Hanz, żyjesz?

Data: 2011-05-23 10:41:23
Autor: Leprechaun
Hanz, żyjesz?
Przepraszam cię Hanz. Już nie będę cię denerwować! Wiem, że trudno ci znieść, że tak szczyl jak ja obraża byłego członka PZPR ale cóż, takie czasy. Żadnego szacunku dla starszych i ich martylologii w budowaniu jedynie słusznego ustroju. Kibole walą z bejsbola emeryta, PiS im przyklaskuje. Widzisz Hanz, sami na siebie ukręciliście ten powróz. Pogody ducha życzę ci Hanz. Obiecuję, że już nie będę cię ripostował. Pozdrów hjenia, rafałka i ireczka. Trzymajcie się dziewczęta. Ciężkie czasy pod rządami tej pełobandy. Jesień już wkrótce, wróci nadzieja na powrót do koryt.

BomBel

Hanz, żyjesz?