Hamy z Cyfrowego Polstu

Data: 2012-06-08 22:09:50
Autor: Dzjadzja Fjedzja
Hamy z Cyfrowego Polstu
Powinieneś dać na tacę, Pan Bóg Cię wysłucha i uśmierci skracając twe cierpienia

Użytkownik "OldStefan"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jqtd59$7j1$1@news.dialog.net.pl...

Płacę okolo 80 zł/m na 3 lata i za te pieniądze hamy robią mi
obciach.Najpierw przy moim dziecku pokazal się komunikat o rozpoczęciu
windykacji wobec mnie...Rodzina i dzieci w szoku,...straciłem
honor...Wciąz nie odbieram opłacanych kanałów i bardzo duże ponosze
koszty zgłaszani awarii...Teraz nie odbieram Euro...Oni mają mnie w
dupie...Polecam wariatom abonament u nich...http://z.cba.pl/cp.htm

Hamy z Cyfrowego Polstu