Hanka kondoniara dostala po pysku

Data: 2013-10-14 15:01:08
Autor: jr
Hanka kondoniara dostala po pysku

Przestań się mazać - trzeba umiec przegrywać.
Jeśli ktokolwiek dostał w Warszawie po pysku, to jest nim Jarosław Kaczyński, który jak zwykle zawłaszczył sprawę dla siebie i jak zwykle ją spartolił. Gdyby się nie wepchał na chama do tej kampanii, prezydentem Warszawy zostałby jakiś Guział, lub kto inny, ale nie HGW.
:
Godzina 'W', Aklcja 'Burza' (odsuwanie PO od władzy - buuhaha!). Może w Czterech Pancernych się pobawicie? (oni przynajmniej doszli do Berlina).

Data: 2013-10-14 13:47:45
Autor: Mark Woydak
Dnia Mon, 14 Oct 2013 15:01:08 +0200, jr napisał(a):

[...]

Dobra filozof, idz do konta i ponarzekaj sobie, wczoraj byl winny ksiadz,
dzisiaj Kaczynski, jak nie pomoze to starym zwyczajem zacznij pierdolic
swoje farmazony pod kilkoma ksywkami.

Data: 2013-10-14 22:56:26
Autor: jr

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:1wml75ot287va$.1w0ccrlvln7xv$.dlg40tude.net...

| Dobra filozof, idz do konta i ponarzekaj sobie

Nie mam na co narzekać. Wisiało mi to referendum, a teraz mam niezły ubaw.

, wczoraj byl winny ksiadz,
| dzisiaj Kaczynski

Od wielu lat problemem nr 1 polskiej polityki jest Jarosław Kaczyński. Ośmieszył IV RP (pułapka na Leppera). Osmieszył smoleńską tragedię (wojna o krzyż pod pałacem). Teraz ośmieszył referendum swoją debilną retoryką. Poglądów na ten temat nie zmieniam.

Data: 2013-10-15 05:55:22
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Powiedz chamie dlaczego używasz moich danych? Dlaczego złodzieju podszywasz sie pode mnie? Piszesz poparańcu z mx05.eternal-september.org i używasz czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl. Nie stać cię psycholu na własny alias? Masz rozdwojenie jaźni czy ci płacą za podszywanie się. Wystąp prostaku z podniesioną przyłbicą i walcz na argumenty! Tacy jak ty zasilali kiedyś szeregi UB i NKWD. Moralne odpadki ludzkie, największe łachudry społeczne. Brzydzę się takimi smieciami jak ty.

Mark Woydak

Data: 2013-10-14 16:21:10
Autor: Mark Woydak
Hanka kondoniara dostala po pysku
Ten gnój podpisujący sie "Mark Woydak" to paqrszywy podszywacz pod moje dane. Skopiował wszystko oprócz
nazwy serwera i czytnika. Ten gnój pisze z mx05.eternal-september.org uzywa czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl.

Oto jego nagłówek: