Hanka kondoniara dostala po pysku

Data: 2013-10-14 01:22:28
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku

Referendum gminne w sprawie odwołania Prezydenta m.st. Warszawy przed
upływem kadencji, zarządzone na dzień 13 października 2013 r.

Liczba osób, które wzięły udział w wyborach - 649 049

Liczba kart ważnych wymagana, aby referendum było ważne - 389 430

http://www.kadencja.pkw.gov.pl/aw/pl/20131013-146501-RFM/index.html

Data: 2013-10-14 08:26:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Możesz wyjaśnic jak sie ma tytuł do treści?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2013-10-14 03:49:12
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 08:26:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Moge wyjasnic.

Wybory 2010: 11 kandydatow, 649 049 glosujacych, 345 737 glosow dla
kondoniary

Referendum 2013: 1 kandydat, +/- 360 000 glosujacych, +/- 22 000 dla
kondoniary

Spośród osób głosujących 93,8 proc. głosowało za odejściem
Gronkiewicz-Waltz. 46,5 proc. głosujących przeciwko prezydent Warszawy
miało wyższe wykształcenie - podaje TNS Polska. 39,8 proc. głosujących za
odejściem Gronkiewicz-Waltz legitymowało się wykształceniem średnim i
pomaturalnym, 10,3 proc. - wykształceniem zasadniczym zawodowym, a 3,4
proc. - wykształceniem podstawowym.

Data: 2013-10-14 12:00:28
Autor: Budzik
[...]

Dziekuje.

Wybory 2010: 11 kandydatow, 649 049 glosujacych, 345 737 glosow dla
kondoniary

Referendum 2013: 1 kandydat, +/- 360 000 glosujacych, +/- 22 000 dla
kondoniary

I z tego wyciągasz jakies wnioski poza tym, ze zwolennicy ze wzgledu na zasady referendum zostali poproszeni o nie głosowanie?

[...]

A jak to wyglada na tle wyształcenia wszystkich uprawnonych do głosowania?
I jak na tle ilości głosujących w poprzednich wyborach? --
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,
w dyktaturze wolno głupcom rządzić."  Bertrand Russell

Data: 2013-10-14 13:43:55
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 12:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Zwolennicy dobrze wiedzieli, ze nie maja szans, 320 tysiecy osob
powiedzialo kondoniarce wynocha, to o czyms swiadczy i nie  da sie tego
zakrzyczec w zaden sposob.

[...]

POmysl przez chwile, moze dojdziesz samodzielnie do jakiegos wniosku, jak sie nie uda, zapytaj na budowie metra, albo w wydziale propagandy przy Czerskiej.

70 proc. członków PO ujawniających swoje wykształcenie ukończyła tylko
podstawówkę, ci rowniez powinni cos na ten temat wiedziec.

I jak na tle ilości głosujących w poprzednich wyborach?

W poprzednich wyborach, 52% uprawnionych zostala poproszona o nie
glosowanie, z pozostalych 48% polowa nie oddala glosu na kondoniarke.

Data: 2013-10-14 19:33:21
Autor: Budzik
[...]

boszzzz...
znowu okazuje sie, ze wybrali dobra taktyke, wygrali a jednak okazuje sie ze sie nie podoba, bo taktyka była nieładna dla oka.
Zwyciestwo to zwyciestwo - dobor odpowiedniej taktyki to podstawa.

[...]

Bardzo merytoryczna odpowiedz.

70 proc. członków PO ujawniających swoje wykształcenie ukończyła tylko
podstawówkę, ci rowniez powinni cos na ten temat wiedziec.

To rzeczywiscie smutne.
Mozesz dac jakiegos linka do tych danych?

I jak na tle ilości głosujących w poprzednich wyborach?

W poprzednich wyborach, 52% uprawnionych zostala poproszona o nie
glosowanie, z pozostalych 48% polowa nie oddala glosu na kondoniarke.

Pytanie bylo o podział glosujacych ze wzgledu na wykształcenie a nie o wynik.

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2013-10-14 15:27:33
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 19:33:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie trzeba byc specjalnie rozgarnietym, aby rozumiec ze ludzie w Polsce
uwielbiaja na wszystko narzekac, a jednoczesnie sa politycznie bierni bo
maja wszystko w dupie. W ostatnich wyborach prezydenta Warszawy, gdzie swoj
glos mozna bylo oddac na 11 kandydatow z roznych opcji politycznych, do urn
pofatygowalo sie zaledwie 48% uprawnionych, idac twoim tokiem rozumowania,
wygrali ci ktorzy zostali w domu, byli w wiekszosci i wybrali lepsza
taktyke.
[...]

Wyobrazasz sobie, ze jestem wyszukiwarka, ty zadajesz pytania, a ja
udzielam ci odpowiedzi? Za trudne zeby samemu cokolwiek sprawdzic?

24% warszawiakow, zgodnie z danymi Narodowego Spisu Powszechnego z 2002
roku, ma wyksztalcenie wyzsze, 43% ma wyksztalcenie przynajmniej
ogolnoksztalcace, 33% mieszkancow Warszawy to osoby z wyksztalceniem
zasadniczym zawodowym lub zawodowym.

Data: 2013-10-14 21:00:39
Autor: Budzik
[...]

Bo?
W referendum jeżeli nie chciałes odwolania HGW to nie szedłeś. I nie została odwołana.
W wyborach nie szedłes bo jaki efekt chciałeś osiągnąć? Gdzie tu widzisz wygraną?

[...]

Skoro analizujesz jakies dane i podajesz wnioski to miałem nadzieje, ze analiza jest jakas w miare szeroka a ni ze wziałeś 2 liczby i z tego jakies ogolne historie ci wyszły.

No widzisz... miałem rację! :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-10-14 16:18:49
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 21:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Bo, w ostatnich wewnetrznych wyborach w PO, polowa czlonkow partii olala
partyjne referendum. Bo, Warszawa przez pol wieku byla kolebka PZPR i
wszelkiej masci lewackiego robactwa i nic sie do tej pory nie zmienilo. Bo, wieszkosc ludzi w Polsce ma w dupie kazde wybory.

[...]

No miales, ci najgorzej wyksztalceni, najlepiej zrozumieli przekaz od
tuska, do ciebie tez dotarlo, dlatego tak sie bronisz.

Data: 2013-10-14 22:41:38
Autor: Budzik
[...]

Bo nie zauwazyles, ze samo bo nie było pytaniem i potem była cała wypowiedz która sobie wyciąłes nie umiejąc na nia odpowiedziec?

[...]

Miałem rację, ze masz takie dane i jednoczesnie oburzasz sie, ze ktos o nie pyta...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2013-10-14 23:53:33
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 22:41:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Dokladnie tak bylo, twoja wypowiedz mnie przytloczyla, siedzialem przed
komputerem bezradny i zawstydzony, jeszcze dzisiaj zastanawiam sie nad
odpowiedzia. Masz w budziku jakis alarm? To moze sobie wlacz, bo przespisz
kolejny odcinek przygod Bolka i Lolka.

[...]

Nie mam zadnych danych, nie jestem tez kolekcjonerem statystyk, ale tak mi
sie wydaje, ze srednio rozgarniety osobnik z komputerem wie w jaki sposob
mozna to znalezc przy uzyciu wyszukiwarki. Dzieciaki lubia notorycznie
zadawac pytania, bo to jest wpisane w naturalny proces okresu dorastania,
kiedys z tego wyrosniesz.

Data: 2013-10-15 08:00:37
Autor: Budzik
[...]

Jak zwykle - obrażanie zamiast merytorycznej odpowiedzi.
No to nie dowiemy sie, gdzie to zwyciesto przy absencji wyborczej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2013-10-14 23:45:20
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Bo, w ostatnich wewnetrznych wyborach w PO, polowa czlonkow partii olala
| partyjne referendum. Bo, Warszawa przez pol wieku byla kolebka PZPR i
| wszelkiej masci lewackiego robactwa

Aa... to jest poważny powód, żeby Kaczuś wjeżdżał do referendum z powstańczą retoryką! Niech wie lewactwo, kto tu ma święta rację!
Gdyby Kaczyński miał rozum polityka, pozwoliłby wysiodłać HGW rękami palikociarni i SLD. Ale przecież jego by przy tym nie było...!

Data: 2013-10-14 16:51:52
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 23:45:20 +0200, jr napisał(a):

> [...]

Gdyby Kaczyński miał rozum polityka, pozwoliłby wysiodłać HGW rękami palikociarni i SLD. Ale przecież jego by przy tym nie było...!

Marnujesz sie tutaj, wez ze soba budzik, moze byc bialy i wysiodlajcie cos
wspolnymi silami, a PiS niech sie martwi o siebie, to nie twoj interes, im
gorzej dla nich tym lepiej dla ciebie, zachowaj wszystkie dobre rady dla
siebie, bo nikt tego i tak nie traktuje powaznie.

Data: 2013-10-14 22:41:38
Autor: Budzik
[...]

Podobno tylko głupcy dają dobre rady...

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2013-10-14 23:56:10
Autor: Mark Woydak
[...]

Zapytaj miska jr czy o tym slyszal.

Data: 2013-10-15 00:50:11
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:wabyh9rq5vif$.1s79d4es9cbrh.dlg40tude.net...
> [...]
| >|
> [...]
| >|

| Marnujesz sie tutaj, wez ze soba budzik, moze byc bialy i wysiodlajcie cos
| wspolnymi silami,

Dziekuję, będę starał się pomóc ziobrystom w kampanii samorzadowej.

   a PiS niech sie martwi o siebie

PiS nie jest prywatnym klubem pana prezesa, żeby martwić się tylko o siebie.

, to nie twoj interes

To co jest moim interesem, jesli nie kraj, w którym żyję?

, im
| gorzej dla nich tym lepiej dla ciebie

No nie płacz już... Przecież to Kaczyński dołuje PiS, a nie ja...

, zachowaj wszystkie dobre rady dla
| siebie, bo nikt tego i tak nie traktuje powaznie.

Poważniejsze są wzajemne inwektywy panów Woydaków?

Data: 2013-10-14 23:57:06
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 15 Oct 2013 00:50:11 +0200, jr napisał(a):

> [...]
|>|
> [...]
|>|

| Marnujesz sie tutaj, wez ze soba budzik, moze byc bialy i wysiodlajcie cos
| wspolnymi silami,

Dziekuję, będę starał się pomóc ziobrystom w kampanii samorzadowej.

Doskonala decyzja, zbysiu potrzebuje obok siebie wielkich talenow aby
zblizyc sie do progu wyborczego.

PiS nie jest prywatnym klubem pana prezesa, żeby martwić się tylko o siebie.

Nie jest tez twoim klubem, a ilosc przeciwnikow Kaczynskiego oferujacych
dobre rady i wskazowki do osiagniecia przez PiS zwyciestwa, napawa mnie
sporym optymizmem. Nie trac zludzen, Kaczynski czyta wszystko co masz do
napisania i kazda twoja sugestie traktuje smiertelnie powaznie.

To co jest moim interesem, jesli nie kraj, w którym żyję?

Pomoc zbysiowi z calych sil, aby sie chlopina utrzymal przy tych 2, 3 a w
porywach 4 procentach. Kiedy sie uda, odtrabisz tutaj swoj wielki sukces.

Data: 2013-10-15 22:06:03
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:145ywjdt8pqza$.14j5l7ecjbl8m$.dlg40tude.net...

| >|
| >|>|
> [...]
| >|>|

| >|

| Doskonala decyzja, zbysiu potrzebuje obok siebie wielkich talenow aby
| zblizyc sie do progu wyborczego.

| Nie jest tez twoim klubem

Beznadziejnie się kłócisz. PiS jest urgupowaniem parlamentarnym dotowanym z budżetu państwa. Uważasz, że nikt nie ma prawa ich krytykować?

, a ilosc przeciwnikow Kaczynskiego oferujacych
| dobre rady i wskazowki do osiagniecia przez PiS zwyciestwa, napawa mnie
| sporym optymizmem.

Powiem ci szczerze, że tracę nawet wiarę w PiS bez Kaczyńskiego. On zrobił z tej partii mentalną sektę. Nawet gdyby brakło Kaczyńskiego, ster przejmie ktoś jemu podobny - po prostu inercja.

 Nie trac zludzen, Kaczynski czyta wszystko co masz do
| napisania i kazda twoja sugestie traktuje smiertelnie powaznie.

Urodziłem się w komunie, doczekałem wolności słowa. Myślisz, że tylko po to, żeby je dedykować twojemu guru?

Data: 2013-10-17 01:51:20
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 15 Oct 2013 22:06:03 +0200, jr napisał(a):

|>|
|>|>|
> [...]
|>|>|

> [...]

Beznadziejnie się kłócisz. PiS jest urgupowaniem parlamentarnym dotowanym z budżetu państwa. Uważasz, że nikt nie ma prawa ich krytykować?

Mam piec minut czasu i chetnie pomoge zrozumiec roznice ktorych nie
potrafisz kojarzyc. Przeciwnik polityczny PiS, krytykuje, atakuje, pluje i
kopie przy kazdej mozliwej okazji, cieszy sie kiedy cos w PiS nie wychodzi,
natomiast antypisowski internetowy agitator czy "dziennikarz" TVN doradza
Kaczynskiemu co powinien zrobic aby odsunac tuska od wladzy. Pomysl nad
tym, moze kiedys zrozumiesz.

> [...]

Powiem ci szczerze, że tracę nawet wiarę w PiS bez Kaczyńskiego. On zrobił z tej partii mentalną sektę. Nawet gdyby brakło Kaczyńskiego, ster przejmie ktoś jemu podobny - po prostu inercja.

Mamy w Polsce wolnosc zgromadzen, nikt, nikomu nie zabrania zalozyc wlasna
partie, wieksza, lepsza, skuteczniejsza, tymczasem tysiace takich jak ty,
wypelnia sobie zycie opowiadaniem jaki to ten Kaczynski zly i szkodliwy,
tak jakby w Polsce panowal przymus glosowania na niego. Wymysl cos,
zaproponuj kolezkom Zbysia konkretne rozwiazania, konkretny program,
jezdzenie na Kaczynskim wszyscy juz przerabiali, zero efektow ale do was to
nie dociera, bo nic wiecej nie potraficie.

> [...]

Urodziłem się w komunie, doczekałem wolności słowa. Myślisz, że tylko po to, żeby je dedykować twojemu guru?

Jestes nic nie znaczacym pionkiem na duzej szachownicy, problem polega na
tym, ze takich jak ty, jest w Polsce grube miliony i kazdy z was jest
przekonany ze juz wszystko wie, poplacz sobie o ile masz taka poptrzebe,
ale przynajmniej rob to w jakis sensowny sposob.

Data: 2013-10-17 08:49:30
Autor: Budzik
Hanka kondoniara dostala po pysku
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

zero efektow ale do was to
nie dociera

Abstrahując od tego dziwnego wywodu pt siedź cicho bo pis to partia Kaczyńskiego an ie Twoja, zapytam tylko czy 9 wyborów z z rzędu to mało?

Ostatnio Pan Premier Kaczyński przegrał nawet plebiscyt szkła kontaktowego :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2013-10-17 18:58:58
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Znów się poparańcu podszywasz pod moje dane?

MW

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:t3fn6hshicb6$.19fbgzwtv94vx$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 15 Oct 2013 22:06:03 +0200, jr napisał(a):

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

|>|
|>|>|

|>|>|

> [...]

przekonany ze juz wszystko wie, poplacz sobie o ile masz taka poptrzebe,
ale przynajmniej rob to w jakis sensowny sposob.

-- -

Data: 2013-10-17 23:48:05
Autor: jr
Hanka kondoniara dostala po pysku

| Jestes nic nie znaczacym pionkiem na duzej szachownicy

Mój ty filozofie, życie to nie szachy z czarnymi i białymi polami.

, problem polega na
| tym, ze takich jak ty, jest w Polsce grube miliony

W czym ten problem?
Uważasz, że w Polsce mieszka za dużo ludzi?

 i kazdy z was jest
| przekonany ze juz wszystko wie

Ty oczywiście nie wiesz nic?  :-DDD

, poplacz sobie o ile masz taka poptrzebe,
| ale przynajmniej rob to w jakis sensowny sposob.

Mam w 'sensowny' sposób płakać?  A o co?

Data: 2013-10-17 17:26:04
Autor: Mark Woydak
Dnia Thu, 17 Oct 2013 23:48:05 +0200, jr napisał(a):

| Jestes nic nie znaczacym pionkiem na duzej szachownicy

Mój ty filozofie, życie to nie szachy z czarnymi i białymi polami.

Spadaj wielonikowy glupku.

Data: 2013-10-17 23:55:15
Autor: jr
Hanka kondoniara dostala po pysku

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| >|
| >|>|
| >|>|>|
> [...]
| >|>|>|

| >|>|

| >|
| >|
| >|

| >|

> [...]
| natomiast antypisowski internetowy agitator czy "dziennikarz" TVN doradza
| Kaczynskiemu co powinien zrobic aby odsunac tuska od wladzy. Pomysl nad

A co tu rozumieć?
Wyodrębniłeś sobie jakieś dwie grupy ludzi i co z tego ma wynikać? Zdziecinniały Kaczyński jest idealnym chłopcem do bicia, więc jedni go kopia i zbierają za to punkty, inni doradzają, żeby sobie dał spokój z polityką (jeśli chodzi o TVN, to nie zaliczaj ich do tych drugich).

| Mamy w Polsce wolnosc zgromadzen, nikt, nikomu nie zabrania zalozyc wlasna
| partie, wieksza, lepsza, skuteczniejsza

PiS doszło do władzy od razu? Jeśli Kaczyński zapowiadał długi marsz po władzę, to znaczy że wiedział, jakie w Polsce są realia (i gdyby nie śmierć JPII, nigdy do władzy by nie doszedł).
Obecnie Kaczyński stawia wszystkich pod murem - wygra wybory, gdy PO doprowadzi kraj do kompletnej ruiny. Żadnego pozytywnego programu, żadnych artykulacji w konkretnych sprawach, tylko 'łajdacy' 'mordercy' i takie inne postękiwania. Gdyby nie zdążył zlikwidować WSI, już dziś na miejscu PO mielibyśmy nowego humbuga. Ale czas leci i oni tam coś wymyślą.

, tymczasem tysiace takich jak ty,
| wypelnia sobie zycie opowiadaniem jaki to ten Kaczynski zly i szkodliwy,

Niewielu trzeba to dziś opowiadać, więc trudno wypełniać tym życie.

| tak jakby w Polsce panowal przymus glosowania na niego. Wymysl cos,
| zaproponuj kolezkom Zbysia konkretne rozwiazania, konkretny program,

Pomysłów jest wiele, lecz najpierw trzeba wygrać wybory do samorzadów. Otóż bazą moich pomysłów będzie pozbycie się resztek retoryki Kaczyńskiego (narzekania, personalne pretensje itd) i skupienie na sprawach praktycznych, niemniej silnie powiązanych z polityką. Mówiąc inaczej, zwalczać postkomuchów przez konkretne działania dla ogółu.

Data: 2013-10-15 05:56:02
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Powiedz chamie dlaczego używasz moich danych? Dlaczego złodzieju podszywasz sie pode mnie? Piszesz poparańcu z mx05.eternal-september.org i używasz czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl. Nie stać cię psycholu na własny alias? Masz rozdwojenie jaźni czy ci płacą za podszywanie się. Wystąp prostaku z podniesioną przyłbicą i walcz na argumenty! Tacy jak ty zasilali kiedyś szeregi UB i NKWD. Moralne odpadki ludzkie, największe łachudry społeczne. Brzydzę się takimi smieciami jak ty.

Mark Woydak

Data: 2013-10-14 22:41:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bezadresu@jr.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Potem musialby znow opowiadac jak to miał gorzej bo go ominąl stan wojenny :)

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2013-10-15 00:55:31
Autor: jr

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:15102013.249BD856budzik61.poznan.pl...

| Potem musialby znow opowiadac jak to miał gorzej bo go ominąl stan wojenny

Pewnie przesiedział w kościelnej kruchcie.. A nie mógł zostać kaznodzieją?

Data: 2013-10-14 22:49:39
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:15jhbl1inooq9$.1d2ddvgu1rpee.dlg40tude.net...

| Nie trzeba byc specjalnie rozgarnietym, aby rozumiec ze ludzie w Polsce
| uwielbiaja na wszystko narzekac,

Co się tyczy głównie elektoratu PiS: Nie ważne, jaki był wynik wyborów, ważne, że Świeta Racja jest po naszej stronie i basta.

 a jednoczesnie sa politycznie bierni bo
| maja wszystko w dupie.

Nieprawda. Warszawa chciała odwołania HGW, ale nie chciała zdziecinniałego Kaczusia, jako głownego rozgrywajacego. Dlatego nie poszli.

Data: 2013-10-14 16:09:21
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 22:49:39 +0200, jr napisał(a):

> [...]

Co się tyczy głównie elektoratu PiS: Nie ważne, jaki był wynik wyborów, ważne, że Świeta Racja jest po naszej stronie i basta.

Poszukaj sobie w googlach informacji pod haslem "blekitny marsz 2006"

 a jednoczesnie sa politycznie bierni bo
| maja wszystko w dupie.

Nieprawda. Warszawa chciała odwołania HGW, ale nie chciała zdziecinniałego Kaczusia, jako głownego rozgrywajacego. Dlatego nie poszli.

Ty wiesz co chciala Warszawa :) trzeba zmienic prochy a nie ksywki.

Data: 2013-10-14 23:20:22
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:i7aj7oad51ak$.19j9qnlb1qloq$.dlg40tude.net...

| >|

| >|

| Poszukaj sobie w googlach informacji pod haslem "blekitny marsz 2006"

Co ma do tego platformiany marsz? Marcinkiewicz mógł zostać prezydentem Warszawy, gdyby mu się Kaczuś nie wpierdolił do kampanii samorządowej. Po co go odwoływał z funkcji premiera? Był bardziej popularny od niego?

| Ty wiesz co chciala Warszawa :)

A ty nie wiesz?
To po jaka cholerę żeście się wychylali? Żeby dzisiaj jęczeć na PO?
Oto cały PiS.  Buuuuuu-ha-ha!

Data: 2013-10-14 16:37:52
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 23:20:22 +0200, jr napisał(a):

|>|

|>|

| Poszukaj sobie w googlach informacji pod haslem "blekitny marsz 2006"

Co ma do tego platformiany marsz?

Pomaga zrozumiec takim prowincjonalnym filozofom, kulisy politycznej
propagandy.

Marcinkiewicz mógł zostać prezydentem Warszawy, gdyby mu się Kaczuś nie wpierdolił do kampanii samorządowej. Po co go odwoływał z funkcji premiera? Był bardziej popularny od niego?

Cos stoi na przeszkodzie aby nim teraz zostal? Za bardzo popularny?

| Ty wiesz co chciala Warszawa :)

A ty nie wiesz?

Jak bym wiedzial, to bym wrozyl tuskowi z reki, tobie sie wydaje ze to
potrafisz, ale to jest dosyc typowa przypadlosc u nawiedzonych.

To po jaka cholerę żeście się wychylali? Żeby dzisiaj jęczeć na PO?
Oto cały PiS.  Buuuuuu-ha-ha!

Szkoda na ciebie czasu, jak sie trubun obudzi rano, to znowu bedzie mieli
jakies zajecie.

Data: 2013-10-15 00:25:07
Autor: jr
> [...]
|
| Jak bym wiedzial, to bym wrozyl tuskowi z reki, tobie sie wydaje ze to
| potrafisz, ale to jest dosyc typowa przypadlosc u nawiedzonych.

Podstawowa zasada: Nie wypalaj się tam, gdzie nie masz szans. Warszawa miała
szansę odsunąć HGW, Kaczyński takich szans nie miał.

| Szkoda na ciebie czasu

Szkoda jest czasu marnowanego na PRL-bis. Co kilkanaście lat mamy swoje 5 minut
i na tym sie kończy. W 93 nocna zmiana. Kto? Uśpiony agent, którego Kaczuś
zrobił prezydentem (Mazowiecki prędzej dostałby zawału na jego miejscu). W 2007
było trochę dłużej - całe dwa lata. W 2019 Polacy "wreszcie się przekonają na
temat Gowina" i Kaczyński doczeka polskiego Budapesztu. Oby nie doczekał, bo
znów spartoli..

Data: 2013-10-14 23:54:46
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 15 Oct 2013 00:25:07 +0200, jr napisał(a):

> [...]
| potrafisz, ale to jest dosyc typowa przypadlosc u nawiedzonych.

Podstawowa zasada: Nie wypalaj się tam, gdzie nie masz szans.

Masz spore zadatki na wielkiego polityka, na razie jestes nikim, ale nie
marnuj czasu, spisuj te wszystkie swoje przemyslenia, kiedys moga sie
przydac do wygloszenia expose w sejmie.

Warszawa miała szansę odsunąć HGW, Kaczyński takich szans nie miał.

No pewnie ze miala, gdyby nie Kaczynski i zwolennicy jego partii, ktorzy
powinni zostac w domu, w lokalach wyborczych kolejki do glosowania
ustawialby sie juz w piatek. Setki tysiecy zwolennikow palikota, setki
tysiecy zwolennikow millera i ty z budzikem w rece, to jest ta perspektywa
ktora zostala zaprzepaszczona i to wszystko jego wina, no i ksiedza
proboszcza ktory jest glownym inspiratorem.

> [...]

temat Gowina" i Kaczyński doczeka polskiego Budapesztu. Oby nie doczekał, bo

Nie placz, przyjdzie czas kiedy bedziesz rzadzil, na razie trenuj debaty
telewizyjne z trybunem, cala Polska pilnie cie slucha i trzyma za ciebie kciuki.

Data: 2013-10-15 08:00:37
Autor: Budzik
[...]

Nadal nie rozumiesz, ze tu nie o zwolenników politycznych chodziło...?

Data: 2013-10-15 21:12:23
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:156pethkfv6lt$.ai3gcnslrbed$.dlg40tude.net...

| >|>|
| >|>|

| >|
| >|

| Masz spore zadatki na wielkiego polityka, na razie jestes nikim,

Żałosne te twoje wycieczki (zresztą nie tylko pod moim adresem). Na temat polityki nie masz wiele do powiedzenia, za to własne frustracje potrafisz rozlewać.

 ale nie
| marnuj czasu, spisuj te wszystkie swoje przemyslenia, kiedys moga sie
| przydac do wygloszenia expose w sejmie.

No nie bądź śmieszny. Żadne przemyślenia nie nadają się do expose w kraju takim jak Polska.

| No pewnie ze miala, gdyby nie Kaczynski

Wystarczy, żeby Jarosław Kaczyński nie angażował się w działania agitacyjno-propagandowe. Aluzją do  PW zachował się po szczeniacku. Szczeniactwo zraża potencjalnych wyborców.

Data: 2013-10-15 00:26:08
Autor: jr

> [...]
| >|>|

| >|

| Pomaga zrozumiec takim prowincjonalnym filozofom, kulisy politycznej

Propagandę i PR należy uprawiać. Kaczuś tego nie potrafi, więc pozostaje mu narzekanie na media, na Tuska... Jak on beczy, tak beczy cała jego trzódka.

wpierdolił do kampanii samorządowej. Po co go

| Cos stoi na przeszkodzie aby nim teraz zostal? Za bardzo popularny?

Przegrana w 2006 roku. Musiałby się urodzić Kaczusiem, żeby pchać się do tej samej rzeki.

Data: 2013-10-14 23:55:55
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 15 Oct 2013 00:26:08 +0200, jr napisał(a):

> [...]

Propagandę i PR należy uprawiać. Kaczuś tego nie potrafi, więc pozostaje mu narzekanie na media, na Tuska... Jak on beczy, tak beczy cała jego trzódka.

No i znowu masz racje, on tego nie potrafi, dlatego tusk ma nieprzerwanie
70% poparcia, palikot z ziobrem juz dawno przekroczyli 40% poprzeczke i pna
sie w gore, miller, wybitny spec od PR, od wczoraj tak jest pewny swojego
zwyciestwa, ze kazal czlonkom sld zwracac sie do siebie per "towarzyszu
pierwszy sekretarzu". Biedny ten Kaczynski, gdyby mial takiego speca jak
ty, w Polsce by rosly gruszki na wierzbie.

wpierdolił do kampanii samorządowej. Po co go

| Cos stoi na przeszkodzie aby nim teraz zostal? Za bardzo popularny?

Przegrana w 2006 roku. Musiałby się urodzić Kaczusiem, żeby pchać się do tej samej rzeki.

Wymadrzasz sie tutaj jak wojt z Wachocka, ale nikt ci nie powiedzial, ze
miller ma rowniez za soba przegrana, co nie przeszkodzilo mu aby stanac
ponownie na czele sld, marcinkiewicz nadaje sie na polityka tak jak ty na
wrozke.

Data: 2013-10-15 22:09:08
Autor: jr

| >|
| >|>|
| >|>|>|

| >|>|>|

| >|>|

| >|
| >|

| No i znowu masz racje, on tego nie potrafi, dlatego tusk ma nieprzerwanie
| 70% poparcia

Nie nadajesz sie na błazna. Dobrze wiesz, że Tusk i PO rządzą drugą kadencję po serii afer, upadłosci wielkich zakładów i rosnącej biedy. Powinno już ich nie być, ale lęk przed Kaczyńskim u władzy jest w Polsce silniejszy od instynktu samozachowawczego.

> [...]
| pierwszy sekretarzu". Biedny ten Kaczynski, gdyby mial takiego speca jak
| ty, w Polsce by rosly gruszki na wierzbie.

Kaczyński miał kiedyś wspaniałych ludzi, pozostali przy nim towarzysze mierni, ale wierni (z ich twarzy można wyczytać jedynie sekciarskie oddanie dla guru). Mój przyjaciel został wyrzucony z PiS tylko dlatego, że spotkał się z ludźmi Solidarnej Polski - swymi dawnymi kolegami z PiS. Harował przez lata w strukturach PiS i samorządu terytorialnego (dla tej pracy poświęcił własną firmę). Złamał tabu i został wywalony na zbity pysk.

| >|
| >|

| Wymadrzasz sie tutaj jak wojt z Wachocka

Skąd u ciebie tyle frustracji? Znasz ty chociaż wójta Wąchocka?

Data: 2013-10-17 01:55:53
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 15 Oct 2013 22:09:08 +0200, jr napisał(a):

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

|>|
|>|>|
|>|>|>|

|>|>|>|

|>|>|

|>|
|>|

| No i znowu masz racje, on tego nie potrafi, dlatego tusk ma nieprzerwanie
| 70% poparcia

Nie nadajesz sie na błazna.

Nie martw sie, ja mam z czego zyc, natomiast z ciebie wrozki nie bedzie i
im predzej sobie to uswiadomisz, tym lepiej dla ciebie.

"Ze specjalnym apelem do polityków PO zwrócił się podczas konferencji lider
mazowieckiego SLD Włodzimierz Czarzasty. - Pomogliśmy wam jako SLD obronić
Hannę Gronkiewicz-Waltz przed utratą stanowiska, bo uważaliśmy, że z
drugiej strony jest polityczna hucpa i jakaś totalnie niezrozumiała
polityczna koalicja. Jeżeli wy nam nie pomożecie obalić "zielonej
pajęczyny", która jest tkana przez naczelnego pająka Struzika na Mazowszu,
to my już więcej razy wam nie pomożemy."

[...]

Takie oklepane w internecie brednie mozna sprzedawac dwudziestoletnim
lemingom, no ale rozumie, myslec, kojarzyc i anazliwoac nie potrafisz,
pozostaje poslugiwac sie gotowcami. Zamiast wystukiwac tutaj te swoje
brednie, nastepnym razem zapytaj Kowala, Ziobro, palikota, millera, kalisza
albo kwasniewskiego, dlaczego do tej pory nie odebrali tuskowi wladzy.
[...]

Nastepny ktoremu w zyciu cos nie wyszlo. Ustaw sie w kolejce, wytrzyj nos o
spodnice marcinkiewicza i nie placz, polityka nie jest dla lalusiow, jezeli
o tym nie wiedziales, nalezalo zapytac albo sie nie pchac, a o losach
spiskowcow w polityce ucza w szkole.

|>|
|>|

| Wymadrzasz sie tutaj jak wojt z Wachocka

Skąd u ciebie tyle frustracji? Znasz ty chociaż wójta Wąchocka?

Wojta Wachocka znam,  jego kawaly przypominaja poziom na ktory chcesz sie
tutaj wspiac, no ale walcz, z czegos ludzie musza sie posmiac.

Data: 2013-10-17 19:00:42
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Znów się poparańcu podszywasz pod moje dane? Ty mi powiedz, może ci winny jestem 1 euro albo masz do mnie żal, że ci wydymałem kobitę? Przypierdoliłes się jak komuch do AK-owca. Zrób sobie baranka paranoiku.

MW

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:1wsb16aggxcll.15rc0inicvew4.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 15 Oct 2013 22:09:08 +0200, jr napisał(a):

> [...]
|>|

Data: 2013-10-17 22:42:08
Autor: jr
Hanka kondoniara dostala po pysku

| >|
| >|>|
| >|>|>|
| >|>|>|>|

| >|>|>|>|

| >|>|>|

| >|>|
| >|>|

> [...]
| pajęczyny", która jest tkana przez naczelnego pająka Struzika na Mazowszu,
| to my już więcej razy wam nie pomożemy."

No widzisz? Czarzasty ci wytłumaczył dlaczego pomogli PO (zapytaj się go na ucho, kto jest większym wrogiem SLD - Kaczyński, czy Struzik? :- DDD)

Data: 2013-10-17 23:02:39
Autor: jr
Hanka kondoniara dostala po pysku

| Takie oklepane w internecie brednie

Naprawdę już 'oklepane'? Miejmy nadzieję, że w końcu i do was dotrze.

> [...]
| albo kwasniewskiego, dlaczego do tej pory nie odebrali tuskowi wladzy.

| Nastepny ktoremu w zyciu cos nie wyszlo.

Próbujesz łapać retorykę GóWna? Daj spokój, nie nadajesz się na Szechnika.

> [...]
| spodnice marcinkiewicza i nie placz, polityka nie jest dla lalusiow, jezeli
| o tym nie wiedziales, nalezalo zapytac albo sie nie pchac, a o losach

| >|

| Wojta Wachocka znam

Żałosny kundelek - nie ma czegoś takiego jak wójt Wąchocka.
http://wachock.pl/s,14,Wladze_gminy.html
może chodziło ci o tego?
http://wachock.pl/s,58,Soltys_Wachocka.html

Data: 2013-10-17 16:11:16
Autor: Mark Woydak
Dnia Thu, 17 Oct 2013 23:02:39 +0200, jr napisał(a):

Żałosny kundelek - nie ma czegoś takiego jak wójt Wąchocka.
http://wachock.pl/s,14,Wladze_gminy.html
może chodziło ci o tego?
http://wachock.pl/s,58,Soltys_Wachocka.html

Spadaj wielonikowy glupku, trybun na ciebie czeka mozesz sie z nim
pobawic.

Data: 2013-10-18 00:25:30
Autor: jr

| Spadaj wielonikowy glupku

Zanim wymyślę sobie jakiegoś nicka, to się rozglądam, czy nikt już takiego na grupie nie używa. Dzięki temu nie marnuję swojego cennego czasu na inwektywy.
Przywłaszczanie sobie czyjejgoś nicka to internetowy bolszewizm.

, trybun na ciebie czeka

Dlaczego miałbyś być ktoś lepszy od Trybuna?

Data: 2013-10-15 05:55:50
Autor: Mark Woydak

Data: 2013-10-15 05:55:44
Autor: Mark Woydak

Data: 2013-10-14 22:44:02
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:151a0kfwaguei.kjvhbjvj076y$.dlg40tude.net...

| Zwolennicy dobrze wiedzieli, ze nie maja szans, 320 tysiecy osob
| powiedzialo kondoniarce wynocha, to o czyms swiadczy i nie  da sie tego
| zakrzyczec w zaden sposob.

Polityka nie jest sztuką gardłowania swoich racji. Polityka jest sztuką zwycieżania. Ktoś, kto nie potrafi realizować swoich celów traci na popularności. Chcesz się przekonać? Przestudiuj sobie najbliższe sondaże.

Data: 2013-10-14 16:06:00
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 22:44:02 +0200, jr napisał(a):

> [...]
| zakrzyczec w zaden sposob.

Polityka nie jest sztuką gardłowania swoich racji. Polityka jest sztuką zwycieżania.

Jacek Bialy, filozof grecki.

Ktoś, kto nie potrafi realizować swoich celów traci na popularności.

No i? Tusk nagle realizuje i zyskuje na populrnosci? Gdzie?
Chcesz się przekonać? Przestudiuj sobie najbliższe sondaże.

Takie bzdety mozna bylo przeczytac juz kilka lat wstecz, prorokow w Polsce
dostatek, co drugi madrzejszy od poprzedniego.

Data: 2013-10-14 23:27:32
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:1psoybm9yx3w9.1y1oruutal8q1.dlg40tude.net...

| >|

| >|
| >|

| Jacek Bialy, filozof grecki.

| No i? Tusk nagle realizuje i zyskuje na populrnosci? Gdzie?

| Takie bzdety mozna bylo przeczytac juz kilka lat wstecz

Bo przeciez od wielu lat scenariusz jest jeden:
1) Jakaś afera z udziałem PO
2) Spadek popularnosci PO
3) Wychodzi Kaczuś i PO wraca do zdrowia.

Nie było tak ostatnio w W-wie?

Data: 2013-10-15 05:56:08
Autor: Mark Woydak

Data: 2013-10-14 16:15:25
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
No i co PODSZYWACZU! Podwijać ogony i do budy! Do budy!

MW

Data: 2013-10-14 16:15:18
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Ten gnój to podszywacz, pisowska łachudra.

MW

Data: 2013-10-14 15:01:08
Autor: jr
Hanka kondoniara dostala po pysku

Przestań się mazać - trzeba umiec przegrywać.
Jeśli ktokolwiek dostał w Warszawie po pysku, to jest nim Jarosław Kaczyński, który jak zwykle zawłaszczył sprawę dla siebie i jak zwykle ją spartolił. Gdyby się nie wepchał na chama do tej kampanii, prezydentem Warszawy zostałby jakiś Guział, lub kto inny, ale nie HGW.
:
Godzina 'W', Aklcja 'Burza' (odsuwanie PO od władzy - buuhaha!). Może w Czterech Pancernych się pobawicie? (oni przynajmniej doszli do Berlina).

Data: 2013-10-14 13:47:45
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 15:01:08 +0200, jr napisał(a):

[...]

Dobra filozof, idz do konta i ponarzekaj sobie, wczoraj byl winny ksiadz,
dzisiaj Kaczynski, jak nie pomoze to starym zwyczajem zacznij pierdolic
swoje farmazony pod kilkoma ksywkami.

Data: 2013-10-14 22:56:26
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:1wml75ot287va$.1w0ccrlvln7xv$.dlg40tude.net...

| Dobra filozof, idz do konta i ponarzekaj sobie

Nie mam na co narzekać. Wisiało mi to referendum, a teraz mam niezły ubaw.

, wczoraj byl winny ksiadz,
| dzisiaj Kaczynski

Od wielu lat problemem nr 1 polskiej polityki jest Jarosław Kaczyński. Ośmieszył IV RP (pułapka na Leppera). Osmieszył smoleńską tragedię (wojna o krzyż pod pałacem). Teraz ośmieszył referendum swoją debilną retoryką. Poglądów na ten temat nie zmieniam.

Data: 2013-10-14 16:21:10
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Ten gnój podpisujący sie "Mark Woydak" to paqrszywy podszywacz pod moje dane. Skopiował wszystko oprócz
nazwy serwera i czytnika. Ten gnój pisze z mx05.eternal-september.org uzywa czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl.

Oto jego nagłówek:

Data: 2013-10-14 13:49:02
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 16:14:56 +0200, Mark Woydak napisał(a):

No i co PODSZYWACZU! Podwijać ogony i do budy! Do budy!

Ile razy trzeba ci pryszczaty szczeniaku powtarzac zebys spierdalal czyscic
szwabom bytu na budowie?