Handlarz płakał jak spawał

Data: 2020-06-25 19:52:06
Autor: ąćęłńóśźż
Handlarz płakał jak spawał
Data: 2020-06-26 08:37:00
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 25/06/2020 18:52, ±ćęłń󶼿 wrote:
www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/wypadek-na-dk2-po-zderzeniu-auto-rozpadlo-sie-na-dwie-czesci/z870jyk

Poogladaj sobie kanal tego kolesia: https://www.youtube.com/user/tussik01

Litewski mistrz metaloplastyki.

Data: 2020-06-26 08:39:01
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 08:37, K wrote:
On 25/06/2020 18:52, ±ćęłń󶼿 wrote:
www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/wypadek-na-dk2-po-zderzeniu-auto-rozpadlo-sie-na-dwie-czesci/z870jyk

Poogladaj sobie kanal tego kolesia: https://www.youtube.com/user/tussik01

Litewski mistrz metaloplastyki.

W ktorms filmie przeszczepia dach w jakiejs starej trojce na ktora chyba spadlo drzewo albo latarnia. Problem tylko polega na tym, ze oryginalnie auto mialo szyberdach, a po "naprawie" juz go nie ma. Ciekawe czy przyszly wlasciciel sie zdziwil jak jak z VINu mu wyszlo, ze powininien go miec.

Data: 2020-06-26 11:07:29
Autor: collie
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 26.06.2020 o 9:37, K pisze:

[...]

Polak, Litwin - dwa bratanki, więc i nasi mistrzowie młotka
i migomata, też s± dobrzy w te klocki Lego. Nie trzeba zaraz
jechać na Litwę.

Data: 2020-06-26 11:06:03
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 10:07, collie wrote:
W dniu 26.06.2020 o 9:37, K pisze:

[...]

Oczywiscie, ze nie ale nasi metaloplastycy chyba tak pieknie nie dokumentuja swojej pracy w internecie.

Data: 2020-06-26 12:00:33
Autor: viktorius
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 11:07, collie pisze:
W dniu 26.06.2020 o 9:37, K pisze:

[...]

3 lata temu Cordoba wpadła na trochę większy krzaczek, lekko aspiruj±cy do okre¶lenia "drzewo" i tez nie wytrzymała tego spotkania:
http://twojezaglebie.pl/samochod-rozpadl-sie-dwie-czesci/

--
viktorius

Data: 2020-06-26 16:30:47
Autor: zhbick
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 26.06.2020 o 12:00, viktorius pisze:

3 lata temu Cordoba wpadła na trochę większy krzaczek, lekko aspiruj±cy do okre¶lenia "drzewo" i tez nie wytrzymała tego spotkania:
http://twojezaglebie.pl/samochod-rozpadl-sie-dwie-czesci/

Pas został na słupku a fotel pojechał dalej?

pozdrawiam,
Michał

Data: 2020-06-26 11:29:26
Autor: Poldek
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-25 o 19:52, ±ćęłń󶼿 pisze:

www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/wypadek-na-dk2-po-zderzeniu-auto-rozpadlo-sie-na-dwie-czesci/z870jyk

Wyklepie się i będzie jeĽdziło dalej.

Data: 2020-06-26 13:22:24
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W czym dobrze wyklepane/naprawione 10 letnie auto jest gorsze od tego gówna które wyjeżdża teraz z fabryki.
Bezpieczeństwo?
Ekonomia?
Ekologia?

Czekam na dobrze umotywowany argument.

"A bo nowych się mniej sprzeda" nie przyjmuję.

Data: 2020-06-26 14:44:47
Autor: Poldek
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 13:22, z pisze:
[...]

Widziałe¶ zdjęcia tego Audi? :-)

Data: 2020-06-26 06:54:26
Autor: Zenek Kapelinder
Handlarz płakał jak spawał
z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Data: 2020-06-26 16:23:03
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 06:54:26 -0700 (PDT), w
<27081225-71c9-4a73-8526-a97b41daa351o@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Data: 2020-06-26 17:11:12
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
To taka odpowiedĽ na falę hejtu podsycan± przez lobby producentów która czujnie w tym w±tku została "rozlana" ;-)

Data: 2020-06-26 17:24:05
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 16:23, radekp@konto.pl pisze:

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne s± dwie rzeczy, użycie dobrych czę¶ci karoserii i ich
poprawne poł±czenie/zespawanie.
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ¶lady a nie cztery to wszystko w porz±dku.

Pozdrawiam

Data: 2020-06-26 09:42:33
Autor: WS
Handlarz płakał jak spawał
On Friday, June 26, 2020 at 5:26:17 PM UTC+2, RadoslawF wrote:

> Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.
Ważne s± dwie rzeczy, użycie dobrych czę¶ci karoserii i ich
poprawne poł±czenie/zespawanie.

Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal.. Twierdzil, ze w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa (czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje... Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie wszystkiego w okolicy...  Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza pojazd na zlom...

Data: 2020-06-26 21:26:54
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 17:42, WS wrote:
[...]

Wez to tlumacz Januszowi, ktory przeciez sie wstydzi jezdzic Oplem Astra
czy Golfem. Janusz musi miec Audi, BMW albo Mercedesa na ktorego go nie
stac wiec kupuje okazyjny szrot.

Data: 2020-06-27 09:47:05
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Wniosek z tego taki że na każdym takim aucie powinien być wielki napis ostrzegawczy.

BLACHA TAK CIENKA ŻE URATUJE CIĘ TYLKO W OKRE¦LONYCH SYTUACJACH POTRZEBNYCH DO DOPUSZCZENIA DO RUCHU.
WE WSZYSTKICH INNYCH PRZYPADKACH _POMÓDL SIĘ_

PS. Ten znajomy powiedział co¶ od jakich roczników spawa takie cienkie blachy (minimalizacja kosztów)
10,15,20 lat temu też takie cienkie spawał?

Data: 2020-06-27 15:32:47
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 27/06/2020 08:47, z wrote:
[...]

Nie wiem czy trolujesz czy na prawde brak ci wyobrazni.

Data: 2020-06-27 18:17:05
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-27 o 16:32, K pisze:
Nie wiem czy trolujesz czy na prawde brak ci wyobrazni.

Wyobrażam sobie od groma zagrożeń na drodze. Pospawane audi jest daleko daleko na horyzoncie.
Dużo ważniejszym problemem jest rzetelne wykonywanie przegl±dów technicznych. Również w niepospawanych autach.

Od noża się odczep. ;-)

Data: 2020-06-26 17:01:29
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 16:24, RadoslawF wrote:
[...]

Nie da sie poprawnie zespawac podlogi, dachu czy slupka przecietych w polowie. Te elementy wystepuja jako jednolita calosc. Nie mozna kupic np. polowy dachu czy podlogi albo np. tylnej cwiartki w ASO.

https://allegro.pl/oferta/audi-tt-tts-8s-cwiartka-tylna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLWIwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540

Chcesz mi powiedziec, ze z tego da sie bezpiecznie zlozyc samochod?

Data: 2020-06-26 19:17:51
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 18:01, K pisze:

[...]

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jaki¶ jeszcze problem?

Pozdrawiam

Data: 2020-06-26 19:42:12
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 19:17:51 +0200, w <5ef62e42$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał(-a):

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jaki¶ jeszcze problem?

Dalej bzdurzysz.

Data: 2020-06-27 06:44:10
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 19:42, radekp@konto.pl pisze:

Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
Podobnie z dachem. Jaki¶ jeszcze problem?

Dalej bzdurzysz.

Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
Dziękuje.

pozdrawiam

Data: 2020-06-29 22:09:55
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Sat, 27 Jun 2020 06:44:10 +0200, w
<5ef6cf24$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
napisał(-a):

Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
Dziękuje.

Nie mam zamiaru ciebie uczyć.
M±dry sam się dowie dlaczego, a na głupiego szkoda czasu.

Data: 2020-06-30 00:28:19
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-29 o 22:09, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Skoro nie masz wiedzy to i zamiar ci nie pomoże.

pozdrawiam

Data: 2020-06-26 21:17:36
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 18:17, RadoslawF wrote:
[...]

Tak, nadal nie bardzo rozumiesz, ze niektorych szkod nie da sie naprawic
i pozniej bezpiecznie uzytkowac samochod.

Data: 2020-06-27 06:45:25
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 22:17, K pisze:

[...]

Rozumiem.
Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
Element, nie cały samochód.

Pozdrawiam

Data: 2020-06-27 01:39:58
Autor: WS
Handlarz płakał jak spawał
On Saturday, June 27, 2020 at 6:47:45 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

Rozumiem.
Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
Element, nie cały samochód.

problem w tym, ze praktycznie cala karoseria (taka niby klatka, dach, slupki do samej ziemi) to jeden element kompozytowy, nienaprawialny. Nie wystepuje jako czesc zamienna, bo kto by to chcial wymieniac? Toz to przekladka calo¶ci w nowa karoserie... dac sie da, ale taniej nowy kupic ;)
A naprawa tego z wizualnego unktu widzenia jest prosta, ale z mechanicznego mozna zmienic solidny dach chroniacy w wypadku dachowania w cos ala ochrona przed sloncem w ursusie C-330 ;)

Data: 2020-06-27 10:59:17
Autor: RadoslawF
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-27 o 10:39, WS pisze:

[...]

Skoro jeden to dlaczego sprzedaj± w kawałkach?
Można kupić podłogę, dach, nadkola, słupki i klapy.
Jest ku temu jaki¶ inny powód czy robi± to na zło¶ć wieszczom
głosz±cym w internetach że karoseria jest jednym elementem?

A naprawa tego z wizualnego unktu widzenia jest prosta, ale z mechanicznego mozna zmienic solidny dach chroniacy w wypadku dachowania w cos ala ochrona przed sloncem w ursusie C-330 ;)

Skoro jeste¶ specjalist± od traktorów to może nie siej zamieszania
przez głoszenie nieprawdy na grupie samochodowej.

Pozdrawiam

Data: 2020-06-27 16:59:46
Autor: Budzik
Handlarz płakał jak spawał
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

[...]

W sumie co¶ jest na rzeczy.
Znajomy blacharz robił ostatnio jakiegos stosunkowo nowego vw.
Twierdził ze z czyms takim jeszcze sie nie spotkał, zeby blacha była taka twarda i sprezysta, zeby nie dalo sie rozwiercic nitów etc.
Mowi ze nie wie z czego oni to zrobili.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2020-06-26 19:27:01
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
Czy ma jeĽdzić 200 km/h kiedy w Polsce można 140?

Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?

Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużaj±c się na 20 lat?

Strasz±c?

Data: 2020-06-26 21:24:49
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 18:27, z wrote:
[...]

Ten samochod ma sie nie rozpasc na kilka czesci podczas byle jakiej
kolizji. Chuj z samym Kowalskim, ale jak zacznie tym wozic rodzine to
moze kogos zabic. Wiec jak Kowalskiego nie stac to niech nie kupuje.
Kupi taki Kowalski szrot, a pozniej bedzie musial wziac kolejny kredyt
zeby to doprowadzic do stanu uzywalnosci (zakladajac, ze sie da).

Data: 2020-06-27 09:39:56
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Uzasadnij dlaczego prawo do poruszania się po drogach maj± wszelakiej ma¶ci "pokaczenta" trójkołowce a nawet rowerzy¶ci.

Dlaczego oni mog± jeĽdzić i zagrażać wszelakiemu życiu a naprawiany (dobrze naprawiany) samochód NIE.

Data: 2020-06-27 00:44:03
Autor: Poldek
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 19:27, z pisze:
[...]

Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny. Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów miesięcznych i zapierdalać.

Data: 2020-06-27 09:41:44
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-27 o 00:44, Poldek pisze:

Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny. Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów miesięcznych i zapierdalać.

Nie audi tylko bmw i nie kowalski tylko młody w¶ciekły.

Oni s± bardziej niebezpieczni niz tysi±ce naprawianych aut.

Dlaczego nikt im  nie zabrania jeĽdzić. TO Sˇ MORDERCY ;-)

Data: 2020-06-27 15:31:28
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 27/06/2020 08:41, z wrote:
[...]

To wlasnie glownie ci mlodzi wsciekli kupuja 200 konne BMW zespawane z
trzech, a pozniej nim jezdza w 7 osob.

Data: 2020-06-27 18:14:27
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Daj spokój nożowi. Za kratki wsadĽ nożownika ;-)

Data: 2020-06-26 19:41:51
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 17:24:05 +0200, w
<5ef61397$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
napisał(-a):

> [...]
Jak potem auto przechodzi badania u diagnosty i zostawia na
prostej dwa ¶lady a nie cztery to wszystko w porz±dku.

Ale pierdoły.
Dwa może zostawiać (i dalej być krzywo pospawane).
Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
wypadku jak producent zakładał.

No chyba że wstawisz szyny, ale i to nie daje gwarancji.

Data: 2020-06-26 20:44:09
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
W dniu 2020-06-26 o 19:41, radekp@konto.pl pisze:
Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
wypadku jak producent zakładał.

A my¶lisz że producent przewidział jak ma się złożyć we wszystkich możliwych układach zderzenia. Producent zrobił tak żeby przeszedł testy.

A w amerykańskich DUPA. Więc...

Data: 2020-06-26 21:36:44
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Fri, 26 Jun 2020 20:44:09 +0200, w
<5ef641f9$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

A my¶lisz że producent przewidział jak ma się złożyć we wszystkich możliwych układach zderzenia. Producent zrobił tak żeby przeszedł testy.

Taki spawak żadnych testów nie przejdzie.

Data: 2020-06-27 13:35:25
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Ale życie tak samo uratuje jak ta cieniutka blacha uderzona o kilka stopni inaczej niż w TE¦CIE.

Jarasz się testami? Dyrektywami unijnymi? Praworz±dno¶ci±? ;-)

My¶lisz że to dla Twojego dobra i nic Ci dzięki nim nie grozi?

Data: 2020-06-29 22:13:46
Autor: radekp@konto.pl
Handlarz płakał jak spawał
Sat, 27 Jun 2020 13:35:25 +0200, w <5ef72efe$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

Ale życie tak samo uratuje jak ta cieniutka blacha uderzona o kilka stopni inaczej niż w TE¦CIE.

Poszycie zewnętrzne ma marginalne znaczenie przy wypadku.

Jarasz się testami? Dyrektywami unijnymi? Praworz±dno¶ci±? ;-)
My¶lisz że to dla Twojego dobra i nic Ci dzięki nim nie grozi?

My¶lę, że jeste¶ na poziomie przedszkola. Z wiedz± też, a może nawet przede
wszystkim.

Data: 2020-06-27 04:59:47
Autor: Budzik
Handlarz płakał jak spawał
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

z napisał o poprawnie zgodnie z zasadami sztuki naprawionym.

Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

Wbrew pozorom często jest.

Ilu blacharzy bawi sie w spawanie profili według kazdego rantu?
Z tym jest kupa roboty, trzeba wycinac jakies okienka rewizyjne etc.
Ja znam jednego który robi to porzadnie i w zwiazku z tym grubszych napraw dla handlarzy nie robi, bo ci oczekuja tanio, szybko - pospawac po zewnetrznych rantach i do ludzi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-06-28 12:00:06
Autor: T.
Handlarz płakał jak spawał
[...]

Dyskryminowanie spawanych to rasizm. "Spawane Lives Metter"!
T.

--
Ta wiadomo¶ć e-mail została sprawdzona pod k±tem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-06-26 16:06:09
Autor: z
Handlarz płakał jak spawał
Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniaj±cy wszystkie normy i maj±cy wszystkie papiery wygl±dałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?

Data: 2020-06-26 21:28:47
Autor: K
Handlarz płakał jak spawał
On 26/06/2020 15:06, z wrote:
Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniaj±cy wszystkie normy i maj±cy
wszystkie papiery wygl±dałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?

Na pewno sie nie dezintegrowal na kilka czesci w miejscach gdzie go
Janusz pospawal.

Handlarz płakał jak spawał