Handbike górski Explorer II

Data: 2010-07-18 22:16:21
Autor: kml
Handbike górski Explorer II

Użytkownik "rolins" <rolins@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:3fc22bcb-ab81-4e46-88e6-c444f393d922i31g2000yqm.googlegroups.com...

http://www.youtube.com/watch?v=akchYgBHe_A

http://picasaweb.google.pl/rolins1/ExplorerIIMountainHandbike#

i jak? :)
======

REWELACJA! Zawsze jak widzę Twoją produkcje to jestem pod ogromnym wrażeniem. Mam nadzieje, że kiedyś w polskich górach spotkam kogoś na takim rowerze :)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-18 22:17:48
Autor: kml

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:i1vnel$ibu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zapomniałem dopisać: zamieniłbym łańcuch na pasek o ile da się dokupić odpowiednio długi.