Hans Klotz i Raff

Data: 2011-05-02 13:28:24
Autor: Leprechaun
Hans Klotz i Raff
Wiem, że z  was para. Wspieracie się w biedzie jak tylkom możecie. Szkoda mi was więc po ateistyczno-katolicku wybaczam was. Będą się za was modlił (tak jak potrafię, może jakąś książkę z modlitwami znajdę) prosząc waszego ojca z Torunia by miał was na względzie przy następnej beatyfikacji.

BomBel vel Hesk aca Raff vel Hans Klotz

Data: 2011-05-02 13:05:19
Autor: Hans Kloss
Skalimoski fafloncie, sprawa sie rypla
On 2 Maj, 13:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Wiem,
Wiesz tyle co zjesz siurku. Za to ja wiem  że zabawiasz się w
trollowanie na psp jako "bombelek" posiadacz tysiąca nicków i jednego
zwoju mózgowego.
J-23

Data: 2011-05-02 20:14:30
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 2 Maj, 13:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
> Wiem,
Wiesz tyle co zjesz siurku. Za to ja wiem  =BFe zabawiasz si=EA w
trollowanie na psp jako "bombelek" posiadacz tysi=B1ca nick=F3w i jednego
zwoju m=F3zgowego.
J-23
==================

Przynajmniej ty Chams nie masz poplątanych zwojów..  Aż dziwię się , że do tej
pory nic nie napisałeś n/t zamachu na pociąg. MH

Data: 2011-05-02 18:10:01
Autor: |heÂŽsk|
Hans Klotz i Raff
On Mon, 2 May 2011 13:28:24 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

[...]

ej, mnie do tego nie mieszaj. do raffa i hansa czuje zwyczajne obrzydzenie.
im juz modlitwy nie pomoga. ;o).

Data: 2011-05-02 21:36:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Klotz i Raff
Leprechaun wrote:

[...]

Ztym pirsym bymsiem zgodził - wort PACPAŁACA, ale tego HESKA niemisej dotych PSYGŁUPUW...

Data: 2011-05-02 21:41:41
Autor: u2
Hans Klotz i Raff
W dniu 2011-05-02 21:36, Polok_Prawdziwy pisze:
Ztym pirsym bymsiem zgodził - wort PACPAŁACA, ale tego HESKA niemisej dotych PSYGŁUPUW...

No i twoja kozę i burka.

Data: 2011-05-02 20:10:57
Autor: MH
Hans Klotz i Raff
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-02 21:36, Polok_Prawdziwy pisze:
> Ztym pirsym bymsiem zgodził - wort PACPAŁACA, ale tego HESKA niemisej dotych > PSYGŁUPUW...

No i twoja kozę i burka.
===========

A Ty zaś  ło tych komzach ??!!  Wysmarkej siem , bo Ci s kinola wisom !! :)))

MH

Data: 2011-05-02 22:13:18
Autor: u2
Hans Klotz i Raff
W dniu 2011-05-02 22:10,  MH pisze:
No i twoja kozę i burka.

A Ty zaś  ło tych komzach ??!!  Wysmarkej siem , bo Ci s kinola wisom !! :)))

To zmien swoich partnerow sodomito spod nowego targu :)

Hans Klotz i Raff