Happy Hours dzisiaj 11-14

Data: 2013-02-07 00:59:21
Autor: az.anonim
Happy Hours dzisiaj 11-14
Niestety obniżyli oprocentowanie i aktualnie można wyrwać maksymalnie "nawet" 5%:
http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroniczna/happy-hours/

Dziwna jest ta informacja, bo po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego lokata na 92 dni oprocenowana jest na 3.8% więc po dodaniu 2 pkt proc bonusu wychodzi 5.8% a nie 5%, co juz jest całkiem niezłą ofertą jak na dzisiejsze warunki.

Czyżby tabela oprocentowania w systemie transakcyjnym była nieaktualna?

Data: 2013-02-07 01:09:13
Autor: az.anonim
Happy Hours dzisiaj 11-14
Wszystko jasne: "+2%" jest chłytem marketingowym i nie zawsze zgodnym z prawdą. Dzisiejsze happy hours dają maksymalnie 5%. Przynajmniej tako rzecze infolinia.

Data: 2013-02-07 01:29:32
Autor: eisenberg
Happy Hours dzisiaj 11-14

Na stronie http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/lokata-millenet/ przy Lokacie Millenet na 62-92 dni też figuruje 3,80%. W zeszłym tygodniu na HH dostałem 5,8. W tym można przetestować i w razie potrzeby zaraz zerwać

Data: 2013-02-07 02:07:32
Autor: mietek
Happy Hours dzisiaj 11-14
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:29:32 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
> [...]

Na stronie http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/lokata-millenet/ przy Lokacie Millenet na 62-92 dni też figuruje 3,80%. W zeszłym tygodniu na HH dostałem 5,8. W tym można przetestować i w razie potrzeby zaraz zerwać

mamy tylko 5% max. Niestety.

Data: 2013-02-07 02:10:05
Autor: eisenberg
Happy Hours dzisiaj 11-14
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:07:32 UTC+1 użytkownik mietek napisał:
mamy tylko 5% max. Niestety.

Muszę potwierdzić, sprawdzone organoleptycznie

Data: 2013-02-07 02:11:35
Autor: eisenberg
Happy Hours dzisiaj 11-14
PS W takim razie liczę na więcej na aukcji

Data: 2013-02-07 06:13:57
Autor: eisenberg
Happy Hours dzisiaj 11-14
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:11:35 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
PS W takim razie liczę na więcej na aukcji

Zaledwie 5,65% dostałem. Zawsze lepiej niż 5

Data: 2013-02-07 15:35:40
Autor: PKL
Happy Hours dzisiaj 11-14
Dnia 07.02.2013 eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisał/a:
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:11:35 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
PS W takim razie liczę na więcej na aukcji

Zaledwie 5,65% dostałem. Zawsze lepiej niż 5

w Open na 4m daja 5.5 w lokacie na wyscigi

Data: 2013-02-07 16:40:22
Autor: zlotowinfo
Happy Hours dzisiaj 11-14
Użytkownik "eisenberg" <eisenberg@neo.pl> napisał w wiadomości news:6a763133-a962-4037-bcc2-6504978e44c3googlegroups.com...
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 11:11:35 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
PS W takim razie liczę na więcej na aukcji

Zaledwie 5,65% dostałem. Zawsze lepiej niż 5
o co chodzi w tych aukcjach, to bank się z wami licytuje o %?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-02-07 12:47:47
Autor: dziadek
Happy Hours dzisiaj 11-14
Niestety ci z mille są bardzo perfidni w swoim działaniu. Również się zdziwiłem, że jest 5,0 skoro niby +2%. Okazuje się, że w dniu dzisiejszym zaktualizowali tabelę oprocentowania produktów oszczędnościowych (tą w pdf do pobrania). Tam drobnym druczkiem napisali, że w HH dają extra +1,2% (wcześniej było 2,0). Natomiast grafika na stronie www została stara, czyli +2 - moim zdaniem jest to przekłamanie i poważna wpadka. Poprzednim razem jak schodzili z 7% na 5,8% cichcem zmienili całe oprocentowanie w tabeli dla lokaty millenet, m.in. zmieniając stopy dla lokaty 92-dniowej z 5,0 na 3,8. Oczywiście również żadnej oficjalnej informacji nie było. Dobrze, że chociaż o zmianie naliczania moneyback do Dobrego Konta raczyli poinformować klientów. pozdrawiam.

Data: 2013-02-08 03:39:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Happy Hours dzisiaj 11-14

"az.anonim" 9a696985-b560-42bc-a3b8-35d1319973c3@googlegroups.com

[...]

Przestańcie rzucać się na te ochłapy -- zaczną
dzwonić do nas i proponować oszczędne na 6%. :)

Happy Hours dzisiaj 11-14