Hanna Groniewicz Waltz

Data: 2010-07-16 20:37:13
Autor: identifikator: 20040501
Hanna Groniewicz Waltz
przyglądacie się trochę co robi ta stara k...

dziś w TV puścili taki śmieszny kawałek, że Hanna likwiduje budki sklepowe w
Warszwie... jakiś emeryt uzasadnił to tym, że te budki nie mają żadnego zysku...
no i faktycznie, czyżby to było już? teraz Hannna zaoferuje sklepikarzom profesje
które dają zyski - oczywiście przymusowo, popierane i kontrolowane przez Wałęsę
na czele PO...

właściwie to ja wszystko wiem, tylko chciałbym zapytać, czy to przykład na sterowanie opinią publiczną przez media, to znaczy - wszyscy oglądający mieli dojść do tego wniosku?

Data: 2010-07-16 20:38:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Hanna Groniewicz Waltz

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:i1q921$nj0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak wszystko wiesz, to po chuj pytasz?

Data: 2010-07-16 20:41:28
Autor: u2
Hanna Groniewicz Waltz
dziś w TV puścili taki śmieszny kawałek, że Hanna likwiduje budki
sklepowe w
Warszwie... jakiś emeryt uzasadnił to tym, że te budki nie mają żadnego
zysku...

Każdy lodziarz z peło tobie powie, że z kręcenia lodów to on nie ma
żadnego zysku, byleby tylko podatków nie płacić.

Data: 2010-07-16 20:43:38
Autor: Lorn
Hanna Groniewicz Waltz
[...]

Że co? Dała profesje? :)

właściwie to ja wszystko wiem, tylko chciałbym zapytać

To po co pytasz? :>

Data: 2010-07-16 20:48:31
Autor: identifikator: 20040501
Hanna Groniewicz Waltz
To po co pytasz? :>

ja nie rozumieć mediów, a już TVN to zupełnie...

Data: 2010-07-16 20:51:10
Autor: Lorn
Hanna Groniewicz Waltz
To po co pytasz? :>

ja nie rozumieć mediów, a już TVN to zupełnie...

Skoro nie rozumiesz co mówią, to może ty gazety *czytać*. :> Wasz Nocnik i rzepę. :)

Data: 2010-07-17 07:34:55
Autor: !' heÂŽsk
Hanna Groniewicz Waltz
On Fri, 16 Jul 2010 20:48:31 +0200, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

> To po co pytasz? :>

ja nie rozumieć mediów, a już TVN to zupełnie...

 skonczyles jakies szkoly ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-17 16:39:46
Autor: HaMMeR
Hanna Groniewicz Waltz
On 2010-07-17 07:34, !' heÂŽsk wrote:
[...]

A co nie poznajesz? Te same co ty!

Data: 2010-07-16 20:47:15
Autor: jadrys
Hanna Groniewicz Waltz
przyglądacie się trochę co robi ta stara k...

Wygląda na to że wbrew niektórym krytykantom jest bardzo dobrym gospodarzem miasta.

Data: 2010-07-16 21:02:40
Autor: kochamspamWYTNIJTO
dbałość godna uznania
[...]

dziś w TV puścili taki śmieszny kawałek, że Hanna likwiduje budki sklepowe w
Warszwie... jakiś emeryt uzasadnił to tym, że te budki nie mają żadnego zysku...
[...]

Podobno (nie jestem pewny, słyszałem) w Warszawie od dłuższego czasu nie można dostać pozwolenia na postawienie kiosku na terenie miejskim.
Jeśli to co ten emeryt powiedział jest naprawdę ujawnieniem rzeczywistych intencji pani Prezydent, oznacza to że:
Obecnie dba się daleko bardziej o interes drobnych prywatnych przedsiębiorców niż za wczesnej komuny! Przecież wówczas nie martwiono się tym, że sklepikarze za mało zarabiają, lecz wręcz przeciwnie - rzucano im kłody pod nogi i gnębiono domiarami.
A teraz - pani Prezydent jest jak troskliwa Matka, która nie pozwola aby jej dzieci trwoniły czas i energię na coś co nie przynosi im korzyści.

Data: 2010-07-16 21:10:08
Autor: identifikator: 20040501
Hanna Groniewicz Waltz
mój kolega mówi, że Kaczyńscy to Żydzi, prawda to? ja tam do Żydów nic nie mam, pytam z ciekawości...

Data: 2010-07-16 12:17:08
Autor: Marek
Hanna Groniewicz Waltz
On 16 Lip, 21:10, "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl>
wrote:
mój kolega mówi, że Kaczyńscy to Żydzi, prawda to? ja tam do Żydów nic nie
mam, pytam z ciekawości...

Podobno jeden z nich.

Data: 2010-07-16 12:21:04
Autor: DJ MC Donald Musk
Hanna Groniewicz Waltz
wrote:
mój kolega mówi, że Kaczyńscy to Żydzi, prawda to? ja tam do Żydów nic nie
mam, pytam z ciekawości...

tak to...nie zydzi ale Khazary.
lepiej ci?
Wildsztejn to Zyd ale i Polak i wielki szacun...
boo nie jest wazna narodowosc ale Polska - bo jest najwazniejsza
a zgoda z kapusiami i cwaniakami wcale nie buduje - jak widac....

Data: 2010-07-17 07:34:55
Autor: !' heÂŽsk
Hanna Groniewicz Waltz
On Fri, 16 Jul 2010 20:37:13 +0200, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

przyglądacie się trochę co robi ta stara k...

 ze jej nie miales to zaraz k... ? i dlaczego stara?

dziś w TV

 w TVPiS...

 [litosciwie wyciete]

 sam gosciu nie wierzysz w te brednie...

--

 HeSk

Data: 2010-07-17 15:41:33
Autor: identifikator: 20040501
Hanna Groniewicz Waltz
można tylko powiedzieć, że podział na my i oni jest coraz bardziej widoczny, mnie to cieszy, nawet bardzo...

Hanna Groniewicz Waltz