Handover w Play a transmisja danych

Data: 2010-08-20 21:36:21
Autor: MM
Handover w Play a transmisja danych
Jak wiadomo umowa Play z Plusem na handover dotyczyło głosu. Jednak telefon zalogowany manualnie do Plus Gsm nie pokazuje już, że działa w roamingu. A co za tym idzie blokada w telefonie do przesyłania danych w roamingu jest bezużyteczna. Mimo dodatkowej blokady w systemie do działania tylko w strefie taniego internetu Play działa on wszędzie tam gdzie jest tylko zasięg Plus-a. W b.o.k dziewczyna starała się coś wykombinować, ale nie w sumie nie wiedziała :-)
To jak to z tym będzie i jest?

Max

Data: 2010-08-20 23:43:39
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:i4mlfm$7pb$1news.onet.pl...
[...]

Ja mam taki widżet (Android), po kliknięciu którego wysłany jest kod USSD i przychodzi informacja o tym, czy jestem, czy nie w zasięgu sieci. A zatem musi być jakiś kod za pomocą którego można sprawdzić, czy jesteś w sieci Play, czy poza nią.

p.s.
Swoją drogą to ciekawe, ale po podpisaniu tej umowy nagle znalazłem się poza zasięgiem playowego BTSa, którego widzę przez okno. Być może to zbieg okoliczności i robią jakieś prace konserwacyjne (coś długo to jednak trwa).

Data: 2010-08-21 11:58:05
Autor: MM
On 08/20/2010 11:43 PM, Rabbit McCroolick wrote:

[...]

Też mam Androida :-) a można prosić o nazwę tego widżetu ?

[...]

Ja wszsytkie w domu telefony ustawilem na auto teraz i
zamiast trzymać się sieci Play 2G czy 3G to korzystają tylko z plusa. A poznaje to wypadku 2G że wyświetla telefon nazwę miejscowości co w Play nie działa.

max

Data: 2010-08-21 12:06:21
Autor: ALEX
W dniu 21-08-10 11:58, MM pisze:

[...]

Widać w innym Playu jestem bo mi wyświetla.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-21 17:57:07
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:i4o7vc$9bv$2news.onet.pl...

Też mam Androida :-) a można prosić o nazwę tego widżetu ?

Nie podam Ci, bo był od początku preinstalowany. Jeśli masz telefon od Playa, to sprawdź, czy w "Widgety Android" nie masz "Zasięg sieci Play".

Mi również wyświetla ikonkę roamingu, gdy jestem poza zasięgiem Play (taka z literą "R")

Data: 2010-08-21 00:09:20
Autor: SDD
[...]

Hmmm - a to nie jest tak, ze to soft w telefonie decyduje o tym, czy wyswietlic znaczek
(kiedy kod_sieci_karty_SIM <> kod_sieci_do_ktorej_tel_jest_zalogowany)?

POzdrawiam
SDD

Data: 2010-08-21 00:13:24
Autor: SDD
[...]

Moja Omnia ("jedynka") po zalogowaniu do Plusa normalnie pokazuje trojkacik (sprawdzalem przed chwila) - i nie sadze, zeby jakos operator to mogl zmienic (chyba, ze poprzez jakas zdalna aktualizacje SIM).
Moze po prostu tylko Ci si ewydaje, ze sie zalogowales do Plusa a pozostajesz wciaz zalogowany do Playa?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-21 11:55:49
Autor: MM
On 08/21/2010 12:13 AM, SDD wrote:

[...]

Ano widzisz, mi ikonka roamingu znikła. Tyle co czytałem o handover http://pl.wikipedia.org/wiki/Handover  to już nie przelogowanie do innej sieci tylko korzysta z dodatkowych kanałów w tym wypadku plusa. Czyli jedna wielka rodzinna sieć :-)

Max

Data: 2010-08-21 17:03:06
Autor: SDD

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:i4o7r5$9bv$1news.onet.pl...

[...]

No ale sprawdzales, ze - pomimo aktywnej uslugi blokady internetu w roamingu masz pobierane oplaty za korzystanie z internetu przez Plus?
Jesli tak, to rob reklamacje... - najlepiej jedna za druga.

Pozdrawiam
SDD

Handover w Play a transmisja danych