Handbike górski Explorer II

Data: 2010-07-18 13:08:48
Autor: rolins
Handbike górski Explorer II
Dawno nie byłem na tej grupie i szczerze mówiąc mam trochę zaległości
ale jest okazja do odnowienia starych znajomości :)

Chciałbym się pochwalić nowymi rowerkami które wykonaliśmy dla
niepełnosprawnych chłopaków z USA. Będą na nich jechać szlakiem
Canning Stock Route czyli 2000km przez pustynie w Australii. O
wyprawie napiszę więcej jak będzie bliżej terminu a na razie wysyłam
zdjęcia i filmik z rowerami.

http://www.youtube.com/watch?v=akchYgBHe_A

http://picasaweb.google.pl/rolins1/ExplorerIIMountainHandbike#

i jak? :)

Data: 2010-07-18 22:16:21
Autor: kml

Użytkownik "rolins" <rolins@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:3fc22bcb-ab81-4e46-88e6-c444f393d922i31g2000yqm.googlegroups.com...

http://www.youtube.com/watch?v=akchYgBHe_A

http://picasaweb.google.pl/rolins1/ExplorerIIMountainHandbike#

i jak? :)
======

REWELACJA! Zawsze jak widzę Twoją produkcje to jestem pod ogromnym wrażeniem. Mam nadzieje, że kiedyś w polskich górach spotkam kogoś na takim rowerze :)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-18 22:17:48
Autor: kml

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:i1vnel$ibu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zapomniałem dopisać: zamieniłbym łańcuch na pasek o ile da się dokupić odpowiednio długi.

Data: 2010-07-18 22:17:54
Autor: wojek
Handbike górski Explorer II
Co z tych niestandardowych elementów można jest do dostania na rynku, bo jest tam kilka ciekawych rzeczy np. piasty mocowane z jednej strony?

pozdr.
w.

Data: 2010-07-18 13:34:36
Autor: rolins
Handbike górski Explorer II
Co z tych niestandardowych elementów można jest do dostania na rynku, bo
nic, wszystko było zaprojektowane od początku do konca przez nas

jest tam kilka ciekawych rzeczy np. piasty mocowane z jednej strony?
w brew pozorom to są "zwykłe" piasty SAINT tylko z lekkimi
przeróbkami.

zamieniłbym łańcuch na pasek o ile da się dokupić odpowiednio długi.
Jednak na pustyni łatwiej naprawić zerwany łańcuch niż zerwany pasek.

do czego jest łańcuch pod podpórką brzucha
to system sterowania klatką piersiową w czasie kiedy rower jest
napędzany. W trakcie zjazdu kieruje się kierownicą. Film wiele
wyjasnia.

Data: 2010-07-19 07:50:49
Autor: kml

Użytkownik "rolins" <forumsporton@gmail.com> napisał w wiadomości news:536178cb-b78f-4d66-b5d8-8fcbdebc78ddx21g2000yqa.googlegroups.com...

Jednak na pustyni łatwiej naprawić zerwany łańcuch niż zerwany pasek.

Wątpie żeby dobrze dobrany pasek strzelił :)

Data: 2010-07-18 22:20:41
Autor: wojek
Handbike górski Explorer II
Jeszcze 2 pytania:

1. do czego jest łańcuch pod podpórką brzucha
2. Jak jest z hamulcami - widać 2 klamki i 3 tarczówki

pozdr.
w.

Data: 2010-07-19 00:17:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Handbike górski Explorer II
wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
2. Jak jest z hamulcami - widać 2 klamki i 3 tarczówki

Pewnie dwa hydrauliki przednie podpięte do jednej i tylny do drugiej. Ani
ja, ani katalog Shimano nie kojarzymy mechanicznych Saintów, a hydraulika
ułatwia zadanie.

BTW, pomysł moim zdaniem jest mocno szalony. Czekam na jakieś kolejne
informacje na jego temat.

Data: 2010-07-18 22:22:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Na moje oko to piasta podobna do tej z Lefty'ego, ale mogę się mylić.

Handbike górski Explorer II