Hans, ty swinio!

Data: 2011-03-12 17:16:21
Autor: Pinocchio
Hans, ty swinio!
Chciałeś to masz! Będę do ciebie zwracał się a twoim języku by taki "wymóżdżek" jak ty zrozumiał co do niego się mówi!  Kreujesz się tu na intelektualiste! Może kiedyś byłeś kims ale dziś jesteś zerem! W realu nikt nie liczy się z tobą więc na internecie kryjąc się za idiotyczną ksywką rozładowujesz swoje frustracje i wypłakujesz swoje przegrane zycie.  Twoje pokolenie "wymóżdzku" jest przesiąknięte PRL-em! Nie zmienisz się już choćbyś przybierał szaty prawego i sprawiedliwego! Byłeś i pozostaniesz prostackim chamem bo takim się urodziłeś!

Valerio

Data: 2011-03-12 17:59:47
Autor: cytryna
Valerio, ty knurze wytarzany w GWnie.
 Temat  Grupa   Treść  Byłeś i pozostaniesz prostackim chamem bo takim się urodziłeś-Valerio !
Tu masz rojenia kolejnego wydymanego, czytaj i zastanów się nad swoim losem:
 "No Bronku, ty już swoje odsłużyłeś, a teraz ja bym chciał usiąść pod żyrandolem". Z tej perspektywy Komorowski będzie wyczekiwał na potknięcia Tuska - powiedział w drugiej części rozmowy z Onet.pl Paweł Piskorski. Szef SD spekuluje co do przyszłych losów Platformy Obywatelskiej: "Tusk »zamordował« mnie rękami Schetyny. Podobny los spotkał Olechowskiego, Gilowską, Rokitę i wielu innych. Gdy Schetyna za bardzo wyrósł w PO, to zdał sobie sprawę, że jest następny na liście szefa PO do wyeliminowania. Schetyna nie dał się premierowi »zamordować« tylko dlatego, że dobrze zna mechanizmy, którymi on się posługuje. Tusk wróci do eliminowania Schetyny po wyborach. Schetyna wciąż jest na jego liście za to, że zagraża jednowładztwu Donalda. Nie ma nic bardziej frustrującego dla lidera PO niż zmuszenie do podziału władzy w triumwiracie Tusk–Schetyna-Komorowski. PO czeka teraz ostre przeciąganie liny, jeśli chodzi o tworzenie list do Sejmu" . Jedna wielka banda chacharów z podwórka.   --

Data: 2011-03-12 19:38:22
Autor: boukun
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4d7b9c57$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W realu to mu plują w pysk i chodzi śmieć kanałami...

boukun

Data: 2011-03-12 22:38:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans, ty swinio!
Pinocchio wrote:

[...]

Notoś temu BEZMUZGOWEMU HITRELOWCOWI wmordem naksycoł...!!!

A psypuscom, zei maluśkom kukarackem mo, a wdodatku żadko mu wstowo...

Data: 2011-03-12 13:49:31
Autor: Hans Kloss
Hans, ty swinio!
On 12 Mar, 22:38, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

A psypuscom,
LOL, jak to się komusze bydło wzajem popiera i wylizuje sobie
odbyty.... az na mdłosci zbiera od samego patrzenia ;)
J-23

Data: 2011-03-13 07:50:47
Autor: Pinocchio
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:67ce0ed7-75bb-45cc-afd9-7d91ab86f71dv31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Słuchaj no padalcu! To, że uwielbiacie sobie "wylizywać odbyty" można przekonać się czytając tą grupę. Stanowicie ty, HaMMer, cytryna, u2 i kilku innych kółeczko wzajemnego uwilelbienia. Uwielbiacie wprost zbiorową masturnację w swoim towarzystwie. Dla mnie jesteś dziadygo śmieciem nie wartym splunięcia!

Valerio

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Hans, ty swinio!
On Sun, 13 Mar 2011 07:50:47 +0100, "Pinocchio"
<pinocchio@lorenzini.it> wrote:

> [...]

Słuchaj no padalcu! To, że uwielbiacie sobie "wylizywać odbyty" można przekonać się czytając tą grupę. Stanowicie ty, HaMMer, cytryna, u2 i kilku innych kółeczko wzajemnego uwilelbienia. Uwielbiacie wprost zbiorową masturnację w swoim towarzystwie. Dla mnie jesteś dziadygo śmieciem nie wartym splunięcia!

dobrze, dobrze! dobrze mu tak! hans to ostatnia swinia, ktora jeszcze nie zostala wypedzona z psp. przyjdzie i na niego czas.

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Hans, ty swinio!
On Sat, 12 Mar 2011 22:38:52 +0100, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

Pinocchio wrote:

> [...]

Notoś temu BEZMUZGOWEMU HITRELOWCOWI wmordem naksycoł...!!!

A psypuscom, zei maluśkom kukarackem mo, a wdodatku żadko mu wstowo...

 oooo, widze, ze loja tylek temu szubrawcowi! ;o)))  --

Data: 2011-03-13 09:28:41
Autor: Hans Kloss
Hans, ty swinio!
On 13 Mar, 15:10, "[.he(R)sk.]" <full.bigbred...@interia.pl> wrote:

 LOL, no to  już się peespowe śmieci chyba w komplecie stawiły,
przypełzł nawet gównozjad hjenio. Przed takim audytorium warto
wygłosić krótki speach, taki oto na przykład: jesteście ludzkim
bydłem, budzicie odrazę każdego normalnego człowieka. Wypierdalajcie z
psp,  śmierdziele bo będę was tępił jak pluskwy!
J-23

Data: 2011-03-14 09:51:30
Autor: Azxse
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:42957475-ca52-4bd9-b946-cbee3ce19eb2q14g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Aleś dał mu popalić! Widzisz Hans czy jak ty tam masz na imię, takimi tekstami jakie tu prtezentujesz u każdego budzisz odrazę! Jesteś chłopie prymitywem, któremu wydaje się, że jest pępkiem świata! Jesteś nędzną kreaturą, której wydaje się, że wciąż jest PRL i taki zatwradziały PZPR-owiec jak ty będzie wymuszał posłuszeństwo! Nic z tego durniu! Nie ty rządzisz psp i masz tu GWno do powiedzenia. Wal się chłopie w ten durny łeb! Nie dziwie się heRskowi, że tarktuje cię jak pożytecznego półgłowka. Ja mam o tobie takie samo zdanie. Opieram je wyłącznie na tym co tu wypisujesz, wyleniały kogucie wrocławski! ;)

AAA

Data: 2011-03-14 14:55:26
Autor: Hans Kloss
Hans, ty swinio!
On 14 Mar, 09:51, "Azxse" <az...@fristunit.uk> wrote:

Ale da mu popali !
LOL śmieciu, popalić to ty możesz dawać najwyżej swojemu mężowi. Dla
mnie bredzenia gnid tobie podobnych brzmią jak anielskie chóry- im
więcej piany  toczycie gównozjady tym wyraźniej widać że bój to jest
wasz ostatni ;).
J-23

Data: 2011-03-15 13:16:12
Autor: Azxse
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8483a93f-e598-4aff-a48e-01cc502f8813t13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Brawo Hans, brawo! Jeżli tacy jak ty tworzą PiS o przyszłość naszego kraju jestem spokojny! Jesteście jak wszy!

AAA

Hans, ty swinio!