Handover w Play a transmisja danych

Data: 2010-08-21 00:13:24
Autor: SDD
Handover w Play a transmisja danych

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:i4mlfm$7pb$1news.onet.pl...
Jak wiadomo umowa Play z Plusem na handover dotyczyło głosu. Jednak telefon zalogowany manualnie do Plus Gsm nie pokazuje już, że działa w roamingu.

Moja Omnia ("jedynka") po zalogowaniu do Plusa normalnie pokazuje trojkacik (sprawdzalem przed chwila) - i nie sadze, zeby jakos operator to mogl zmienic (chyba, ze poprzez jakas zdalna aktualizacje SIM).
Moze po prostu tylko Ci si ewydaje, ze sie zalogowales do Plusa a pozostajesz wciaz zalogowany do Playa?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-21 11:55:49
Autor: MM
On 08/21/2010 12:13 AM, SDD wrote:

[...]

Ano widzisz, mi ikonka roamingu znikła. Tyle co czytałem o handover http://pl.wikipedia.org/wiki/Handover  to już nie przelogowanie do innej sieci tylko korzysta z dodatkowych kanałów w tym wypadku plusa. Czyli jedna wielka rodzinna sieć :-)

Max

Data: 2010-08-21 17:03:06
Autor: SDD

Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:i4o7r5$9bv$1news.onet.pl...

[...]

No ale sprawdzales, ze - pomimo aktywnej uslugi blokady internetu w roamingu masz pobierane oplaty za korzystanie z internetu przez Plus?
Jesli tak, to rob reklamacje... - najlepiej jedna za druga.

Pozdrawiam
SDD

Handover w Play a transmisja danych