Handbike górski Explorer - ma³y update informacji

Data: 2011-05-11 18:38:11
Autor: Czes³aw
Handbike górski Explorer - ma³y update informacji
W dniu 2011-05-11 15:37, rolins pisze:
Mamy ju¿ za sob± trochê hardcore`owych testów naszych maszyn, wiêc
postanowi³em zrobiæ "update" informacji co te maleñstwa potrafi± :)

Normalnie kufa szkoda, ¿e nie mam 4 r±k!

Data: 2011-05-11 09:43:33
Autor: rolins
On 11 Maj, 18:38, Czes³aw <g...@sf.ok> wrote:
W dniu 2011-05-11 15:37, rolins pisze:

> Mamy ju¿ za sob± trochê hardcore`owych testów naszych maszyn, wiêc
> postanowi³em zrobiæ "update" informacji co te maleñstwa potrafi± :)

Normalnie kufa szkoda, ¿e nie mam 4 r±k!

Nie potrzebne 4 , poogl±daj dok³adniej filmy lub poczytaj opis a
dowiesz siê ¿e nie s± potrzebne 4 rêce ¿eby kierowaæ tym rowerem :)

Data: 2011-05-11 09:45:41
Autor: rolins
On 11 Maj, 18:43, rolins <forumspor...@gmail.com> wrote:

> Normalnie kufa szkoda, ¿e nie mam 4 r±k!

Nie potrzebne 4 , poogl±daj dok³adniej filmy lub poczytaj opis a
dowiesz siê ¿e nie s± potrzebne 4 rêce ¿eby kierowaæ tym rowerem :)

Do kierowania w trakcie napêdzania roweru s³u¿y uk³ad kierowania
klatk± piersiow±. S± to rowery dla osób z niedow³adem nóg wiêc nie ma
innej mo¿liwo¶ci.

Handbike górski Explorer - ma³y update informacji