Handel przez sie? z podmiotami spoza RP

Data: 2011-02-26 18:08:30
Autor: Michał
Handel przez sie? z podmiotami spoza RP
Witam, Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Jestem zwolniony kwotowo z VATu. Do tej pory moje produkty kupowali wyłącznie rezydenci RP. Do tej pory wystawiałem zwykłe rachunki (nie faktury vat), na których były
określone atrybuty zakupów (ilość, cena, nazwa,..itd) , moje  dane - jako
sprzedawcy, oraz dane adresowe nabywcy.  Chciałbym teraz zacząć sprzedawać również poza granicami kraju. Czy potrzebuję ubiegać się o jakieś dodatkowe przywileje czy numery wspólnotowe
(NIP-UE?),…itp. które jestem zobligowany umieszczać na wystawianych dokumentach
poświadczających sprzedaż transgraniczną (wewnątrz UE jak i poza) ? Dzięki za pomoc,
Pozdrawiam,

Michał --

Handel przez sie? z podmiotami spoza RP