Hańba!

Data: 2014-04-11 07:21:21
Autor: stevep
Hańba!
# "Od czterech lat obserwuję, jak Pana działania nieustannie rozdrapują  rany" - napisał w liście do Jarosława Kaczyńskiego Marek Karpiniuk, ojciec  posła Sebastiana Karpiniuka, który zginał w katastrofie pod Smoleńskiem.  Treść listu publikuje serwis tvp.info.

  Karpiniuk zaapelował do Kaczyńskiego o "wycofanie haniebnej reklamy  wyborczej, w której wykorzystuje wizerunek wraku prezydenckiego Tupolewa".  "Było dla mnie szokiem, gdy reklamowy materiał telewizyjny wykorzystujący  wizerunek wraku, w którym zginął mój syn i wielu innych oddanych Polsce  ludzi, został opatrzony przez Pana cynicznym podpisem 'materiał wyborczy'"  - napisał. Wideo
Jarosław Kaczyński złożył kwiaty na warszawskich Powązkach

Politycy PiS z Jarosławem Kaczyńskim na czele złożyli kwiaty na Powązkach  w czwartą rocznicę katastrofy smoleńskiej. Wcześniej odbyły się tam główne  obchody państwowe. Uczestniczyli w nich przedstawiciele rządu, w tym  premier Donald Tusk.

  "Odmawiam Panu prawa wykorzystywania śmierci miedzy innymi mojego syna do  uprawiania agitacji wyborczej" - podkreślił ojciec Sebastiana Karpiniuka.  "Chcę wierzyć, że ta sprawa jest pomyłką, że nie używa Pan trumny własnego  brata do walki politycznej. Jeśli tak jest, wystawia to Panu najgorsze  świadectwo, ale proszę uszanować ból mój i innych bliskich ofiar tej  tragedii. Śmierć 96 osób Panie Kaczyński, to nie jest materiał wyborczy" -  dodał. #
Ze strony:
http://skroc.pl/9b4d5

--
stevep