Hanba! hanba! Hanba!!!

Data: 2010-08-15 22:25:53
Autor: Jaksa
Hanba! hanba! Hanba!!!

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49b0q$ojp$1tioat.net...
... właśnie sobie pokrzykuje z balkonu po osiedlu, ależ ja jestem
patryjotyczny !!!

Mieszkasz w osiedlowym bloku, młody wykształcony
człowieku sukcesu peło z wielkiego miasta?

Jestem zdziwiony! Sądziłem że blokowiska to dla tych
co nie radzą sobie w nowych kapitalistycznych czasach.

A nie dla takiej elity jak ty!

Jaksa

Data: 2010-08-15 20:30:52
Autor: Eulalia Browarek
Hanba! hanba! Hanba!!!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i49iij$q72$1news.eternal-september.org...

[...]

Hańba! Hańba! Hańba!!!

Zennon

Data: 2010-08-15 22:52:15
Autor: Jaksa
Hanba! hanba! Hanba!!!

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49ips$qje$2tioat.net...

> [...]
>
> Jestem zdziwiony! Sądziłem że blokowiska to dla tych
> co nie radzą sobie w nowych kapitalistycznych czasach.

Hańba! Hańba! Hańba!!!

Faktycznie zenek, wstyd mieszkać w bloku, rozumiem że się wstydzisz.

Ale pocieszę ciebie, sądzę że większość elektoratu peło gnieździ się
w małych norach dla szczurów, zupełnie jak ty, mój ty "europejczyku".

Salutując,
Jaksa

Data: 2010-08-15 20:56:39
Autor: Eulalia Browarek
Hanba! hanba! Hanba!!!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i49k40$kc$1news.eternal-september.org...

> [...]

Ale pocieszę ciebie, sądzę że większość elektoratu peło gnieździ się
w małych norach dla szczurów, zupełnie jak ty, mój ty "europejczyku".

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!!

Zennon

Data: 2010-08-15 23:10:40
Autor: Jaksa
Hanba! hanba! Hanba!!!

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49ka7$r2m$2tioat.net...

> [...]
>
> Ale pocieszę ciebie, sądzę że większość elektoratu peło gnieździ się
> w małych norach dla szczurów, zupełnie jak ty, mój ty "europejczyku".

A zaraz tam Targowica.

Obciach i tyle zenek!

Jaksa

Data: 2010-08-15 23:12:53
Autor: jadrys
Hanba! hanba! Hanba!!!
  W dniu 2010-08-15 22:52, Jaksa pisze:
[...]

A w tzw. starym budownictwie to zaszczyt mieszkać?

Data: 2010-08-15 23:28:02
Autor: Jaksa
Hanba! hanba! Hanba!!!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49log$eku$1news.onet.pl...

> Faktycznie zenek, wstyd mieszkać w bloku, rozumiem że się wstydzisz.
>

> Salutując,
> Jaksa

A w tzw. starym budownictwie to zaszczyt mieszkać?

Jeżeli ma to przynajmniej 120m2 i jest zadbane jak należy,
to nie Jadrys, nie jest to wtedy wstyd.

A zaszczyt to bierze się od 1200 m2 w górę. I powiem ci,
że 1500 m2 to jest akurat, człowiek nie czuje się stłamszony.

Ja tu się śmieje z tego młodego, wykształconego i z dużych miast
elektoratu PO, jak zenek, które pomimo wmawianej "inteligencji"
jakoś niepotrafiło dorobić się chociażby średniego standardu życia.

Bardzo śmieszne, ten dysonans, znaczy :))))

Jaksa

Data: 2010-08-16 18:06:35
Autor: jadrys
Hanba! hanba! Hanba!!!
  W dniu 2010-08-15 23:28, Jaksa pisze:
[...]

No wiesz, jeszcze dziś w Polsce wielu marzy o skromnym M-3 w bloku, które wydaje się wręcz być rajem w porównaniu do tych, często zatęchłych nor z wspólnymi  dla całego piętra łazienkami i kuchniami.

Oczywiście wiem że tylko żartowałeś z tych mających o sobie wielkie mniemanie, - z tych którym wmówiono że są inteligentni i zamożni. A w rzeczywistości są stadem bezmyślnych baranów.. :-)

Data: 2010-08-16 22:22:13
Autor: Jaksa
Hanba! hanba! Hanba!!!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4bnsk$pko$1news.onet.pl...

> [...]

które wydaje się wręcz być rajem w porównaniu do tych, często zatęchłych
nor z wspólnymi  dla całego piętra łazienkami i kuchniami.

Wiem że takie miejsca istnieją, ale wybacz, to patologia.

Oczywiście wiem że tylko żartowałeś z tych mających o sobie wielkie
mniemanie, - z tych którym wmówiono że są inteligentni i zamożni. A w
rzeczywistości są stadem bezmyślnych baranów.. :-)

Jasne, a rzeczywistość skrzeczy, tanie Renault albo inny badziew,
plus góra 70m2 w bloku, akurat typowy standard górnych warstw
klasy niższej.

Dlatego polewam z nich równo. Dla mnie to plebs.

Jaksa

Data: 2010-08-16 20:55:09
Autor: Polok_prawdziwy
Hanba! hanba! Hanba!!!
Jaksa wrote:

A zaszczyt to bierze się od 1200 m2 w górę. I powiem ci,
że 1500 m2 to jest akurat, człowiek nie czuje się stłamszony.

Eeee tammmm...
- coto te gupielokowate 1200, abo 1500 m?...!?

Taki Dwozec Centralny w Stolycy, tento dopiro metraż mo...!

- cemu tam siem niepseniesies...?

Hanba! hanba! Hanba!!!