Data: 2011-08-05 23:43:31 | |
Autor: Hans Kloss | |
Hansik trochę ruszył do przodu | |
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
setek kG/m2". Zapamiętajmy tą wartośćOna jest bezużyteczna, bowiem takie obciazenia dzałaja na skrzydło w czasie lotu PROSTOPADLE do jego powierzchnia a rzekome zderzenie z brzoza ( GDZIE SĄ DOWODY ŻE COŚ TAKIEGO W OGÓLE MIAŁO MIEJSCE?) odbyło się płaszczyźnie pi x drzwi równoległej. A w tej płaszczyźnie wtrzymałośc skjrzydła jest nieznana, domyslac sie jedynie mozna ze dużo wększa. Jak jest dużo to można oszacowac na podstawie WYCINKI, jaką wykonuja skrzydłą samolotów awaryjnie lądujacych w lesie, fafaście razy linkowałemjuz odpowiednie filmy i zdjęcia. masz ta zennus całe stosy scietych drzew na 30 cm grubych i do tego całkiem sporo żywych pasażerów. J-23 -- |
|
Data: 2011-08-06 01:58:39 | |
Autor: Zennon | |
Hansik trochę ruszył do przodu | |
"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:j1hv73$8k3$1inews.gazeta.pl... Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): Super! Podajesz coraz wiecej danych z których bedziemy mogli skorzystac w obliczeniach. Choc juz sie pierdyknales i to dosc powaznie w jednym miejscu. I z Twojego filmiku tez skorzystamy, bo pieknie ilustruje pare kwestii zderzenia. Badz cierpliwy. Krok po kroku dojdziemy do prawdy, a prawda Cie wyzwoli ;))) Zennon |
|
Data: 2011-08-06 02:10:41 | |
Autor: Zennon | |
Hansik trochę ruszył do przodu | |
Hans! Podrzuciles mi kolejny swietny sposób na obliczenia wytrzymalosci skrzydel ;)
Zennon |
|
Data: 2011-08-06 02:14:07 | |
Autor: Zennon | |
Hansik trochę ruszył do przodu | |
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201108060011.UTC.j1i0qq$m42$1tioat.net... Hans! Podrzuciles mi kolejny swietny sposób na obliczenia wytrzymalosci skrzydel ;) Z tym, ze chyba bez calek sie nie obedzie. A moze znowu walniemy jakies inzynierskie uproszczenie i oszacujemy ;))) Uproszczenie bedzie na Twoja korzysc, wiec chyba sie zgodzisz ;))) Zennon |
|