Hańba!

Data: 2010-10-22 19:03:02
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Hańba!
Od dziś już wiemy. Jak ogłosiło ministerstwo nauki, patronem pierwszego polskiego satelity naukowego będzie Stanisław Lem. Jego nazwisko zdecydowanie wygrało w internetowym plebiscycie.
Fani naszego największego autora science-fiction powinni pogratulować Michałowi R. Wiśniewskiemu, który na swym blogu zaproponował jego kandydaturę, zaapelował "wyślijmy Lema w kosmos!" i w cuglach poprowadził do zwycięstwa.

Satelita Lem poleci w przestrzeń kosmiczną pod koniec 2011 roku, aby w ramach międzynarodowego projektu Brite obserwować najjaśniejsze gwiazdy.

O drugie miejsce (równie cenne, bo ma być też drugi polski satelita Brite) toczyła się zażarta walka między Heweliuszem, wielkim gdańskim astronomem z XVII w., oraz Arym Sternfeldem, urodzonym w Sieradzu radzieckim pionierem kosmonautyki, który wytyczał orbity sztucznych satelitów Ziemi, m.in. pierwszego Sputnika.

Kiedy 30 września o północy głosowanie się zakończyło, górą był Sternfeld, który zdobył ponad 15 tys. głosów, a Heweliusz plasował się daleko w tyle.

Ale ministerstwo odwróciło klasyfikację do góry nogami pod pretekstem, że doszło do "naruszenia reguł uczciwego głosowania i obchodzenia elektronicznych zabezpieczeń". We wczorajszym komunikacie czytamy, że firma czuwająca nad prawidłowym przebiegiem konkursu "rekomendowała" uznanie innych wyników głosowania. Teraz Heweliusz wskoczył na drugie miejsce.

Oj, brzydko to pachnie. Niejasne reguły gry, które zresztą ulegały zmianie w trakcie konkursu, i nie najlepsze zabezpieczenia internetowe to nie powód do ustalania wyników za ukrytą kurtyną. W dodatku przez jakąś bliżej nieznaną "firmę".

Niezależnie od intencji będzie to wyglądało teraz tak, że dla ministerstwa lepszym patronem dla polskiego satelity albo też bardziej godna reprezentować nasze państwo jest osoba Jana Heweliusza niż Ary Sternfelda.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8547992,Kto_godzien_reprezentowac_Polske_w_kosmosie_.html#ixzz136kJVEUc

Co oni sobie wyobrażają? Dlaczego patronem satelity nie będzie Jarosław Kaczyński? Przecież Kaczyńskiemu jest zdecydowanie bliżej do kosmosu niż do Ziemi!

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-22 10:05:27
Autor: DJ MC Donald Musk
Hańba!
On 22 Paź, 19:03, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
[...]

czyli nawet z takimi glupotami Platfonskie ministerstwo manipuluje....

Data: 2010-10-22 19:06:39
Autor: u2
Hańba!
W dniu 2010-10-22 19:05, DJ MC Donald Musk pisze:
czyli nawet z takimi glupotami Platfonskie ministerstwo manipuluje....

A tak im kałecki nadskakuje :)

A Lem wielkim pisarzem był.

Data: 2010-10-22 10:09:19
Autor: DJ MC Donald Musk
Hańba!
On 22 Paź, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-22 19:05, DJ MC Donald Musk pisze:

> czyli nawet z takimi glupotami Platfonskie ministerstwo manipuluje....

A tak im kałecki nadskakuje :)

A Lem wielkim pisarzem był.

ale byl i komuchem (wczesne jego ksiazki)
ale mu wybaczam.
Nie po raz pierwszy czlowiek, genialny pisarz za mlodu komunizowal...
ostatecznie kto za mlodu nie byl komuchem na starosc jest glupcem...
(gdzies ten tekst czytalem)

Data: 2010-10-22 19:11:20
Autor: u2
Hańba!
W dniu 2010-10-22 19:09, DJ MC Donald Musk pisze:
On 22 Paź, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nie mam mu za złe, że był komuszkiem, w dodatku żydowskiego pochodzenia,
co jest typowe.

Nie agitował, nie ściemniał, był naukowym futurystą docenionym na całym
świecie :)

Data: 2010-10-22 10:45:55
Autor: Hans Kloss
Hańba!
On 22 Paź, 18:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Nie mam mu za złe, że był komuszkiem, w dodatku żydowskiego pochodzenia,
co jest typowe.
Nie agitował, nie ściemniał, był naukowym futurystą docenionym na całym
świecie :)

Spokojnie, w wieku dojrzałym zmądrzał i swoje winy odkupił taka
ilością świetnych antykomunistycznych i antyplatfonsiarskich tekstów
że błędy młodości odkupił z nawiązką.
Co prawda na starość znowu zaczął fiksować ale to już na szczęście nie
miało przełożenia na naganne czyny.
J-23

Data: 2010-10-22 10:52:25
Autor: DJ MC Donald Musk
Hańba!
On 22 Paź, 19:45, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 22 Paź, 18:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

że błędy młodości odkupił z nawiązką.
Co prawda na starość znowu zaczął fiksować ale to już na szczęście nie

lem geniuszem byl i...patrz nowy watek - za chwile....

Data: 2010-10-22 19:05:18
Autor: u2
Hańba!
W dniu 2010-10-22 19:03, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Widzisz, jednak zgadzamy się w tym, że rząd Tuska jest fatalny dla Polski.

Tylko co do tego ma Kaczyński ? :)

Data: 2010-10-22 19:11:04
Autor: rAzor
Hańba!
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
[...]

Człowieku, ty umiesz się posługiwac klawiaturą? Łapy ci się trzęsą, czy jaka cholera, popierdoleńcu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 19:49:04
Autor: Marek Czaplicki
Hańba!
Jarek nie obronił kżyża dnia pią października 22 2010 19:03 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
...Arym Sternfeldem, urodzonym w Sieradzu radzieckim
pionierem kosmonautyki, który wytyczał orbity sztucznych satelitów Ziemi,
m.in. pierwszego Sputnika.
czytałem starą książkę napisaną przez niego. ów badacz jak pamiętam na
podstawie obliczeń dowodził, że Meteoryt Tunguski nie był niczym innym,
zadnym statkiem obcych uległym awari nad tajgą, lecz meteorytem właśnie lub
kometą.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-23 19:01:40
Autor: Krzysztof
Hańba!

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9sg4a$e4e$1inews.gazeta.pl...
Od dziś już wiemy. Jak ogłosiło ministerstwo nauki, patronem pierwszego polskiego satelity naukowego będzie Stanisław Lem.
Nie Lech Kaczynski ? Hańba, hańba i targowica! :D:D

K.

Data: 2010-10-23 20:26:01
Autor: pluton
Hańba!
> Od dziś już wiemy. Jak ogłosiło ministerstwo nauki, patronem pierwszego
> polskiego satelity naukowego będzie Stanisław Lem.
Nie Lech Kaczynski ? Hańba, hańba i targowica! :D:D

Wariat, rusz dupsko. Krasnale ogrodowe imienia Lecha Wielkiego Kaczynskiego,
Palac Kultury imienia Lecha Wielkiego Kaczynskiego, Kaczynskie Przedmiescie,
Aleje Kaczynskie, Plac Kaczynskiego, ulice, place, skwerki,
alejki, laweczki ogrodowe imienia Lecha Wielkiego Kaczynskiego, a satelita
Lema????

Nullification

Hańba!