nie wyci±ł mnie.

Je¶li nie przekonałem/wyja¶niłem/wytłumaczyłem i nadal macie zamiar się mn± irytować, to proponuję czytanie mnie sobie podarować.

Wystarczy OT
EOT

Data: 2012-06-13 12:22:55
Autor: Waldek Godel
Hamy z Cyfrowego Polstu
Dnia Wed, 13 Jun 2012 11:28:43 +0200, mkowalczuk napisał(a):

"Prawidłowy" czytnik powinien reagować wył±cznie na wła¶ciwy delimiter, więc je¶li "złamię" definicję nic złego przy czytaniu dziać się nie powinno.

Powinno, bo oprócz tego, że nie masz sam delimitera (pierwsze złamanie
zasad), to jeszcze jak ostatni fagas zostawiasz stopkę i delimiter w
cytacie (drugie złamanie zasad)

W zwi±zku z tym cały twój tekst jest traktowany jako stopka. Bardzo długa
zrreszt±.

Trenowałem kilka czytników i skapitulowałem szukaj±c czego¶, co spełnia moje i wszystkich wokół oczekiwania :-(
Microsoftowy czytnik nie pasuje? Mnie też nie, ale frustrację spowodowan± tym faktem jako¶ opanowuję.

Nikogo to nie obchodzi, Zastosuj się do zasad.

[...]

Bo zostawiłe¶ delimiter w cytacie.
Je¶li nie przekonałem/wyja¶niłem/wytłumaczyłem i nadal macie zamiar się mn± irytować, to proponuję czytanie mnie sobie podarować.

Jak przekroczysz prędkosć i mi¶ki cię złapi± na radar to im powiedz, że jak
im się nie podoba twoja prędko¶ć, to niech nie mierz± i niech spadaj±. A na razie to póki co, jedyne co udowadniasz, to swoje szczeniactwo. --

Data: 2012-06-14 10:00:22
Autor: mkowalczuk
Hamy z Cyfrowego Polstu
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hkrf2msy97c4.dlg@lepper.institute.com...

Powinno, bo oprócz tego, że nie masz sam delimitera (pierwsze złamanie
zasad), to jeszcze jak ostatni fagas zostawiasz stopkę i delimiter w
cytacie (drugie złamanie zasad)
/.../
A na razie to póki co, jedyne co udowadniasz, to swoje szczeniactwo.

Za uwagi na temat ułomno¶ci Windows Live'a - dziękuję.

Podsumujmy:
- uporczywe OT,
- napastliwo¶ć i obrażanie innych,
- brak choćby jednej wypowiedzi mieszcz±cej się w temacie tego topiku.

Nie wiem co usiłujesz sobie zrekompensować (a może wiem - wystarczyło sięgn±ć tylko do ostatnich Twych osi±gnięć w sieci: "jak±¶ perwersyjn± uciechę seksualn±"), ale zmartwię Cię: do leczenia kompleksów nie Usenet jest potrzebny, a dobry specjalista.

No i co mamy po wymianie uwag personalnych: PLONK

mkowalczuk

Data: 2012-06-14 16:25:23
Autor: Waldek Godel
Hamy z Cyfrowego Polstu
Dnia Thu, 14 Jun 2012 10:00:22 +0200, mkowalczuk napisał(a):

[...]

to jest jaka¶ wspólna cecha odpornych na netykietę - im większe głupstwa
robi±, tym bardziej pyskuj±. Nie wiem, to genetyczne, czy jak?

Data: 2012-06-14 19:17:50
Autor: Big Jack
Hamy z Cyfrowego Polstu
W wiadomo¶ci
*Waldek Godel* napisał(-a):

to jest jaka¶ wspólna cecha odpornych na netykietę - im większe
głupstwa robi±, tym bardziej pyskuj±. Nie wiem, to genetyczne, czy
jak?

"Z genami nie wygrasz"* :D

* - Gregory House

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-06-13 13:54:11
Autor: Big Jack
Hamy z Cyfrowego Polstu
W wiadomo¶ci
*mkowalczuk* napisał(-a):

Je¶li nie przekonałem/wyja¶niłem/wytłumaczyłem i nadal macie zamiar
się mn± irytować, to proponuję czytanie mnie sobie podarować.

Bardzo cenna i trafna uwaga. Skoro nie chce Ci się dołożyć starań, żeby
Twoje posty "trzymały normę", dało się je normalnie czytać i na nie
odpowiadać, to l±duj w KF.
PLONK

--
Big Jack