Haracz TVPiS

Data: 2010-07-08 16:35:07
Autor: 'he®sk'
Haracz TVPiS
otoczenie zwiazane z TVPiS probuje wymusic na spoleczenstwie
haracz zwiazany z tzw. abonamentem rtv. egezkutorem ma byc
poczta polska. nie zawieralem zadnej umowy o dostarczenie
sygnalu rtv ani z poczta polska ani tvp czy pr tak jak zawarlem
umowe na dostawe energii elektrycznej z pge czy gazu pgnig.
zawarlem umowe ze sprzedawca telewizora i radia. oba urzadzenia
odbieraja sygnaly tv i radiowe wielu stacji. nie odbieraja sygnalow zakodowanych. ani tvn ani polsat nie zadaja odemnie
placenia haraczu mimo, ze odbieram ich sygnal na przyzwoitym
poziomie. nie zadaja rowniez haraczu wszelkie stacje radiowe.
dlaczego wiec musze placic haracz tvp i pr? jezeli te obie
firmy nazywajace sie publicznymi nie zycza sobie by odbierac
ich sygnal za darmo niech go zakoduja. mam nadzieje, ze obecny
rzad i prezydent rozpedzi to ZEBRACZE towarzystwo na 4 wiatry.

--

 HeSk

Data: 2010-07-08 17:29:20
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 16:35, 'he®sk' pisze:
[...]

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie odbiorników.

Data: 2010-07-08 16:31:49
Autor: apr...
Haracz TVPiS
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie odbiorników.

skoro płaci się za posiadanie odbiorników to powinni finansować zakup nowych,
to tak jak opłat± paliwow± za któr± mamy "drogi", a swoj± drog± dlaczego opłata za posiadanie odbiornika idzie jedynie na publiczne mendia i dlaczego mam trzy razy płacić za to samo, raz za kablówkę, dwa za pr±d który zasila tv i dekoder i trzy, vat za telewizor, hę ?

Data: 2010-07-08 18:42:43
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 18:31, apr... pisze:

[...]

Tam placisz za usługę. a opłata abonamentowa RTV to opłata za posiadanie odbiornika.

Data: 2010-07-08 17:15:46
Autor: apr...
Haracz TVPiS
> [...]
> i dekoder i trzy, vat za telewizor, hę ?

Tam placisz za usługę. a opłata abonamentowa RTV to opłata za posiadanie odbiornika.

wiesz kolego, że telewizor to luksus oPOdatkowany przez gomułkę, za jakimi rzeczami jeszcze jeste¶ aby je oPOdatkować ?
czy maj±c odbiornik tv i nie maj±c dekodera i pr±du też muszę uiszczać ten POdatek ?
wiem było to już walkowane miliony razy, więc należy zrobić z tym POrz±dek, ale przy 5 tysięcznym zatrudnieniu w pis tv wobec 300 osób zatrudnionych np. w polszmacie siła ci±żenia POlitycznego kieruje się na zachowanie haraczu, dno !

Data: 2010-07-08 19:22:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Haracz TVPiS

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i15142$4h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podziękuj prezydentowi Kaczyńskiemu. Była ustawa, która likwidowała abonament. Kaczyński j± zawetował.

Data: 2010-07-08 19:24:20
Autor: u2
Haracz TVPiS
Podziękuj prezydentowi Kaczyńskiemu. Była ustawa, która likwidowała
abonament. Kaczyński j± zawetował.

I słusznie. Tylko matołki z pełobandy publicznie nawoływali do
niepłacenia abonamentu.

Data: 2010-07-08 19:56:00
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 19:15,  apr... pisze:
[...]

Ależ nie bierz mnie za orędownika utrzymania abonamentu RTV. Jest on  jakie¶ kuriozum które należy jak najszybciej zlikwidować.

Nie, za sam odbiornik nie trzeba płacić.

Data: 2010-07-08 19:59:18
Autor: u2
Haracz TVPiS
W dniu 2010-07-08 19:56, jadrys pisze:
Nie, za sam odbiornik nie trzeba płacić.

Ale za odbieranie programów już tak. Znamienne, że B.Idziu nie wspomina
dlaczego Kaczka zawetował ustawę pełobandy o RTV.

Data: 2010-07-08 20:58:10
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 19:59, u2 pisze:
W dniu 2010-07-08 19:56, jadrys pisze:
Nie, za sam odbiornik nie trzeba płacić.

Ale za odbieranie programów już tak. Znamienne, że B.Idziu nie wspomina
dlaczego Kaczka zawetował ustawę pełobandy o RTV.

Nie, nie musisz nic ogl±dać, wystarczy że odbiornik jest podł±czony do pradu i ma antenę lub kabel.

Data: 2010-07-08 21:07:22
Autor: u2
Haracz TVPiS
W dniu 2010-07-08 20:58, jadrys pisze:
[...]

Je¶li mieszkasz z osob±, która płaci abo ty już nie musisz płacić.
Niezależnie od liczby posiadanych odbiorników. Inaczej jest w firmach.

Dlatego indywidualnie płaci się za ogl±danie programów, a firmy płac± za
odbiorniki.

Data: 2010-07-09 07:57:39
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 21:07, u2 pisze:
[...]

Nie tak to bym zinterpretował.. - Wszyscy płac± z odbiorniki. Jednak nie jest to zwi±zane z osob± a adresem.

Data: 2010-07-08 21:12:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Haracz TVPiS

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i157cn$rf0$2news.onet.pl...
[...]

Powiem Ci. Bo chciał żeby TVP dalej lizała dupę picowcom.

Data: 2010-07-08 21:15:16
Autor: u2
Haracz TVPiS
Ale za odbieranie programów już tak. Znamienne, że B.Idziu nie wspomina
dlaczego Kaczka zawetował ustawę pełobandy o RTV.

Powiem Ci. Bo chciał żeby TVP dalej lizała dupę picowcom.

Każdy s±dzi po sobie.

Data: 2010-07-09 10:32:27
Autor: Zahir
Haracz TVPiS

[...]

Co ty bredzisz?! Poczytaj sobie ustawę!

Zahir

Data: 2010-07-09 16:08:47
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-09 10:32, Zahir pisze:

[...]

Po co ustawę? Wszystko pisze na odwrocie ksi±żeczki opłat.

Data: 2010-07-08 18:06:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Haracz TVPiS

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i14r50$oac$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-07-08 16:35, 'he®sk' pisze:
Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie odbiorników.

Jak zwał, tak zwał. Abonament zasila konto TVP.

Data: 2010-07-08 18:11:30
Autor: u2
Haracz TVPiS

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie
odbiorników.

Jak zwał, tak zwał. Abonament zasila konto TVP.

Trzeba utrzymywać cał± tę infrastrukturę nadawcz±. S±dzisz, że to
wszystko za darmo jak premier Tusk ?

Data: 2010-07-08 18:42:55
Autor: jadrys
Haracz TVPiS

[...]

A to co nasze pieniądze z abonamentu zasilają to już nie nasza sprawa. My płacimy za posiadanie odbiornika.

Data: 2010-07-08 19:35:09
Autor: raff
Haracz TVPiS
Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za
posiadanie odbiornikĂłw.

Jak zwał, tak zwał. Abonament zasila konto TVP.

A to co nasze pieniÄ…dze z abonamentu zasilajÄ… to juĹĽ nie nasza sprawa.
My płacimy za posiadanie odbiornika.

Chociaz raz glupol Hesk ma racje. Rozgonic to, zlikwidowac TVP i spokoj.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-08 19:56:25
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 19:35, raff pisze:
[...]

Podpisuję się pod tym obydwoma rękami. Dość utrzymywanie starych ramoli i "gwiazdek" a la 40 000 zł miesięcznie za nasze pieniądze.

Data: 2010-07-08 21:05:58
Autor: 'he®sk'
Haracz TVPiS
On Thu, 08 Jul 2010 19:56:25 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Chociaz raz glupol Hesk ma racje. Rozgonic to, zlikwidowac TVP i spokoj.
>
> R.

Podpisuję się pod tym obydwoma rękami. Do¶ć utrzymywanie starych ramoli i "gwiazdek" a la 40 000 zł miesięcznie za nasze pieni±dze.

rafalku, zawsze byles idiota i tak skonczysz.

--

 HeSk

Data: 2010-07-08 21:05:58
Autor: 'he®sk'
Haracz TVPiS
On Thu, 08 Jul 2010 17:29:20 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie odbiorników.

 prawo stanowi: za UZYTKOWANIE. wczesniej bylo za posiadanie.

--

 HeSk

Data: 2010-07-08 21:09:39
Autor: 'he®sk'
Haracz TVPiS - 4 yadrys
On Thu, 08 Jul 2010 21:05:58 +0200, 'he®sk' <€bigbrednie@interia.pl>
wrote:

On Thu, 08 Jul 2010 17:29:20 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie > odbiorników.

 prawo stanowi: za UZYTKOWANIE. wczesniej bylo za posiadanie.

http://www.krrit.gov.pl/bip/Wiadomosci/AbonamentRTV/tabid/284/Default.aspx

"Opłaty abonamentowe pobiera się za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w celu umożliwienia realizacji misji
publicznej przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji."

MISJI PUBLICZNEJ... BUUUUUUUhahahhahhahahahbbbbbuuuuuuhahahhah!

to jawne skurwysynstwo rodem z prl.

--

 HeSk

Data: 2010-07-09 07:58:41
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-08 21:05, 'he®sk' pisze:
On Thu, 08 Jul 2010 17:29:20 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie
odbiornikĂłw.
  prawo stanowi: za UZYTKOWANIE. wczesniej bylo za posiadanie.

A co zmienia ta zmiana nazwy formułki?

Data: 2010-07-09 02:05:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Haracz TVPiS
czwartek, 8 lipca 2010 17:29. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie
odbiornikĂłw.

Hehe, kto posiada ten posiada. Ja nie posiadam i dobrze mi z tym. W caĹ‚ym domu odbiorniki posiada wyĹ‚Ä…cznie jedna osoba z rodziny, tj. 81-letnia babcia, ktĂłra nie musi pĹ‚acić abonamentu.  --

Data: 2010-07-09 08:01:20
Autor: jadrys
Haracz TVPiS
  W dniu 2010-07-09 02:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
czwartek, 8 lipca 2010 17:29. carbon entity 'jadrys'<andrzej203@op.pl>

Prawo stanowi że nie płacisz abonamentu na TVP czy PR, a za posiadanie
odbiornikĂłw.
Hehe, kto posiada ten posiada. Ja nie posiadam i dobrze mi z tym. W całym
domu odbiorniki posiada wyłącznie jedna osoba z rodziny, tj. 81-letnia
babcia, która nie musi płacić abonamentu.

Szczęścierz. A swoja drogą, co za kretyn zwalnia kogoś z opłat ze względu na wiek? 80-cio letni milioner nie musi płacić a ktoś młody zarabiający 1000 zł jest zmuszany do płacenia..

Haracz TVPiS