Hans Kloss !!!!

Data: 2010-01-12 23:31:28
Autor: MH
Hans Kloss !!!!
.... skąd Ty masz tyle czasu na pindolenie na psp przez cały Boży Dzień ??!!
Z roboty Cię wywalili i stąd tyle czasu , na urlop Cię wysłali , czy źle się
czujesz i jesteś na chorobowym ??

MH

Data: 2010-01-12 23:33:15
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss !!!!
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
.... skąd Ty masz tyle czasu na pindolenie na psp przez cały Boży Dzień ??!!
PRZEZ CAŁY DZIEŃ? Coś ci się nieźle pokiełbasiło. Tak się składa że nie
pracuję od...do..., płacą mi za konkretną robotę nie za dupogodziny.

Z roboty Cię wywalili
LOL chłopie, ja jestem z tych co wywalają a nie z tych wywalanych ;).

i stąd tyle czasu , na urlop Cię wysłali , czy źle się czujesz i jesteś na >
chorobowym ??
A coś ty się taki kontroler zrobił? Nawyki z "firmy" się w tobie po dwudziestu
latach obudziły? No dobra, naści bo pewnie ci do raportu potrzebne dane. Zarób sobie parę
groszy do tej nędznej emeryturki ;):  Pisz: "12 grudnia 2009 figurant napisał fafnaście postów (policz sobie) na psp
w godzinach od 10:16 do 13:07 a następnie kolejnych fafnascie w godzinach
19:03 do 0:30. Nie udało sie ustalić czym zajmował się miedzy godziną 13:07 a
19:00." Mam nadzieję że takie coś wystarczy ;)
J-23

Data: 2010-01-13 02:49:13
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss !!!!
Z roboty Cię wywalili
LOL chłopie, ja jestem z tych co wywalają a nie z tych wywalanych ;).

Znaczy w przerwach pomiędzy patriotyczno-narodowymi napierdalankami z
Policją na Rynku dorabiasz w MPK jako kanar?

Data: 2010-01-13 00:28:36
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss !!!!
Grzegorz Z. napisał(a):

Znaczy[....]
Źle grzesiu, kompletne pudło. Pracuję w branży dezynfekcja-dezynsekcja-
deratyzacja itp. Pisałem już o tym kiedyś na grupie:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7b3e8f46822dc973?hl=pl&dmode=source
Co prawda na grupowicza zlecenie przyjąłbym z największą niechęcią ale
niestety czasy są ciężkie i nie stać nas na odrzucanie poważnych
kontraktów więc na wszelki wypadek lepiej zachować na grupie minimum
przyzwoitości ;).
J-23

Data: 2010-01-13 04:37:12
Autor: sofu
Hans Kloss !!!!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Znaczy w przerwach pomiędzy patriotyczno-narodowymi napierdalankami z
Policją na Rynku dorabiasz w MPK jako kanar?

A ja myśle, ze jest grabarzem. Teraz w zime sie ciezko kopie wiec jest
sfrustrowany na maxa...

sofu

Data: 2010-01-13 19:19:42
Autor: cyc
Hans Kloss !!!!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hijetv$ok9$1node2.news.atman.pl...

> [...]

--

A ja myśle, ze jest grabarzem. Teraz w zime sie ciezko kopie wiec jest

mimo wszystko stawiam na parobka - swiniopasa lub koscielnego u porzadnego ksiedza ( tacy jeszcze sie zdarzaja ) , ktoremu nie przeszkadza to , ze rozprawiczony i moco brzydki !.

cyc

Data: 2010-01-13 04:39:03
Autor: BarnabaRudge
Hans Kloss !!!!

Data: 2010-01-13 00:12:09
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss !!!!
BarnabaRudge napisał(a):

A ja myśle [...]

Przechwalasz się, bardzo się przechwalasz. Niestety powyższe
twierdzenie nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością bo gdybyś
naprawdę pomyślał to byś pewnie utrzymał namiętność na wodzy i nie
lizał publicznie jaj grzesiowi. Tfu, obrzydliwość...
J-23

Data: 2010-01-13 14:26:14
Autor: BarnabaRudge
Hans Kloss !!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
BarnabaRudge napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- --

Kto liże ten liże Hans!
Ja to myśle, że to ty liżesz rowa jakiemus ksiedzu dobrodziejowi, ktory cie
w zamian uświadamia na moherowy styl.
Stąd tyle "mądrości" w tobie.
I nie jest ci to wcale obrzydliwe.......

sofu

Data: 2010-01-13 06:13:18
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss !!!!
On 13 Sty, 14:26, "BarnabaRudge" <BarnabaRu...@o2.pl> wrote:

Ja to myśle [..]

Znowu łżesz jak pies. Nic nie wskazuje na to żebyś był zdolny do
wykonywania czynności nazywanej potocznie myśleniem.
Swoją drogą bardzo fajny wątek- zebrały się w nim (z wyłączeniem rzecz
jasna mnie) same grupowe mendowszy (bez obrazy, ale właśnie sam się do
nich zgłosiłeś na ochotnika)  i dalejze sobie nawzajem  języki do
odbytów wkładać. Tfu, odrażający to widok mimo że specjalnie wrażliwy
na ohydztwa nie jestem. Dla mnie EOT, bawcie się same dziewczynki ;)
J-23

Data: 2010-01-13 09:30:33
Autor: cyc
Hans Kloss !!!!

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomości news:hijf8i$4ij$1news.task.gda.pl...

> [...]

--

A ja myśle, ze jest grabarzem. Teraz w zime sie ciezko kopie wiec jest

Sadzisz , ze takiemu jak on powierzonoby taka funkcje ? .
Mnie bardziej na parobka  wyglada , takiego od swin .
Praca malo odpowiedzialna , niezbyt ciezka i duzo placic nie potrzeba , czyli w sam raz dla niego .
Mogly zachaczyc sie jeszcze w roli koscielnego ale pewnie brzydki okropnie to zaden ksiadz nie zechce go obok siebie .

cyc

Data: 2010-01-13 14:12:28
Autor: BarnabaRudge
Hans Kloss !!!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Mogly zachaczyc sie jeszcze w roli koscielnego ale pewnie brzydki okropnie
to zaden ksiadz nie zechce go obok siebie .

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Myślisz, że to zwykły parob, rab co gnój wywala?
Hm.... A tak sie tu pyszni jakby mu zaszczytną funkcje oborowego powierzyli
w folwarku ksiedza dobrodzieja!
A ja myslałem, że on jako jedyny z rodziny wyszedł na "człowieka" i jest
grabarzem.

sofu

Data: 2010-01-13 08:07:14
Autor: Artur Borubar
Hans Kloss !!!!

[...]

Z tramwaju, albo autobusu wywala ;-))

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-13 08:33:59
Autor: Konstanty Wycirowski
Hans Kloss !!!!

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hijrf4$ds7$1news.onet.pl...

[...]

Za głupi na to, najwyżej gówno z szamba wywala.

Data: 2010-01-14 11:58:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss !!!!
... skąd Ty masz tyle czasu na pindolenie na psp przez cały Boży Dzień ??!!
Z roboty Cię wywalili i stąd tyle czasu , na urlop Cię wysłali , czy źle się
czujesz i jesteś na chorobowym ??

Nim siem niepsejmuj, to PSEGRANY LEBER jest...!!!

- psegroł modość, psegroł pozycjem społecnom, psegroł majentność...

Znacysiem - COŁKIE SWOJE ZYCIE PSEGROŁ...!!!

Dlotego teroski taki zmierzły jest...

To CIMNOTA ło "wielgim mniemaniu łosobie"...!!!

Za komuny PONEM i WADZOM chcioł być, ino mu niepozwoliły, boconojwyzej do
łobrabiarki łobsługowanio siem nadowoł...

Prawdopodobnie łokrutnie siem natom komunem pogniwoł ido kapitulistycnych Miemiec "robić karierem" pojechoł...

Atam udowodniły mu ze niedość, ze CIMNOTA, to wdodatku ŁOKRUTNO CIMNOTA jest...!!!
Conojwyzej, wypatrosone ćwierci świniokuw do chłodni zanosić moze...

Ani keriery, ani dutkuw, ani pozycji społecnej niezrobił...

Teroski na cołki Swaiat psezywo, bomu ZYCIE ZŁOMAŁY, a łon tu tako YMTELIGENCJO...!

Wystarcyłoby, coby mu ino do WADZY dojść pozwoliły, toby kozdemu pokozoł, jaki
PONWIELGI zniego...

--

Hans Kloss !!!!