Hańba

Data: 2012-08-03 13:08:08
Autor: Klin
Hańba
   Jubel na Stadionie Narodowym w czasie obchodów
   rocznicy Powstanie ma ten sam wydźwięk jaki miałoby
   urządzenie Karnawału w Wielki Piątek.

Data: 2012-08-03 13:11:14
Autor: WW
Hańba
W dniu 2012-08-03 13:08, Klin > pisze:
   Jubel na Stadionie Narodowym w czasie obchodĂłw
   rocznicy Powstanie ma ten sam wydĹşwięk jaki miałoby
   urządzenie Karnawału w Wielki Piątek.

Katolikom nikt nie każe się bawić, pozostałym nikt nie ma prawa zabraniać zabawy.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-08-03 13:43:09
Autor: Klin
Hańba
W dniu 2012-08-03 13:11, WW pisze:
[...]

    I tak WW udowodnił, że jest burakiem.

Data: 2012-08-03 14:27:19
Autor: Andy Niwinski
Hańba

"Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> schrieb im Newsbeitrag news:501bb951$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty za to udowadniać nie musisz...

Data: 2012-08-03 17:37:07
Autor: MH
Hańba
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

>    I tak WW udowodnił, że jest burakiem.

Ty za to udowadniać nie musisz...
==============

Dej spokój, nie wdawaj się w bezprzedmiotowe pyskówy. Toż to "prawicowiec",
który nie zdaje sobie sprawy z własnych lewicowych (wręcz leninowskich)
poglądów. Jako i jego guru JK.

MH

Data: 2012-08-05 12:33:27
Autor: Swiatopelk Borkowski
Hańba

==============

[...]

Bardzo lubie czasem poczytac dyskusje Polakow. Pierwsza roznica zdan i juz zaczynaja sie wyzywac od Zydow, komuchow, ubekow, jezdzic po rodzinie, wykluczac z narodu (lub Narodu). Dobrze jest tym, co zyja pare set lub tysiecy kilometrow od tego grajdola.
sb.

Data: 2012-08-05 13:08:27
Autor: u2
Hańba
W dniu 2012-08-05 12:33, Swiatopelk Borkowski pisze:
[...]

No pewnie sb-ek, przynajmniej ciebie nie zlustruję.

Data: 2012-08-03 14:36:07
Autor: WW
Hańba
W dniu 2012-08-03 13:43, Klin > pisze:
[...]

    I tak WW udowodnił, Ĺźe jest burakiem.

A zechcesz rozwinąć?
Jak doszedłeś do tak odkrywczych wniosków?

Data: 2012-08-03 16:06:59
Autor: Klin
Hańba
W dniu 2012-08-03 14:36, WW pisze:
[...]

   Wystarczyło rozkroić i zobaczyć, że burak
   i to gnijący od środka.

Data: 2012-08-03 14:37:42
Autor: t-1
Hańba

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jvgbkq$8nf$2node2.news.atman.pl...
[...]

Niektórzy problemu nie widza, gdyż nie jesteśmy już Narodem a tylko społeczeństwem.
W mniejszej skali nie Rodziną a tylko znajomymi.
W rodzinie w dniu, gdy umarł ojciec dzieci nie balują.

t-1

Data: 2012-08-03 14:47:53
Autor: WW
Hańba
W dniu 2012-08-03 14:37, t-1 pisze:

Niektórzy problemu nie widza, gdyż nie jesteśmy już Narodem a tylko
społeczeństwem.

Obywatelami UE

W mniejszej skali nie Rodziną a tylko znajomymi.

Kto tak zadekretował?

W rodzinie w dniu, gdy umarł ojciec dzieci nie balują.

MoĹźe Twoje, ale to od Ciebie zaleĹźy.
No chyba, ze tatuś był milionerem.  :-P

Data: 2012-08-03 16:32:58
Autor: leszek niewiadomski
Hańba
..
W rodzinie w dniu, gdy umarł ojciec dzieci nie balują.

t-1

Jak gdzie.
Widzialem pogrzeb w Puerto Ayora (Santa Cruz/Galapagos). Kondukt z trumna poprzedzal jeep z megafonami, przez ktore leciala glosna i wesola muzyka. Niosacy trumne podeszli na wybrzeze, zatrzymali sie (zmarly byl chyba marynarzem lub rybakiem) i po chwili kondukt skierowal sie z powrotem w kierunku domu zalobnego lub cmentarza (tego nie badalem). Rodzina i bliscy zmarlego byli w zalobie, a muzyka grala dalej.
Bylem w kosciele w Cuenca (Ekwador) w czasie mszy. Podczas tzw. podniesienia ksiadz zwrocil sie do ludzi mowiac "Santo, santo, santo" i zaczal klaskac. Obecni stojac odpowiedzieli tez biciem brawa.
W tym samym miescie obserwowalem oczekiwania na mecz z Argentyna. Mlodzi latali z flagami, wywieszali jakies hasla i balowali. Ekwador dostal w dupe chyba 4:0 lub 4:1, flagi i hasla zniknely szybko z ulic, a mlodzi nadal balowali. Zadnej zaloby na ulicach, ponurakow czy kandydatow na samobojcow.
Co kraj to obyczaj, koledzy.
ln.

Data: 2012-08-03 19:27:23
Autor: t-1
Hańba

Użytkownik "leszek niewiadomski" napisał

Co kraj to obyczaj, koledzy.

Jednak stwierdzasz, że muzyka była formą obchodzenia żałoby.
CzyĹźby w przypadku madonny, jej twĂłrczość  weszła w takie stadium, Ĺźe nadaje się właśnie na podobne okazje?

t-1

Data: 2012-08-04 13:13:35
Autor: leszek niewiadomski
Hańba
Am 03.08.2012 19:27, schrieb t-1:

[...]

Madonna nie uczestniczyla ani w pogrzebie ani nie nalezala do zalobnikow czy uczestnikow stypy. Poza tym o ile sie nie myle, zalobe sie nosi czy obchodzi rok, a nie 68 lat. To juz trzecie pokolenie pedzi sie do narodowych zaduszek. Trudno sie dziwic, ze nie wszyscy tego chca lub wybieraja inna forme spedzania czasu wolnego. Dlaczego nie swietuje sie rocznic powstania listopadowego lub styczniowego? To drugie szczegolnie nadawaloby sie dobrze do upamietnienia ofiar i cierpien. Weteranow odznaczono by medalami, rodziny otoczono opieka itd. Ze to bylo dawno .... Rzez galicyjska przykladowo nadawalaby sie dobrze do inscenizacji plenerowych. Blizsza jest wspolczesnym i bardziej widowiskowa niz bitwa pod Grunwaldem.
A powazniej, Madonna nigdy mnie nie interesowala i nigdy bym nie kupil jej plyty i nie wybral sie na jej koncert. Nie mam tez zadnych jej nagran. Choc przyznaje, ze muzycznie i choreograficznie nie jest zla.
pzdr
ln.

Data: 2012-08-04 14:00:30
Autor: Klin
Hańba
W dniu 2012-08-04 13:13, leszek niewiadomski pisze:
[...]

   Wielki Piątek obchodzi się już prawie 2000 lat na pamiątkę
   śmierci Zbawiciela. Dzięki powstaniom Polska żyje jakby
   to paradoksalnie nie brzmiało, gdyby nie one Twoim językiem
   byłby teraz rosyjski, niemiecki, jeśli czujesz się przez to
   poszkodowany możesz wy........ć tam gdzie ci najbliżej, gdzie
   pełniejsze koryto bo tym głownie zdajesz się zainteresowany.
   Powstania Styczniowe, Listopadowe wspomina się przy okazji
   Święta Narodowego 11 listopada, które jak podejrzewam
   wolisz spędzić w knajpie z takimi samymi  duchowymi
   wykolejeńcami dla których "Ojczyzna" to puste słowo,
   a nie jak pisał C.K. Norwid:
       "Ojczyzna" - to wielki zbiorowy obowiązek

Data: 2012-08-04 14:15:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Hańba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:501d0ee4$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żadne z powstań nie przyniosło nic oprócz śmierci. O! przepraszam! Jedno powstanie było wygrane, ale jest pomijane, ponieważ było wygrane i chyba(?) bezkrwawe. To jak to obchodzić? Łez nie lać? Chwalić bohaterską śmierć skoro jej nie było. Im więcej ofiar tym można głośniej i huczniej!

Data: 2012-08-04 14:21:40
Autor: Klin
Hańba

[...]

   Liczy się wynik końcowy i ten jest ważny.

Data: 2012-08-04 14:48:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Hańba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:501d13d9$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale wynik końcowy jest ujemny! I to zajebiście ujemny. PW - ponad 200.000 śmierci, zniszczenie miasta. Zyski - 0.

Data: 2012-08-04 15:24:12
Autor: Klin
Hańba
Użytkownik "Klin" pisze:
Użytkownik "leszek niewiadomski" pisze:
[...]

   Po 45 latach Niepodległość ułomna ale jednak po przegranym
   Styczniowym Powstaniu trwało to nieco dłużej bo 54 lata.
   Tylko dzięki tym zrywom nie jesteśmy teraz Sowiecką Republiką
   czy jednym z Landów Niemiec. Jeśli będziecie się "Idzikowscy"
   zachowywać jak dotychczas nic nie stoi na przeszkodzie
   by Niemcy i Rosja odzyskały dawne wpływy.

Data: 2012-08-04 15:33:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Hańba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:501d2281$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Ale na to, co się stało wpływ PW był zerowy. To tylko wy "prawdziwi Polacy genetyczni patrioci" wmawiacie sobie różne pierdoły, by jakoś usprawiedliwić nikczemne postępowanie innych "prawdziwych Polaków genetycznych patriotów", dowódców powstania, zawłaszczając nawet tylko dla siebie możliwość oddania hołdu tragicznie poległym w PW.

Data: 2012-08-04 16:14:44
Autor: Klin
Hańba

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

   Prawdziwi Żydzi mają inne zdanie - przyjmuję do wiadomości.

Data: 2012-08-04 16:33:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Hańba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:501d2e59$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dajesz tylko wyraz własnej bezsilności, przytłoczony argumentami nie do odparcia. Próbujesz mi ubliżyć. Dokładnie w takiej sytuacji wszyscy "prawdziwi Polacy genetyczni patrioci" tak czynią. Możesz użyć jeszcze argumentu o komunistach.

Idzikowski (rdzennie żydowskie nazwisko) :-)

ps. Zdaję się, że w Warszawie jakąś ulicę nazwano nazwiskiem jakiegoś żyda Idzikowskiego. Idź protestować.

Data: 2012-08-04 16:47:53
Autor: Klin
Hańba

[...]

   Tak jak Borowski, Balcerowicz, Rakowski - nie nazwisko
   świadczy o polskości a to jakich interesów się broni,
   reklamując tu uporczywie "revelsteina" pokazałeś wyraźnie
   po jakiej stronie stoisz.

Data: 2012-08-04 17:02:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Hańba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:501d361e$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie chodzi o "revelsteina". Może się nazywać "zbawiciel". Chodzi o treści, które przedstawia i z którymi całkowicie się zgadzam. No, ale ja nie jestem "prawdziwym Polakiem genetycznym patriotą" i gdybym był 1 sierpnia tam, gdzie oddawano hołd poległym powstańcom, zachowałbym się godnie i z szacunkiem należnym poległym, a nie wył, nie bacząc na miejsce, gdzie to wycie się odbywa i nie szanował poległych.

I tym się różnimy.

Data: 2012-08-04 17:18:24
Autor: Klin
Hańba

Nie chodzi o "revelsteina". Może się nazywać "zbawiciel".

   Mnie byłoby wstyd za takiego "zbawiciela" i za te jego treści.
   I tym się różnimy.

[...]

   Za to buczałeś na Stadionie Narodowym? - czy tylko popierałeś to buczenie
   i gwizdy.

Data: 2012-08-04 17:27:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Hańba

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:501d3d45$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Proponuję czytać ze zrozumieniem!

Data: 2012-08-04 15:41:57
Autor: Observatore
Hańba
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Proponuję czytać ze zrozumieniem!
                LOL --

Data: 2012-08-04 17:06:41
Autor: t-1
Hańba

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"
napisał

Ale na to, co się stało wpływ PW był zerowy.

Są różne teorie na ten temat.
Jedna z nich mówi, że gdyby nie PW, to Rosjanie nie stanęli by na pół roku przed Warszawą a z marszu doszli do Paryża.
Jak wyglądała by dzisiaj Europa?

t-1

Data: 2012-08-03 13:37:50
Autor: Trybun
Hańba
W dniu 2012-08-03 13:08, Klin > pisze:
  Jubel na Stadionie Narodowym w czasie obchodów
  rocznicy Powstanie ma ten sam wydźwięk jaki miałoby
  urządzenie Karnawału w Wielki Piątek.

Nie ma żadnego wydźwięku, - ci co chcieli obchodzić rocznicę są usatysfakcjonowani, a także wielbiciele Madonny nie mają powodu do narzekań. Nie nastąpił żaden konflikt interesów i wszyscy są zadowoleni. No poza tymi co chcieliby innym narzucać swój tok postępowania, ale całe szczęście że oni choć mocno hałaśliwi to jednak są marginesem społeczeństwa.

Hańba