Hanna Groniewicz Waltz

Data: 2010-07-16 20:38:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Hanna Groniewicz Waltz

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:i1q921$nj0$1mx1.internetia.pl...
przyglądacie się trochę co robi ta stara k...

dziś w TV puścili taki śmieszny kawałek, że Hanna likwiduje budki sklepowe w
Warszwie... jakiś emeryt uzasadnił to tym, że te budki nie mają żadnego zysku...
no i faktycznie, czyżby to było już? teraz Hannna zaoferuje sklepikarzom profesje
które dają zyski - oczywiście przymusowo, popierane i kontrolowane przez Wałęsę
na czele PO...

właściwie to ja wszystko wiem, tylko chciałbym zapytać, czy to przykład na sterowanie opinią publiczną przez media, to znaczy - wszyscy oglądający mieli dojść do tego wniosku?

Jak wszystko wiesz, to po chuj pytasz?

Hanna Groniewicz Waltz