Hans

Data: 2011-04-20 09:56:14
Autor: Pinocchio
Hans
Nie wiem kim jesteś ale jako psycholog na podstawie obserwacji tego co tu
piszesz dochodzę do wniosku, że trzy czynniki z okresu dzieciństwa
ukształtowały twoja obecną osobowość. Te przyczyny negatywnych emocji to:
destrukcyjny krytycyzm, warunkowa miłość i wychowanie w poczuciu winy. Od
dziecka byłeś traktowany jako nieporadny, roztrzepany dzieciak któremu
rodzice nie szczędzili krytyk, a nawet osmieszania. Nie byłes dzieckiem
kochanym. Nikt cię nie przytulał, nie kochał bezwarunkowo. Dorostałeś wśrod
niekochających się ludzi. Manipulowano toba tak bys to czuł się ciągle
winny. Ciagle byłeś karany nawet za drobne przewinienia.Już jako dziecko
nienawidziłeś tego swiata. To wszystko nagromadzone przez lata przeniosło
się w twoje obecne zycie wywołując zgorzknienie. Probujesz od niego uwolnic
się wulgaryzując swoje zachowania na anonimowym forum dyskusyjnym. Czujesz
się dowartosciowany znajdując wirtulanych przeciwników. Odgryzasz się za
lata upokorzeń. Tak na prawdę drzemie w tobie tęsknota za miłością i chęcią
docenienia przez otoczenie. Dotychczasowe twoje poczynania nie doprowadziły
cię do równowagi psychicznej. Stałeś się pieniaczem. Wybrałeś zła metodę.
Tak szybko jak się da zmień myślenie o sobie na bardziej pozytywne. Zacznij
cenić siebie, a wtedy otoczenie będzie traktować cię z szacunkiem, a nie tak
jak obecnie lzyć cię. Z zaciekawieniem będziemy obserwować twoje postępy.

PhD's

Data: 2011-04-20 20:20:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans
Pinocchio wrote:

[...]

Awdodatku skurkem mo wycientom (som mi niezapsecoł, jaksiem go łoto pytołem!), maluśkiego kutaska i niecensto mu wstaje...

Data: 2011-04-20 14:14:27
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- gównożerna podróba górala-
On 20 Kwi, 20:20, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Awdodatku
Głodnyś plaskacza w ryj cepeliowska podróbo zbuntowanego chama?
No to ŻRYJ  gównozjadzie, mam tu coś w sam raz dla ciebie ;)
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2011-04-20 23:32:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Uwaga obrzydliwe- gównożerna podróba górala-

Leck mich am Arsch...!!!

Data: 2011-04-20 21:44:12
Autor: Hans Kloss
Uwaga obrzydliwe- gównożerna podróba górala-
On 20 Kwi, 23:32, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Leck mich am Arsch...!!!
Marzycielu- na takie pieszczoty to możesz liczyć  tylko ze strony  MH ;)
Aha, byłbym zapomniał- coś brązowego masz na dolnej wardze...
J-23

Data: 2011-04-21 11:01:21
Autor: Psychopata

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5c8745b-a99f-4a9f-abe6-326da6bd60d4bl1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Hans, proszę cie, podejmij leczenie! Jeszcze jest czas ale to ostatni dzwonek.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroba_Alzheimera

PhD

Data: 2011-04-20 20:26:14
Autor: u2
Hans
W dniu 2011-04-20 20:20, Polok_Prawdziwy pisze:
Awdodatku skurkem mo wycientom

To tak jak u ciebie pokurwiencu.

Data: 2011-04-20 19:30:25
Autor: MH
Hans
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-20 20:20, Polok_Prawdziwy pisze:
> Awdodatku skurkem mo wycientom

To tak jak u ciebie pokurwiencu.

===============

Gupiś CIULU JEZ !!!  MH

Data: 2011-04-20 21:31:59
Autor: u2
Hans
W dniu 2011-04-20 21:30,  MH pisze:
Gupiś CIULU JEZ !!!

Elektorat pełoesbucji w akcji. Same pokurwieńce :)

Data: 2011-04-20 22:47:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans
 MH wrote:

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-04-20 20:20, Polok_Prawdziwy pisze:
> Awdodatku skurkem mo wycientom

To tak jak u ciebie pokurwiencu.

===============

Gupiś CIULU JEZ !!!

Ignoruj Kumie tego GUPCA...

- nima semsu siem tom NAMIASTKOM COWIEKA zajmować...

PS - gupsy łod psecintnego KROWIOżA jest....

Data: 2011-04-20 21:29:19
Autor: MH
Hans
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

Ignoruj Kumie tego GUPCA...

- nima semsu siem tom NAMIASTKOM COWIEKA zajmować...

PS - gupsy łod psecintnego KROWIOżA jest....

==================

S jednego pumpku wyzierana , racjem mos...  I cosik misiem wydajem ze  wogule
racjem mos ..  Z takimi ciurlikami , kiej jutu , chamsami i inksymi im
podebnymi semsu godoć NI MO ŁO CYMKOLWIEK!!!! KOHAJOM PSYKRUTKIEGO kiej ALIKA

MH

Data: 2011-04-20 23:37:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans

 MH wrote:

> [...]

racjem mos ..  Z takimi ciurlikami , kiej jutu , chamsami i inksymi im
podebnymi semsu godoć NI MO ŁO CYMKOLWIEK!!!! KOHAJOM PSYKRUTKIEGO kiej

Acheba nowetnito - to jednostki bez psysłości....!!!

- MIERNE, BIERNE, ale WIERNE...

W PSYKRUTKIM swojom "sansem" naegzystemcjem widzom, boto ich jedyno sansa na "psetrwanie". Inacej...

- NAśMIETNIK...!!! (jak AWEMARYNA)

PS - pseca te DURNIE nicego sobom niereprezemtujom...

Hans