Hans, ty swinio!

Data: 2011-03-12 22:38:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans, ty swinio!
Pinocchio wrote:

Chciałeś to masz! Będę do ciebie zwracał się a twoim języku by taki
"wymóżdżek" jak ty zrozumiał co do niego się mówi!  Kreujesz się tu na
intelektualiste! Może kiedyś byłeś kims ale dziś jesteś zerem! W realu
nikt nie liczy się z tobą więc na internecie kryjąc się za idiotyczną
ksywką
rozładowujesz swoje frustracje i wypłakujesz swoje przegrane zycie.  Twoje
pokolenie "wymóżdzku" jest przesiąknięte PRL-em! Nie zmienisz się już
choćbyś przybierał szaty prawego i sprawiedliwego! Byłeś i pozostaniesz
prostackim chamem bo takim się urodziłeś!

Notoś temu BEZMUZGOWEMU HITRELOWCOWI wmordem naksycoł...!!!

A psypuscom, zei maluśkom kukarackem mo, a wdodatku żadko mu wstowo...

Data: 2011-03-12 13:49:31
Autor: Hans Kloss
Hans, ty swinio!
On 12 Mar, 22:38, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

A psypuscom,
LOL, jak to się komusze bydło wzajem popiera i wylizuje sobie
odbyty.... az na mdłosci zbiera od samego patrzenia ;)
J-23

Data: 2011-03-13 07:50:47
Autor: Pinocchio
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:67ce0ed7-75bb-45cc-afd9-7d91ab86f71dv31g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Słuchaj no padalcu! To, że uwielbiacie sobie "wylizywać odbyty" można przekonać się czytając tą grupę. Stanowicie ty, HaMMer, cytryna, u2 i kilku innych kółeczko wzajemnego uwilelbienia. Uwielbiacie wprost zbiorową masturnację w swoim towarzystwie. Dla mnie jesteś dziadygo śmieciem nie wartym splunięcia!

Valerio

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Hans, ty swinio!
On Sun, 13 Mar 2011 07:50:47 +0100, "Pinocchio"
<pinocchio@lorenzini.it> wrote:

> [...]

Słuchaj no padalcu! To, że uwielbiacie sobie "wylizywać odbyty" można przekonać się czytając tą grupę. Stanowicie ty, HaMMer, cytryna, u2 i kilku innych kółeczko wzajemnego uwilelbienia. Uwielbiacie wprost zbiorową masturnację w swoim towarzystwie. Dla mnie jesteś dziadygo śmieciem nie wartym splunięcia!

dobrze, dobrze! dobrze mu tak! hans to ostatnia swinia, ktora jeszcze nie zostala wypedzona z psp. przyjdzie i na niego czas.

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Hans, ty swinio!
On Sat, 12 Mar 2011 22:38:52 +0100, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

Pinocchio wrote:

> [...]

Notoś temu BEZMUZGOWEMU HITRELOWCOWI wmordem naksycoł...!!!

A psypuscom, zei maluśkom kukarackem mo, a wdodatku żadko mu wstowo...

 oooo, widze, ze loja tylek temu szubrawcowi! ;o)))  --

Data: 2011-03-13 09:28:41
Autor: Hans Kloss
Hans, ty swinio!
On 13 Mar, 15:10, "[.he(R)sk.]" <full.bigbred...@interia.pl> wrote:

 LOL, no to  już się peespowe śmieci chyba w komplecie stawiły,
przypełzł nawet gównozjad hjenio. Przed takim audytorium warto
wygłosić krótki speach, taki oto na przykład: jesteście ludzkim
bydłem, budzicie odrazę każdego normalnego człowieka. Wypierdalajcie z
psp,  śmierdziele bo będę was tępił jak pluskwy!
J-23

Data: 2011-03-14 09:51:30
Autor: Azxse
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:42957475-ca52-4bd9-b946-cbee3ce19eb2q14g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Aleś dał mu popalić! Widzisz Hans czy jak ty tam masz na imię, takimi tekstami jakie tu prtezentujesz u każdego budzisz odrazę! Jesteś chłopie prymitywem, któremu wydaje się, że jest pępkiem świata! Jesteś nędzną kreaturą, której wydaje się, że wciąż jest PRL i taki zatwradziały PZPR-owiec jak ty będzie wymuszał posłuszeństwo! Nic z tego durniu! Nie ty rządzisz psp i masz tu GWno do powiedzenia. Wal się chłopie w ten durny łeb! Nie dziwie się heRskowi, że tarktuje cię jak pożytecznego półgłowka. Ja mam o tobie takie samo zdanie. Opieram je wyłącznie na tym co tu wypisujesz, wyleniały kogucie wrocławski! ;)

AAA

Data: 2011-03-14 14:55:26
Autor: Hans Kloss
Hans, ty swinio!
On 14 Mar, 09:51, "Azxse" <az...@fristunit.uk> wrote:

Ale da mu popali !
LOL śmieciu, popalić to ty możesz dawać najwyżej swojemu mężowi. Dla
mnie bredzenia gnid tobie podobnych brzmią jak anielskie chóry- im
więcej piany  toczycie gównozjady tym wyraźniej widać że bój to jest
wasz ostatni ;).
J-23

Data: 2011-03-15 13:16:12
Autor: Azxse
Hans, ty swinio!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8483a93f-e598-4aff-a48e-01cc502f8813t13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Brawo Hans, brawo! Jeżli tacy jak ty tworzą PiS o przyszłość naszego kraju jestem spokojny! Jesteście jak wszy!

AAA

Hans, ty swinio!