"Hanna Gronkiewicz-Waltz winna zaniedbań" [nieformalny "akt oskarżenia"]

Data: 2019-11-26 22:06:48
Autor: A. Filip
"Hanna Gronkiewicz-Waltz winna zaniedbań" [nieformalny "akt oskarżenia"]
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
Raport: Warszawa straciła ponad miliard

Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz jej urzędnicy pośrednio narazili Warszawę
na straty przekraczające miliard złotych. To główny wniosek płynący z
raportu komisji weryfikacyjnej ds. reprywatyzacji. Liczący niemal 900
stron dokument opisuje nielegalny proceder.

Raport komisji weryfikacyjnej to nieformalny akt oskarżenia przeciwko
byłej prezydent stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz i jej urzędników. Do
fragmentów dokumentu i jego głównych tez dotarł dziennikarz Onetu.
[...]
https://wiadomosci.wp.pl/hanna-gronkiewicz-waltz-winna-zaniedban-raport-warszawa-stracila-ponad-miliard-6450329864967809a
[...]

A możemy to skrócić do pytania kiedy będzie _formalny_ akt oskarżenia
a potem prawomocny wyrok skazujący?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-26 18:34:41
Autor: Zenek Kapelinder
"Hanna Gronkiewicz-Waltz winna zaniedbań" [nieformalny "akt oskarżenia"]
Nigdy nie będzie bo to jedna banda. Kiedys Leszek Bubel był oskarżony o to że powiedział że w sejmie 75% to Zydzi. Miał sprawę i na świadka został powołany jakis Rabin. Rabin się nie zgodzi ze 75% bo powiedział że minimum 80%. Ostro Zydzi przeginaja. To co jest u nich w panstwie chwilowo malo mnie obchodzi, chociaz obserwuje sytuacje na Bliskim Wschodzie. Co najwyżej smakuje mi sok pomarańczowy robiony z izraelskiego koncentratu. Kiedys piłem ichnie wino i też było smaczne. Swoim postępowaniem zrobili ze z człowieka otwartego,  wolnego od uprzedzeń w stosunku do innych nacji stałem się ksenofobem. Nie wojujacym, raczej sprzyjającym ruchom narodowym.

Data: 2019-11-27 00:56:47
Autor: andal
On Tue, 26 Nov 2019 22:06:48 +0100, A. Filip wrote:

[...]

ty wstretny antysemito

"Hanna Gronkiewicz-Waltz winna zaniedbań" [nieformalny "akt oskarżenia"]