Hans - wykształcony idiota?

Data: 2011-05-02 10:28:26
Autor: Leprechaun
Hans - wykształcony idiota?
Podobno pracuje w medycynie. Poniekąd. Okazuje się, że jako korytarzowy z mopem. Tak więc niewykształcony idiota. Miło Hans? To twój styl więc nie powinieneś się denerwować. Losu swego już nie zmienisz.

BomBel

Data: 2011-05-02 02:03:17
Autor: Hans Kloss
Bombelek vel Hesk- idiota nie rozumiejący tekstu pisanego
On 2 Maj, 10:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Podobno pracuje w medycynie.
Żeby z twierdzenia "poniekąd ma medyczne wykształcenie" wyciągnąć
wniosek  "pracuje w medycynie" to trzeba być kompletnym idiotą,
hjeniem-bombelkiem albo platfonsem. Mamy więc kolejnego grupowicza z
ostrym niedoborem jodu i fosforu ;).. .chociaż właściwie jaki tam z
niego grupowicz, zwykły troll i tyle.
J-23

Data: 2011-05-02 11:21:47
Autor: Leprechaun
Hanz Klotz, wrocławski menel Było: Re: Bombelek vel Hesk- idiota nie rozumiejący tekstu pisanego

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Hanz Klotz, mówiłem ci tyle razy - NIE CHLAJ Z SAMEO RANA! Nażryj się soli kuchennej. Ma jod! ;) Fosfor znajdziesz w rybach albo zapałkach. Nażryj się
kilka głowek! Nie wiem czy ci pomoże ale jest nadzieja, że przestaniesz wszędzie widzieć potwora ze swoich snów "hjenia" (?) vel Hesk. Ja pierdzielę! Mocarz z tego "hjenia". Oj mocarz! Hantz, białe myszki we śnie widziałeś? ;)

BomBel

Data: 2011-05-02 03:52:09
Autor: Hans Kloss
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
On 2 Maj, 11:21, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

......rzadkim i śmierdzącym (przenośnia literacka)  strumyczkiem płodów
swojego pojebanego umysłu:
Fosfor znajdziesz w rybach albo zapałkach.
Jesteś jeszcze większym idiotą niż na to wskazywały powierzchowne
objawy. W zapałkach durniu nie ma ani odrobiny fosforu, jest za to
siarka, chloran potasu i drewniany patyczek nasycony parafiną. Fosfor
jest, matole, jedynie w pudełku na zapałki w tzw. drasce ;)
Diagnoza: grupowicz hesk vel bombelek cierpi na psychozę maniakalno-
depresyjną połączoną ze znacznym deficytem intelektualnym.
Zalecenia: włóż hjeniu głowe do muszli klozetowej i pierdolnij się
deklem w potylicę, najmocniej jak potrafisz i to co najmniej kilka
razy. Pomóc nie pomoże ale przynajmniej będziesz miał rozrywkę
dostosowaną do swojego poziomu intelektualnego. A teraz
wypierdalaj ;).
J-23

Data: 2011-05-02 12:53:25
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:48b1f9c4-0d36-4f18-b10d-a7de457d7050v10g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Bombelek to taka malpa, co sie nauczyla obslugi czytnika.

Niestety.

R.

Data: 2011-05-02 13:04:46
Autor: Leprechaun

Palant "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipm2fa$qn2$1news.onet.pl...

Bombelek to taka malpa, co sie nauczyla obslugi czytnika.

Rafałku, boleję nad twoją durnotą umysłową! Jesteście z Hanzem do siebie podobni. Obaj wyjątkowo głupi. ;)

BomBel

Data: 2011-05-02 18:10:00
Autor: |heÂŽsk|
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
On Mon, 2 May 2011 13:04:46 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

Rafałku, boleję nad twoją durnotą umysłową! Jesteście z Hanzem do siebie podobni. Obaj wyjątkowo głupi. ;)

aj waj aj waj widze, ze rafalkowi sie tez cos pogorszylo! zdurnial chlopina!? moze to od helu ;o))))

Data: 2011-05-02 18:10:02
Autor: |heÂŽsk|
wrote:

> [...]

Rafałku, boleję nad twoją durnotą umysłową! Jesteście z Hanzem do siebie podobni. Obaj wyjątkowo głupi. ;)

jak blizniacy! ;o)))))

Data: 2011-05-02 13:08:02
Autor: raff
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
Nie staraj sie Bombel. Nie czytam cie.

Jak bede chcial orangutana poogladac, to sie do zoo wybiore.

R.

Data: 2011-05-02 13:18:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipm3an$ti2$1news.onet.pl...
Nie staraj sie Bombel. Nie czytam cie.

Jak bede chcial orangutana poogladac, to sie do zoo wybiore.

R.

Wiem Rafałku. Uwielbiasz lizać orangutanowi. Obaj z Hansem uwielbiacie. Z tepsy miałeś niedaleko do Gucwińskich. Mówili, że jak się tam pojawiałeś to wszystkie zwierzęta chowały się do klatek. Pzrestraszyły się prawdziwych katolików? ;)

BomBel vel Hesk vel Cyc vel Raff vel Hans Klotz vel ... dopisz Rafałku co ci się tam w twoim łbie uroi.

Data: 2011-05-02 18:10:00
Autor: |heÂŽsk|
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
On Mon, 2 May 2011 13:18:47 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

[...]

Ej cwaniaczku, nie podszywaj sie pod moj nick. malo ci raffa i hansa ?

Data: 2011-05-02 13:51:11
Autor: cirrus
[...]

A nie możesz popatrzeć w lustro?

--
stevep

Data: 2011-05-02 13:11:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:48b1f9c4-0d36-4f18-b10d-a7de457d7050v10g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Hanz, co się stało, że masz dziś takie objawienia? W łbie masz myszki czy bulgotanie z muszli? Musiałeś się nieźle wczoraj naćpać jakiegos szajsu! Co to teraz na Głownym sprzedają! Na psychotropach ciągniesz? Żryj te smierdzące ryby z puszek, które znajdujesz razem z Raff-em w smietnikach w okoliach Purkiniego 2. Uzupełnisz deficyt fosforu, którego nie możesz znaleźć w zapałkach.

BomBel vel Hesk aca Lepudruk aca Cyc aca Hans Kloss aca Raff aca ... dopisz co tam ci we łbie się uroi ;))))

Data: 2011-05-02 18:10:00
Autor: |heÂŽsk|
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
On Mon, 2 May 2011 13:11:37 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

BomBel vel Hesk aca Lepudruk aca Cyc aca Hans Kloss aca Raff aca ... dopisz co tam ci we łbie się uroi ;))))

aj waj aj waj. co sie z hansem i rafalkiem porobilo! to oni z tego goraca czy co? widzenia maja. cuda! cuda!

ciekaw jestem co teraz cpaja? o co chodzi z tymi zapalkami?
chciales im sprzedac jakies pozydowskie czy co? ;o))))

Data: 2011-05-02 18:10:03
Autor: |heÂŽsk|
wrote:

> [...]

BomBel vel Hesk aca Lepudruk aca Cyc aca Hans Kloss aca Raff aca ... dopisz co tam ci we łbie się uroi ;))))

 ale ubaw! robicie jakas bombe czy co? po cholere wam fosfor? ;o))))

Data: 2011-05-02 13:18:16
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

Zalecenia: włóż hjeniu głowe do muszli klozetowej i pierdolnij się
deklem w potylicę, najmocniej jak potrafisz i to co najmniej kilka
razy.

Niech zrobi sobie baranka :))))

Data: 2011-05-02 13:20:53
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1sdvh5rwhve5t.wwff67x3sh1g$.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

Zalecenia: włóż hjeniu głowe do muszli klozetowej i pierdolnij się
deklem w potylicę, najmocniej jak potrafisz i to co najmniej kilka
razy.

Niech zrobi sobie baranka :))))

Wiesz co Grzesio, az zal dupe sciska jak sie pomysli ze w przyszlosci w Europie beda same takie męty i wymoczki jak ty.

Toz to oddanie walkowerem Europy na pastwe muzulmanow.

R.

Data: 2011-05-02 13:24:39
Autor: Leprechaun

Hans Kloss napisał:

[...]

Nie lubisz Rafałku GrzesiaZ? Nie dał ci czy nie obciągnął ? ;)

BomBel vel Raff aca Hans Klotz

Data: 2011-05-02 18:10:00
Autor: |heÂŽsk|
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
On Mon, 2 May 2011 13:24:39 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

R.

Nie lubisz Rafałku GrzesiaZ? Nie dał ci czy nie obciągnął ? ;)

Raffcio lubi tylko hansa. nawet czuje sie nim. ciekawe, ciekawe. ;o)))

Data: 2011-05-02 13:41:59
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Ale przynajmniej nie jestem pedałem i się po pedalsku nie odnoszę tu do
innych.

Toz to oddanie walkowerem Europy na pastwe muzulmanow.

Aleś błysnął. Ew. z kimś mnie pomyliłeś.

Data: 2011-05-02 13:52:28
Autor: raff

Hans Kloss napisał:

[...]

Zaraz: Grzesio, pedal, psp. To ty! Jak nie ty ? :)

Mozesz wytlumaczyc Bombelkowi co to jest KF ? Bo on jest glupszy nawet od Kaweckiego :)

Pomoz swojemu pobratymcowi w pogladach, on jest troche uposledzony, ale sie dogadacie.

R.

Data: 2011-05-02 13:59:01
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Ej tam ej tam. Jak ktoś się z tobą nie zgadza to zaraz troll i upośledzony?

A z tym kaefem nie bądź taki do przodu, bo się upodabniasz do "Misia z
Camelbakiem" Terlikowskiego, co to potrafi przed kamerką nadymać policzki,
rzucać "złymi" gazetami i banować na swojej stronie każdego kto ma o
minimetr zdanie odmienne niż jego "obraz świata".

Data: 2011-05-02 14:02:10
Autor: raff
[...]

Ty sie tu nie nadymaj, pedale.

Wasze lewackie dupska sie kopie z buta. Tym bardziej jesli ktos na mnie bluzga non-stop.

Tobie tez skopie dupsko jesli bedziesz uzywal epitetow. Juz raz dostales z buta i ci pomoglo.

R.

Data: 2011-05-02 14:06:49
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

No dobrze już dobrze, Hieniu to ja.

Tobie tez skopie dupsko jesli bedziesz uzywal epitetow. Juz raz dostales z buta i ci pomoglo.

Póki co to lewacy leguralnie wam tyłki kopią na Rynku w Breslau a nie wy
im. I kim ty jesteś, islamski psie by mi wyliczać jakich określeń mam
używać a jakich nie?

Data: 2011-05-02 14:10:18
Autor: raff
[...]

Nam ? Chyba myslisz mnie z kims innym.

Tylko zeby ci zylka nie pekla, pedale.

R.

Data: 2011-05-02 14:24:26
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Dobrze wiesz że nie mylę.

Tylko zeby ci zylka nie pekla, pedale.

Lustro się kłania!

Data: 2011-05-02 13:21:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1sdvh5rwhve5t.wwff67x3sh1g$.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

Zalecenia: włóż hjeniu głowe do muszli klozetowej i pierdolnij się
deklem w potylicę, najmocniej jak potrafisz i to co najmniej kilka
razy.

Niech zrobi sobie baranka :))))

Podobno ty usiłowałeś zrobić sobie baranka dymając owieczkę. I jak, udadło ci się?

BomBel vel Hesk aca Cyc vel Hans Klotz vel GrzegorzZ aca Raff ... dopisz co ci sie tam w tej twojej zoologicznej głowie uroi.

Data: 2011-05-02 13:43:37
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Żaróweczki skontrolowane?

Data: 2011-05-02 18:10:00
Autor: |heÂŽsk|
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
On Mon, 2 May 2011 13:21:27 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

BomBel vel Hesk aca Cyc vel Hans Klotz vel GrzegorzZ aca Raff ... dopisz co ci sie tam w tej twojej zoologicznej głowie uroi.

no... no... tu mu dowaliles! grzesiuz tak sie dal latwo podejsc.cienias. spec od dzwonow. ;o)))

grzesiuz, raff, hans. elita smieciowa psp. co sie tak wkurzyli?
czyzby wczorajsze beatyfikacyjne "grylowanie" zmiekczylo im mozgi?

Data: 2011-05-02 17:13:52
Autor: Roman Rumian
Hesk-bombelek znów popuszcza na grupie
Panie 'Kloss',

W dniu 2011-05-02 12:52, Hans Kloss pisze:
(...)

mamy, niestety, do czynienia ze stanem, w którym grypy niemoderowane zostały zalane kloacznymi popisami anonimowych dokazywaczy, skutecznie zniechęcając wszystkich chętnych do normalnej dyskusji. Zastanawiam się, czy dobrym rozwiązaniem nie byłby obowiązek jawności w grupach niemoderowanych, natomiast ci, co lubią dokazywać mogliby to robić w specjalnych miejscach sieci (moderowanych lub nie).
Anonimowość zniszczyła tą, kiedyś pełną ciekawych osobowości grupę.

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2011-05-02 18:02:04
Autor: jadrys
Hesk-bombelek znĂłw popuszcza na grupie
W dniu 2011-05-02 17:13, Roman Rumian pisze:
[...]

No, fakt.. - Na psp już się nie dyskutuje.

Data: 2011-05-03 03:37:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Roman Rumian" <rumianusun@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:ipmhnk$kg$1news.agh.edu.pl...
[...]

To co proponujesz byłoby zabójcze dla PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-05-02 18:10:02
Autor: |heÂŽsk|
Hanz Klotz, wrocławski menel Było: Re: Bombelek vel Hesk- idiota nie rozumiejący tekstu pisanego
On Mon, 2 May 2011 11:21:47 +0200, "Leprechaun" <mydliny@piana.tw>
wrote:

> [...]

kilka głowek! Nie wiem czy ci pomoże ale jest nadzieja, że przestaniesz wszędzie widzieć potwora ze swoich snów "hjenia" (?) vel Hesk. Ja pierdzielę! Mocarz z tego "hjenia". Oj mocarz! Hantz, białe myszki we śnie widziałeś? ;)

o co tu chodzi? co tak rozsierdzilo hansa? nie oddales mu zapalek czy podprowadziles mopa? ;o)))

Data: 2011-05-02 12:31:24
Autor: MH
Hans - wykształcony idiota?
Leprechaun <mydliny@piana.tw> napisał(a):
[...]

=================

Chams wykształcony ?! Mamuśka mu portki w peweksie kupiła , wpierdala zapałki
na śniadanie i takie tam...  Ale SIARA !!!

MH

Data: 2011-05-02 18:10:02
Autor: |heÂŽsk|
Hans - wykształcony idiota?

[...]