Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Handlarz płakał jak spawał

Handlarz płakał jak spawał

Data: 2020-06-26 11:29:26
Autor: Poldek
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-25 o 19:52, ąćęłńóśźż pisze:

www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/wypadek-na-dk2-po-zderzeniu-auto-rozpadlo-sie-na-dwie-czesci/z870jyk

Wyklepie się i będzie jeździło dalej.

Data: 2020-06-26 13:22:24
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W czym dobrze wyklepane/naprawione 10 letnie auto jest gorsze od tego gówna które wyjeżdża teraz z fabryki.
Bezpieczeństwo?
Ekonomia?
Ekologia?

Czekam na dobrze umotywowany argument.

"A bo nowych się mniej sprzeda" nie przyjmuję.

Data: 2020-06-26 14:44:47
Autor: Poldek
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 13:22, z pisze:
W czym dobrze wyklepane/naprawione 10 letnie auto jest gorsze od tego gówna które wyjeżdża teraz z fabryki.
Bezpieczeństwo?
Ekonomia?
Ekologia?

Czekam na dobrze umotywowany argument.

"A bo nowych się mniej sprzeda" nie przyjmuję.


Widziałeś zdjęcia tego Audi? :-)

Data: 2020-06-26 06:54:26
Autor: Zenek Kapelinder
Handlarz płakał jak spawał
z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Data: 2020-06-26 16:23:03
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 06:54:26 -0700 (PDT), w
<27081225-71c9-4a73-8526-a97b41daa351o@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Data: 2020-06-26 17:11:12
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
To taka odpowiedź na falę hejtu podsycaną przez lobby producentów która czujnie w tym wątku została "rozlana" ;-)

Data: 2020-06-26 17:24:05
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 16:23, radekp@konto.pl pisze:

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.


Pozdrawiam

Data: 2020-06-26 09:42:33
Autor: WS
Handlarz płakał jak spawał
On Friday, June 26, 2020 at 5:26:17 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
 
> Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.

Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal.. Twierdzil, ze w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa (czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje... Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie wszystkiego w okolicy...  Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza pojazd na zlom...

Data: 2020-06-26 21:26:54
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 17:42, WS wrote:
On Friday, June 26, 2020 at 5:26:17 PM UTC+2, RadoslawF wrote:
 
Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.

Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal. Twierdzil, ze w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa (czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje... Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie wszystkiego w okolicy...  Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza pojazd na zlom...


Wez to tlumacz Januszowi, ktory przeciez sie wstydzi jezdzic Oplem Astra
czy Golfem. Janusz musi miec Audi, BMW albo Mercedesa na ktorego go nie
stac wiec kupuje okazyjny szrot.

Data: 2020-06-27 09:47:05
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Wniosek z tego taki że na każdym takim aucie powinien być wielki napis ostrzegawczy.

BLACHA TAK CIENKA ŻE URATUJE CIĘ TYLKO W OKREŚLONYCH SYTUACJACH POTRZEBNYCH DO DOPUSZCZENIA DO RUCHU.
WE WSZYSTKICH INNYCH PRZYPADKACH _POMÓDL SIĘ_

PS. Ten znajomy powiedział coś od jakich roczników spawa takie cienkie blachy (minimalizacja kosztów)
10,15,20 lat temu też takie cienkie spawał?

Data: 2020-06-27 15:32:47
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 27/06/2020 08:47, z wrote:
Wniosek z tego taki że na każdym takim aucie powinien być wielki napis
ostrzegawczy.

BLACHA TAK CIENKA ŻE URATUJE CIĘ TYLKO W OKREŚLONYCH SYTUACJACH
POTRZEBNYCH DO DOPUSZCZENIA DO RUCHU.
WE WSZYSTKICH INNYCH PRZYPADKACH _POMÓDL SIĘ_

PS. Ten znajomy powiedział coś od jakich roczników spawa takie cienkie
blachy (minimalizacja kosztów)
10,15,20 lat temu też takie cienkie spawał?

Nie wiem czy trolujesz czy na prawde brak ci wyobrazni.

Data: 2020-06-27 18:17:05
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-27 o 16:32, K pisze:
Nie wiem czy trolujesz czy na prawde brak ci wyobrazni.

Wyobrażam sobie od groma zagrożeń na drodze. Pospawane audi jest daleko daleko na horyzoncie.
Dużo ważniejszym problemem jest rzetelne wykonywanie przeglądów technicznych. Również w niepospawanych autach.

Od noża się odczep. ;-)

Data: 2020-06-26 17:01:29
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 16:24, RadoslawF wrote:
W dniu 2020-06-26 o 16:23, radekp@konto.pl pisze:

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.


Pozdrawiam

Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.

https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-tylna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLWIwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540

Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

Data: 2020-06-26 19:17:51
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 18:01, K pisze:

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.


Pozdrawiam

Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.

https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-tylna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLWIwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540 Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?


Pozdrawiam

Data: 2020-06-26 19:42:12
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 19:17:51 +0200, w <5ef62e42$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał(-a):

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?

Dalej bzdurzysz.

Data: 2020-06-27 06:44:10
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 19:42, radekp@konto.pl pisze:

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?

Dalej bzdurzysz.

Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
Dziękuje.

pozdrawiam

Data: 2020-06-29 22:09:55
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Sat, 27 Jun 2020 06:44:10 +0200, w
<5ef6cf24$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
napisał(-a):

W dniu 2020-06-26 o 19:42, radekp@konto.pl pisze:

>> Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
>> Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?
> > Dalej bzdurzysz.

Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
Dziękuje.

Nie mam zamiaru ciebie uczyć.
Mądry sam się dowie dlaczego, a na głupiego szkoda czasu.

Data: 2020-06-30 00:28:19
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-29 o 22:09, radekp@konto.pl pisze:

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?

Dalej bzdurzysz.

Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
Dziękuje.

Nie mam zamiaru ciebie uczyć.
Mądry sam się dowie dlaczego, a na głupiego szkoda czasu.

Skoro nie masz wiedzy to i zamiar ci nie pomoże.


pozdrawiam

Data: 2020-06-26 21:17:36
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 18:17, RadoslawF wrote:
W dniu 2020-06-26 o 18:01, K pisze:

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.


Pozdrawiam

Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w
polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic
np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.

https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-tylna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLWIwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540


Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?


Pozdrawiam

Tak, nadal nie bardzo rozumiesz, ze niektorych szkod nie da sie naprawic
i pozniej bezpiecznie uzytkowac samochod.

Data: 2020-06-27 06:45:25
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 22:17, K pisze:

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.


Pozdrawiam

Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w
polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic
np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.

https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-tylna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLWIwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540


Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?


Pozdrawiam

Tak, nadal nie bardzo rozumiesz, ze niektorych szkod nie da sie naprawic
i pozniej bezpiecznie uzytkowac samochod.

Rozumiem.
Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
Element, nie cały samochód.


Pozdrawiam

Data: 2020-06-27 01:39:58
Autor: WS
Handlarz płakał jak spawał
On Saturday, June 27, 2020 at 6:47:45 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

Rozumiem.
Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
Element, nie cały samochód.

problem w tym, ze praktycznie cala karoseria (taka niby klatka, dach, slupki do samej ziemi) to jeden element kompozytowy, nienaprawialny. Nie wystepuje jako czesc zamienna, bo kto by to chcial wymieniac? Toz to przekladka calości w nowa karoserie... dac sie da, ale taniej nowy kupic ;)
A naprawa tego z wizualnego unktu widzenia jest prosta, ale z mechanicznego mozna zmienic solidny dach chroniacy w wypadku dachowania w cos ala ochrona przed sloncem w ursusie C-330 ;)

Data: 2020-06-27 10:59:17
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-27 o 10:39, WS pisze:

Rozumiem.
Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
Element, nie cały samochód.

problem w tym, ze praktycznie cala karoseria (taka niby klatka, dach, slupki do samej ziemi) to jeden element kompozytowy, nienaprawialny. Nie wystepuje jako czesc zamienna, bo kto by to chcial wymieniac? Toz to przekladka calości w nowa karoserie... dac sie da, ale taniej nowy kupic ;)

Skoro jeden to dlaczego sprzedają w kawałkach?
Można kupić podłogę, dach, nadkola, słupki i klapy.
Jest ku temu jakiś inny powód czy robią to na złość wieszczom
głoszącym w internetach że karoseria jest jednym elementem?

A naprawa tego z wizualnego unktu widzenia jest prosta, ale z mechanicznego mozna zmienic solidny dach chroniacy w wypadku dachowania w cos ala ochrona przed sloncem w ursusie C-330 ;)

Skoro jesteś specjalistą od traktorów to może nie siej zamieszania
przez głoszenie nieprawdy na grupie samochodowej.


Pozdrawiam

Data: 2020-06-27 16:59:46
Autor: Budzik
Handlarz płakał jak spawał
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

Rozumiem.
Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
Element, nie cały samochód.

problem w tym, ze praktycznie cala karoseria (taka niby klatka,
dach, slupki do samej ziemi) to jeden element kompozytowy,
nienaprawialny. Nie wystepuje jako czesc zamienna, bo kto by to
chcial wymieniac? Toz to przekladka calości w nowa karoserie...
dac sie da, ale taniej nowy kupic ;)

Skoro jeden to dlaczego sprzedają w kawałkach?
Można kupić podłogę, dach, nadkola, słupki i klapy.
Jest ku temu jakiś inny powód czy robią to na złość wieszczom
głoszącym w internetach że karoseria jest jednym elementem?

W sumie coś jest na rzeczy.
Znajomy blacharz robił ostatnio jakiegos stosunkowo nowego vw.
Twierdził ze z czyms takim jeszcze sie nie spotkał, zeby blacha była taka twarda i sprezysta, zeby nie dalo sie rozwiercic nitów etc.
Mowi ze nie wie z czego oni to zrobili.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
Jest tylko zupełnie inne..."  William Shakespeare

Data: 2020-06-26 19:27:01
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
Czy ma jeździć 200 km/h kiedy w Polsce można 140?

Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?

Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?

Strasząc?

Data: 2020-06-26 21:24:49
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 18:27, z wrote:
Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
Czy ma jeździć 200 km/h kiedy w Polsce można 140?

Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?

Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?

Strasząc?

Ten samochod ma sie nie rozpasc na kilka czesci podczas byle jakiej
kolizji. Chuj z samym Kowalskim, ale jak zacznie tym wozic rodzine to
moze kogos zabic. Wiec jak Kowalskiego nie stac to niech nie kupuje.
Kupi taki Kowalski szrot, a pozniej bedzie musial wziac kolejny kredyt
zeby to doprowadzic do stanu uzywalnosci (zakladajac, ze sie da).

Data: 2020-06-27 09:39:56
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Uzasadnij dlaczego prawo do poruszania się po drogach mają wszelakiej maści "pokaczenta" trójkołowce a nawet rowerzyści.

Dlaczego oni mogą jeździć i zagrażać wszelakiemu życiu a naprawiany (dobrze naprawiany) samochód NIE.

Data: 2020-06-27 00:44:03
Autor: Poldek
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 19:27, z pisze:
Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
Czy ma jeździć 200 km/h kiedy w Polsce można 140?

Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?

Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?

Strasząc?

Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny. Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów miesięcznych i zapierdalać.

Data: 2020-06-27 09:41:44
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-27 o 00:44, Poldek pisze:

Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny. Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów miesięcznych i zapierdalać.

Nie audi tylko bmw i nie kowalski tylko młody wściekły.

Oni są bardziej niebezpieczni niz tysiące naprawianych aut.

Dlaczego nikt im  nie zabrania jeździć. TO SĄ MORDERCY ;-)

Data: 2020-06-27 15:31:28
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 27/06/2020 08:41, z wrote:
W dniu 2020-06-27 o 00:44, Poldek pisze:

Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny.
Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów
miesięcznych i zapierdalać.

Nie audi tylko bmw i nie kowalski tylko młody wściekły.

Oni są bardziej niebezpieczni niz tysiące naprawianych aut.

Dlaczego nikt im  nie zabrania jeździć. TO SĄ MORDERCY ;-)

To wlasnie glownie ci mlodzi wsciekli kupuja 200 konne BMW zespawane z
trzech, a pozniej nim jezdza w 7 osob.

Data: 2020-06-27 18:14:27
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Daj spokój nożowi. Za kratki wsadź nożownika ;-)

Data: 2020-06-26 19:41:51
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 17:24:05 +0200, w
<5ef61397$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
napisał(-a):

W dniu 2020-06-26 o 16:23, radekp@konto.pl pisze:

>> z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.
> > Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne są dwie rzeczy, użycie dobrych części karoserii i ich
poprawne połączenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ślady a nie cztery to wszystko w porządku.

Ale pierdoły.
Dwa może zostawiać (i dalej być krzywo pospawane).
Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
wypadku jak producent zakładał.

No chyba że wstawisz szyny, ale i to nie daje gwarancji.

Data: 2020-06-26 20:44:09
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 19:41, radekp@konto.pl pisze:
Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
wypadku jak producent zakładał.

A myślisz że producent przewidział jak ma się złożyć we wszystkich możliwych układach zderzenia. Producent zrobił tak żeby przeszedł testy.

A w amerykańskich DUPA. Więc...

Data: 2020-06-26 21:36:44
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 20:44:09 +0200, w
<5ef641f9$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-06-26 o 19:41, radekp@konto.pl pisze:
> Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
> wypadku jak producent zakładał.

A myślisz że producent przewidział jak ma się złożyć we wszystkich możliwych układach zderzenia. Producent zrobił tak żeby przeszedł testy.

Taki spawak żadnych testów nie przejdzie.

Data: 2020-06-27 13:35:25
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Ale życie tak samo uratuje jak ta cieniutka blacha uderzona o kilka stopni inaczej niż w TEŚCIE.

Jarasz się testami? Dyrektywami unijnymi? Praworządnością? ;-)

Myślisz że to dla Twojego dobra i nic Ci dzięki nim nie grozi?

Data: 2020-06-29 22:13:46
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Sat, 27 Jun 2020 13:35:25 +0200, w <5ef72efe$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

Ale życie tak samo uratuje jak ta cieniutka blacha uderzona o kilka stopni inaczej niż w TEŚCIE.

Poszycie zewnętrzne ma marginalne znaczenie przy wypadku.

Jarasz się testami? Dyrektywami unijnymi? Praworządnością? ;-)
Myślisz że to dla Twojego dobra i nic Ci dzięki nim nie grozi?

Myślę, że jesteś na poziomie przedszkola. Z wiedzą też, a może nawet przede
wszystkim.

Data: 2020-06-27 04:59:47
Autor: Budzik
Handlarz płakał jak spawał
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.

Ilu blacharzy bawi sie w spawanie profili według kazdego rantu?
Z tym jest kupa roboty, trzeba wycinac jakies okienka rewizyjne etc.
Ja znam jednego który robi to porzadnie i w zwiazku z tym grubszych napraw dla handlarzy nie robi, bo ci oczekuja tanio, szybko - pospawac po zewnetrznych rantach i do ludzi.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
jak pisze się słowo właściwe."   Julian Tuwim

Data: 2020-06-28 12:00:06
Autor: T.
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 16:23, radekp@konto.pl pisze:
Fri, 26 Jun 2020 06:54:26 -0700 (PDT), w
<27081225-71c9-4a73-8526-a97b41daa351o@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.


Dyskryminowanie spawanych to rasizm. "Spawane Lives Metter"!
T.

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-06-26 16:06:09
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniający wszystkie normy i mający wszystkie papiery wyglądałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?

Data: 2020-06-26 21:28:47
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 15:06, z wrote:
Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniający wszystkie normy i mający
wszystkie papiery wyglądałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?


Na pewno sie nie dezintegrowal na kilka czesci w miejscach gdzie go
Janusz pospawal.

Handlarz płakał jak spawał

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona