Hankook Icebear

Data: 2010-10-11 17:45:03
Autor: to
Hankook Icebear
Czy ktoś z Was jeździł na tym?
Nadaje siÄ™ to do czegoÅ›? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-11 17:57:49
Autor: to
Hankook Icebear
begin to
Czy ktoś z Was jeździł na tym?
Nadaje siÄ™ to do czegoÅ›? ;)

Odwołuje pytanie, znalazłem, że to jakaś chińszczyzna. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-11 21:14:16
Autor: Robert Wicik
Hankook Icebear
U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb3501d$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
begin to

Czy ktoś z Was jeździł na tym?
Nadaje siÄ™ to do czegoÅ›? ;)

Odwołuje pytanie, znalazłem, że to jakaś chińszczyzna. ;)

To nawet przyzwoite koreañskie opony. Czasem robione w Chinach.
Letnie Optimo s± dawane na pierwszy monta¿ w wielu europejskich markach.

Data: 2010-10-11 21:25:16
Autor: kml
Hankook Icebear

U¿ytkownik "Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8vnm6$r4j$1news.onet.pl...

To nawet przyzwoite koreañskie opony. Czasem robione w Chinach.
Letnie Optimo s± dawane na pierwszy monta¿ w wielu europejskich markach.

Wspó³czesne modele s± podobno nawet niez³e, ale te wcze¶niejsze letnie by³y projektowane do przebiegów rzêdu 100kkm z gwaracj± braku jakiekolwiek przyczepno¶ci w czasie opadów deszczu. Twarde by³y jak ska³a.

kml

Data: 2010-10-11 21:45:47
Autor: J.F.
Hankook Icebear
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
Odwołuje pytanie, znalazłem, że to jakaś chińszczyzna. ;)

Nie chinszczyzna, tylko koreanszczyzna.
Zimy maja solidne, samochodzy ostatnio szybkie, wydawaloby sie ze i opony zimowe powinni miec dobre .. ale po doswiadczeniach z Barumami poprzestane na "wydawaloby sie" :-)

J.

Data: 2010-10-11 20:56:02
Autor: to
Hankook Icebear
begin J.F.
[...]

Zastanawiałem się czy jedną zimę da radę na tym przekulać bo jest na felgach które mnie interesowały. Ale chyba jednak niezbyt. ;) --
ignorance is bliss

Data: 2010-10-13 11:52:47
Autor: krzysiek82
Hankook Icebear
W dniu 2010-10-11 19:57, to pisze:
Odwołuje pytanie, znalazłem, że to jakaś chińszczyzna. ;)

Ty i tak brak elementarnej wiedzy na temat tego, że większość opon jest robiona w chinach:)? I że w większości wypadków nic to nie zmienia ;D

--
krzysiek82

Data: 2010-10-13 11:33:05
Autor: to
Hankook Icebear
begin krzysiek82
Ty i tak brak elementarnej wiedzy na temat tego, że większość opon jest
robiona w chinach:)?

Nie chodzi mi o kraj produkcji tylko o region pochodzenia. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-11 23:19:33
Autor: Grabosz
Hankook Icebear

Czy ktoś z Was jeździł na tym?
Nadaje siÄ™ to do czegoÅ›? ;)

Ja takie(H. Icebear W300) ujeżdżałem w e39 530d i przyznam, że byłem bardzo zadowolony.
Awaryjnie zrobiłem na nich latem trasę do Chorwacji i z powrotem podczas której nawet przy prędkościach autostradowych i padającym deszczu jechało się doskonale biorąc pod uwagę, ze to opona zimowa. Reasumując na podstawie własnych doświadczeń mogę polecić tę gumę w 100%.

Data: 2010-10-12 08:16:56
Autor: Kamil 'Model'
Hankook Icebear
W dniu 2010-10-11 19:45, to pisze:
Czy ktoś z Was jeździł na tym?
Nadaje siÄ™ to do czegoÅ›? ;)

Ja mam bodajże W440 (dokładnie bym musiał sprawdzić), rozmiar 185/65 R14 w Golfie MK3 TD. Będę je ujeżdżał 3 zimę. Opony według mnie bardzo dobre. Jeszcze nie miałem problemu wyjechania z zaśnieżonego parkingu, czy przejechaniu 1km przez zaśnieżoną polną drogę. Ogólnie trzymają się drogi dobrze na śniegu. Może nie są za ciche, ale nie o głośność ich chodzi a o właściwości jezdne.

Data: 2010-10-14 00:45:35
Autor: Adam Szewczak
Hankook Icebear

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cb34d1f$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
Czy ktoś z Was jeździł na tym?
Nadaje siÄ™ to do czegoÅ›? ;)

-- ignorance is bliss

Zbieraja dosc dobre noty, ba nawet bardzo dobre.
http://www.testopon.com/opony_zimowe_do_samochodow_osobowych/hankook/index.html

PZDr
Adam

Hankook Icebear