Hans Frank o Polakach...

Data: 2009-07-27 10:11:12
Autor: Tzva Adonai
Hans Frank o Polakach...
Właśnie skończyłem lekturę "Das Diensttagebuch des deutschen
Generalgouverneurs in Polen" Hansa Franka, w którym opisał on historię
swojej służby w Polsce... Szczególnie zaciekawił mnie akapit w którym
opisywał polską manię donosicielstwa.. Przyznał, że po raz pierwszy w
swoim życiu spotkał się z czymś tak obleśnym... Każdego dnia spływały
do lokalnych komórek Gestapo i jego urzędu setki anonimów w których
Polacy donosili na siebie nawzajem.. Frank przyznał, że najbardziej
perfidne i absurdalne donosy kazał zachowywać, by potem móc je
odczytywać podczas spotkań towarzyskich.. Bywały przypadki, że nawet
rodzice oskarżali swoje własne dzieci o ... żydowskie pochodzenie... ;}

Data: 2009-07-27 20:09:07
Autor: HaMMeR
Hans Frank o Polakach...
Tzva Adonai wrote:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

No i coz w tym dziwnego skoro sami byli zydami?

Data: 2009-07-27 14:41:55
Autor: Marek
Hans Frank o Polakach...
On 27 Lip, 20:09, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Tzva Adonai wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

No i coz w tym dziwnego skoro sami byli zydami?

Dziwne w tym jest, ze Frank nazywa ich "Polakami"...

Data: 2009-07-27 20:15:33
Autor: raff
Hans Frank o Polakach...
HaMMeR pisze:
Tzva Adonai wrote:
[...]

Bilyk, bierz sponsora!

R.

Data: 2009-07-27 20:32:03
Autor: Piotr
Hans Frank o Polakach...
Dnia Mon, 27 Jul 2009 20:09:07 +0200, HaMMeR napisał(a):

No i coz w tym dziwnego skoro sami byli zydami?

Jak to co? Jedna gęba do wyżywienia mniej...
Piotr

Hans Frank o Polakach...