Hańba! Hańba! Po trzykroć hańba! :-E

Data: 2011-11-10 18:58:33
Autor: u2
Hańba! Hańba! Po trzykroć hańba! :-E
W dniu 2011-11-10 18:11, Antenka pisze:
Apeluję do kiboli - zróbcie coś z tym! :- /

Bez przesady, nie nalezy rozdzierac szat nad poziomem polskiej pilki kopanej. Troche postepow zrobili, ale to nie powod, aby nosili Polskiego Orla na piersiach.

Niech sie wykaza. Niech pokaza, ze godnie nas reprezentuja. Wtedy mozna pomylsec o powrocie Polskich Orlow.

Data: 2011-11-10 10:25:54
Autor: Antenka
On 10 Lis, 18:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Orla na piersiach.

Niech sie wykaza. Niech pokaza, ze godnie nas reprezentuja. Wtedy mozna

Hmm to powiadasz, że nie godni są białego orła? : - /
A ja myślę, że to jest taki pierwszy myk, pierwszy kroczek żeby
wynarodowić, wymóżdżyć Polaków. Ktoś próbuje, na ile  sobie pozwolimy,
albo świadoma prowokacja, żeby rozsierdzić kibolków ;-)  No niestety
ja zawsze szukam drugiego dna i wydaje mi się, że ktoś te trykoty na
Euro mocno przemyślał. : - E

Antenka

Data: 2011-11-10 19:35:00
Autor: u2
W dniu 2011-11-10 19:25, Antenka pisze:
Niech sie wykaza. Niech pokaza, ze godnie nas reprezentuja. Wtedy mozna
pomyslec o powrocie Polskich Orlow.
Hmm to powiadasz, że nie godni są białego orła? : - /

Ano nie sa.

Hańba! Hańba! Po trzykroć hańba! :-E