Hańba Orła Białego

Data: 2010-11-07 18:12:22
Autor: Canucki
Hańba Orła Białego
Kawecki jest debilem <BroDmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):
Jerzy Bukowski, były rzecznik prasowy płk. Ryszarda Kuklińskiego, zastanawia się, dlaczego akurat red. Michnik ma otrzymać order. - Jest dla mnie rzeczą zastanawiającą, że kolejne osoby postrzegane jako kontrowersyjne dostają najwyższe odznaczenie państwowe, natomiast inne nie mogą dostąpić tego zaszczytu - ocenia Bukowski. I podaje przykład właśnie płk. Ryszarda Kuklińskiego. Porozumienie Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych już od sześciu lat bezskutecznie stara się o pośmiertne przyznanie pułkownikowi tego orderu.

A mnie to nie dziwi w panstwie, ktorego przywodcy dekoruja Kraj bolszewickimi bagnetami.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-07 19:19:17
Autor: abc
Hańba Orła Białego
A mnie to nie dziwi w panstwie, ktorego przywodcy dekoruja Kraj
bolszewickimi bagnetami.

Za panowania Stanisława Augusta Poniatowskiego Order Orła Białego nadano na
rozkaz cesarzowej Katarzyny II wielu Rosjanom, w tym wszystkim jej faworytom
z Potiomkinem na czele.

Data: 2010-11-07 18:46:00
Autor: Canucki
Hańba Orła Białego
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Za panowania Stanisława Augusta Poniatowskiego Order Orła Białego nadano na
rozkaz cesarzowej Katarzyny II wielu Rosjanom, w tym wszystkim jej

Czyli repetycja historii.  Juz od kilku lat powtarzam, ze mamy teraz w Polsce XVIII wiek z samochodem, komputerem i telewizorem.
A teraz to juz chyba jest koncowka tamtego stulecia.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-07 19:21:19
Autor: rAzor
Hańba Orła Białego
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:
[...]

Wszystko się zgadza - w rodzie Komorowskich nie brakowało targowiczan. Dzisiaj mamy do czynienia ze schedą.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 19:27:34
Autor: abc
Hańba Orła Białego
[...]

To prawda. Taki np. Józef Joachim Komorowski, targowiczanin, został
odznaczony Orderem Orła Białego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Joachim_Komorowski

Data: 2010-11-07 21:02:56
Autor: jadrys
Hańba Orła Białego
W dniu 2010-11-07 19:12,  Canucki pisze:
[...]

Lepsze bolszewickie "bagnety" niz "przyjaźń" jaką oferują nam USA.

Hańba Orła Białego