"Hańba!" zagłuszone

Data: 2010-08-15 17:13:57
Autor: Bogdan Idzikowski
"Hańba!" zagłuszone
Po uroczystości przejęcia zwierzchnictwa nad siłami zbrojnymi, prezydent Bronisław Komorowski udał się do Pałacu Prezydenckiego. Tam został "przywitany" przez "obrońców krzyża" nielicznymi okrzykami "hańba!, hańba!" i "precz z komuną". Okrzyki zagłuszała wojskowa orkiestra.

Po tym, jak w sobotę policja przesunęła koczujących pod Pałacem "obrońców krzyża" o kilkanaście metrów, a teren, na którym dotychczas manifestowali został szczelnie odgrodzony bramkami i ochraniany przez policję i straż miejską, liczba tam zgromadzonych nieco się zmniejszyła.

W niedzielne popołudnie, w związku z obchodami święta Wojska polskiego i uroczystości przejęcia przez prezydenta zwierzchnictwa nad siłami zbrojnymi, "obrońcy krzyża" ponownie pojawili się na Krakowskim Przedmieściu.

Mniej okrzyków "hańba!"

Kiedy po uroczystościach na Placu Piłsudskiego prezydent Komorowski przyjechał pod Pałac Prezydencki, w którym ma spotkać się ze specjalnie z tej okazji zaproszonymi gośćmi, niektórzy zgromadzeni zaczęli skandować tradycyjne juz hasło "hańba!".

Nie brzmiało ono juz jednak tak głośno i pewnie, jak w ostatnich dniach. Zdecydowanie głośniejsze były oklaski, którymi witali prezydenta zgromadzeni przed Pałacem ludzie.

http://www.tvn24.pl/-1,1669388,0,1,hanba-zagluszone,wiadomosc.html

I już po obrońcach krzyża. TVN24 pokazało przechadzających się spacerowiczów. Obrońcy krzyża wsiąkli. Dali tyły. To się Jaruś wkurwi.

Data: 2010-08-15 17:20:21
Autor: -heÂŽsk
"Hańba!" zagłuszone
On Sun, 15 Aug 2010 17:13:57 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 [...]

http://www.tvn24.pl/-1,1669388,0,1,hanba-zagluszone,wiadomosc.html

I już po obrońcach krzyża. TVN24 pokazało przechadzających się spacerowiczów. Obrońcy krzyża wsiąkli. Dali tyły. To się Jaruś wkurwi.

 prezes PiS oberwal reprymende od purpuratow wiec podwinal ogon
 i kazal zbierac sie wynajetym, platnym "obroncom krzyza". --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 17:26:04
Autor: Bogdan Idzikowski
"Hańba!" zagłuszone

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

Masz jakieś dowody, że byli to płatni obrońcy krzyża? Jeśli nie, to odszczekaj.

Data: 2010-08-15 08:30:21
Autor: magdaverakosiorek
"Hańba!" zagłuszone
[...]

Zlikwidować orkiestrę, nauczą się chamy że nie należy zagłuszać głosu
patriotów.

magdavera

Data: 2010-08-15 17:28:59
Autor: -heÂŽsk
"Hańba!" zagłuszone
On Sun, 15 Aug 2010 17:26:04 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> prezes PiS oberwal reprymende od purpuratow wiec podwinal ogon
> i kazal zbierac sie wynajetym, platnym "obroncom krzyza".

Masz jakieś dowody, że byli to płatni obrońcy krzyża?

 oczywiscie. ci zebrali sie najwczesniej. zostali odwolani.

Jeśli nie, to odszczekaj.

 w wigilie ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 18:09:33
Autor: pluton
"Hańba!" zagłuszone

 prezes PiS oberwal reprymende od purpuratow wiec podwinal ogon
 i kazal zbierac sie wynajetym, platnym "obroncom krzyza".

Spokojnie, spokojnie. Jutro Jarek tak opierdzieldzieli wszystkich tych
zydowskich biskupow, ze pojada na urlop do Rzymu i wroca dopiero za
pare miesiecy.

Nullification

"Hańba!" zagłuszone