Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie będą nikomu przeszkadzać. Zapewniła, że możemy liczyć na porady Angeli Merkel

Data: 2017-09-11 09:50:19
Autor: maniek
[...]

W programie ,,Fakty po faktach" Hanna Gronkiewicz-Waltz skrytykowała politykę imigracyjną rządu PiS. Prezydent Warszawy jest zdania, że muzułmanie z Bliskiego Wschodu nie powinni Polsce w żaden sposób przeszkadzać.

http://polskaracja.com/hanna-gronkiewicz-waltz-przekonuje-ze-muzulmanie-z-bliskiego-wschodu-nie-beda-nikomu-przeszkadzac-zapewnila-ze-mozemy-liczyc-na-porady-merkel/?utm_source=5rhbj&utm_content=sb92glms0z

Data: 2017-09-11 10:41:34
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości
Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie będą nikomu
przeszkadzać. Zapewniła, że możemy liczyć na porady Angeli Merkel

Z tego co mi wiadomo w woj podlaskim (gdzie trzeba by zapytac u2) zyją sobie
od wielu muzułmanie i jakoś nie ma awantur z ich udziałem. Proponuję by
posłuchać co w tym temacie ma do powiedzenia Kościół. Katolicki (nie Rydzyk!).

CL

Data: 2017-09-11 11:14:53
Autor: maniek
Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie będą nikomu przeszkadzać. Zapewniła, Ĺźe moĹźemy liczyć na porady Angeli Merkel
W dniu 11.09.2017 o 10:41, Ciemny Lud pisze:
[...]

Jak żyją 2 rodziny to nie dzielnica. Kwestia skali. Tu raczej chodzi o budowanie państwa w państwie.

Data: 2017-09-12 06:57:09
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości news:op5k6d$1vnd$1gioia.aioe.org...
[...]

Z tego co słyszałem jest tam kilka wsi/miasteczek (Krynki albo jakoś tak) gdzie społeczność muzułmańska (?) jest zdecydowaną większoścą. Państwo w państwie to zbudował KK, a Rydzyk jest tego szczególnym dowodem. Zwróc uwage na czołobitność polityków PiS na wszelkich uroczystościach religijnych.

CL

Data: 2017-09-11 14:25:28
Autor: nadir
W dniu 2017-09-11 o 10:41, Ciemny Lud pisze:

Z tego co mi wiadomo w woj podlaskim (gdzie trzeba by zapytac u2)
zyją sobie od wielu muzułmanie i jakoś nie ma awantur z ich udziałem.

W niewielkiej odległości ode mnie są miejscowości, gdzie od kilku lat liczba śniadych(nie bardzo wiem czy wszyscy to muzułmanie czy nie?) z roku na rok się zwiększa. I z roku na rok autochtoni zauważają większą ilość kradzieży, bójek, napadów czy nawet molestowań seksualnych. Udziałowcami są głównie ci "bali inaczej".

Proponuję by posłuchać co w tym temacie ma do powiedzenia Kościół.
Katolicki (nie Rydzyk!).

W tych miastach, o których piszę, "Kościół", tym bardziej katolicki, ma niewiele do powiedzenia.

Data: 2017-09-11 05:39:32
Autor: japanizer
On Monday, September 11, 2017 at 9:25:35 PM UTC+9, nadir wrote:
> [...]

W niewielkiej odległości ode mnie są miejscowości, gdzie od kilku lat liczba śniadych(nie bardzo wiem czy wszyscy to muzułmanie czy nie?) z roku na rok się zwiększa. I z roku na rok autochtoni zauważają większą ilość kradzieży, bójek, napadów czy nawet molestowań seksualnych. Udziałowcami są głównie ci "bali inaczej".

Jakie to miejscowości?

Data: 2017-09-11 15:38:25
Autor: nadir
Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie będą nikomu przeszkadzać. Zapewniła, Ĺźe moĹźemy liczyć na porady Angeli Merkel
W dniu 2017-09-11 o 14:39, japanizer@japanizer.org pisze:

Jakie to miejscowości?

Eisenhüttenstadt, Frankfurt, Berlin koło Poczdamu i kilka(set) innych.

Data: 2017-09-11 06:51:25
Autor: japanizer
On Monday, September 11, 2017 at 10:38:31 PM UTC+9, nadir wrote:

> Jakie to miejscowości?

Eisenhüttenstadt, Frankfurt, Berlin koło Poczdamu i kilka(set) innych.

Ten Berlin, Eisenhüttenstadt, Frankfurt to województwo podlaskie czy jakie?

Data: 2017-09-11 06:56:16
Autor: Zenek Kapelinder
Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie będą nikomu przeszkadzać. Zapewniła, że możemy liczyć na porady Angeli Merkel
Jeszcze nie ustalono jak sie bedzie nazywalo po III Wojnie Swiatowej.

Data: 2017-09-11 16:22:40
Autor: nadir
W dniu 2017-09-11 o 15:51, japanizer@japanizer.org pisze:

Ten Berlin, Eisenhüttenstadt, Frankfurt to województwo podlaskie czy jakie?

Z tego co mi wiadomo w woj podlaskim (gdzie trzeba by zapytac u2)
zyją sobie od wielu muzułmanie i jakoś nie ma awantur z ich udziałem.

Z mojego punktu widzenia województwo podlaskie i Polscy Tatarzy to taki sam Madagaskar jak dla Ciebie, u2 czy HGW Berlin.
Ale jak uważacie, że meczetów u Was za mało, to walczcie.

Data: 2017-09-12 07:00:39
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "nadir" <none@hell.org> napisał w wiadomości news:59b680bd$0$5142$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sądząc po IP jesteś gdzies w lubuskim (Słubice?) wiec nie bardzo wierzę w to co napisałeś.

CL

Data: 2017-09-11 23:16:19
Autor: Zenek Kapelinder
Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie będą nikomu przeszkadzać. Zapewniła, że możemy liczyć na porady Angeli Merkel
pizdziak ubecki folksdojczu bez kontrolowania wszytkiego zyc nie mozesz.

Data: 2017-09-12 11:29:26
Autor: nadir
W dniu 2017-09-12 o 07:00, Ciemny Lud pisze:

wiec nie bardzo wierzę w to co napisałeś.

Nie bardzo mnie interesuje w co wierzysz.

Data: 2017-09-12 15:17:56
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "nadir" <none@hell.org> napisał w wiadomości news:59b7a8fc$0$660$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-09-12 o 07:00, Ciemny Lud pisze:

wiec nie bardzo wierzę w to co napisałeś.

Nie bardzo mnie interesuje w co wierzysz.

Mi tez jest to zupełnie obojętne czyli łzesz jak pokojówka Kaczyńskiego.

CL

Data: 2017-09-12 19:06:26
Autor: nadir
W dniu 2017-09-12 o 15:17, Ciemny Lud pisze:

jak pokojówka Kaczyńskiego.

Znasz i używasz?

Data: 2017-09-13 08:33:37
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "nadir" <none@hell.org> napisał w wiadomości news:59b81418$0$5152$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-09-12 o 15:17, Ciemny Lud pisze:

jak pokojówka Kaczyńskiego.

Znasz i używasz?

Zwłaszcza ponieważ!

CL

Data: 2017-09-12 19:15:16
Autor: A. Filip
Hanna Gronkiewicz-Waltz przekonuje, że muzułmanie nie na porady Angeli Merkel
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

A ci z Muzułmanie/Tatarzy Podlasia ile mieli czasu/pokoleń żeby się "wpasować"?
Fundamentalistów na miarę Arabii Saudyjskiej wśród nich ile setek jest/będzie?

Data: 2017-09-13 08:34:19
Autor: Ciemny Lud

--

Poszukaj sobie w internecie i podaj mi link.

CL

Data: 2017-09-13 10:19:23
Autor: A. Filip
[...]

Może poszukałbym gdybym nie uważał cię za "rycerza propagandy"
(zakuty łeb) na który nie warto tracić mojego czasu.  Ja ciebie
nie przekonuje tylko "publiczność".

Data: 2017-09-13 13:41:34
Autor: Ciemny Lud
[...]

Co, zabrakło argumentów cieniasie? To, że masz nasrane w tym swoim łbie to wiem od dawna. Nie masz nic do powiedzenia tylko zasrywasz p.s.polityka i p.s.prawo jakimiś durnotami które ci się legna w tym zakutym łbie. Spadaj koles na drzewo! Idziesz do saka.

CL